שיתוף | ה AI שמדבר עם עצמו ועם המשתמש גרסה 4!!!
-
@CSS-0 כתבתי הודעה והוא לא מגיב...
היכן הבעיה?@פסנתר-שקוף כתב בשיתוף | ה AI שמדבר עם עצמו ועם המשתמש....:
היכן הבעיה?
אצלך, אצלי עובד חלק, כנראה שלא הגדרת נושא, או שאין שום בוט שהוספת,
-

-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

-
חמוד ביותר.....
אהבתי....
כרגע הם רבים האם זה טוב לאנושות להשמיד את העולם...

-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

-
-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

גרסה שניה
עוד כמה דקות אני יעלה עוד גרסה של התוכנה ש:
- קודם יתוקן הענין שהם נצמדים לדמות ב 100% ולא תופסים את זה כאישיות בלבד,
וגם הן יהיה יותר אנושיים לאט לאט יעברו נושאים לא יחזרו על מה שהם כבר אמרו ויתקעו על הנושא אלא יהיהו יותר יצירתיים - וגם יתווסף כפתור שיתן ל AI עצמאות לחלוטין! שה AI יוכל לפתוח שיחות ליצור נושאים ודמויות, ולהחליט מי ענה הכל יהיה בשליטה של ה AI לחלוטין
(מלבד שהמשתמש יוכל להגיב ולקחת את השליטה מה AI)
- קודם יתוקן הענין שהם נצמדים לדמות ב 100% ולא תופסים את זה כאישיות בלבד,
-
גרסה שניה
עוד כמה דקות אני יעלה עוד גרסה של התוכנה ש:
- קודם יתוקן הענין שהם נצמדים לדמות ב 100% ולא תופסים את זה כאישיות בלבד,
וגם הן יהיה יותר אנושיים לאט לאט יעברו נושאים לא יחזרו על מה שהם כבר אמרו ויתקעו על הנושא אלא יהיהו יותר יצירתיים - וגם יתווסף כפתור שיתן ל AI עצמאות לחלוטין! שה AI יוכל לפתוח שיחות ליצור נושאים ודמויות, ולהחליט מי ענה הכל יהיה בשליטה של ה AI לחלוטין
(מלבד שהמשתמש יוכל להגיב ולקחת את השליטה מה AI)
- קודם יתוקן הענין שהם נצמדים לדמות ב 100% ולא תופסים את זה כאישיות בלבד,
-
יצרתי בג'ימיני מערכת AI שהמשתמש כותב שם לדמות ואישיות וכך הוא יכול להוסיף כמה בוטים שהוא רוצה שהם יכתבו דברים בשיחה וידברו עם ה AI עצמם,
אפשר להגדיר ל AI לכתוב את הדמויות בעצמו, המשתמש יכול להגדיר נושא שהם ידברו עליו, כדי להגיד לבוט מסוים לדבר משתמשים כמו פה במתמחים עם הסימן "@" והשם של הבוט, המשתמש מופיע כ "בן אנוש" הוא יכול לעצור את הבוטים מלדבר בכל זמן שהוא חפץ,זה מבדר ומצחיק הכל תלוי בדמויות שתכניסו..
גרסה 1
גרסה 2
גרסה 3
חדש!!!
גרסה 4

-
@CSS-0 האם יש אפשרות שהשיחה תשאר למה שמתי דמיות מפתח הם מתוכים שם על ההפסקת אש כולם רבים מול טראמפ ועוד אחד משהו אש
-
@CSS-0
גם כשמצב אצמעי פועל והא רק יוצר דמויות...
ויוצר גם נושא שיחה. אבל לא מתחיל לדון עם בוטים אחרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

זה היה נשמע מבולבל לחלוטין...