דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
754 פוסטים 66 כותבים 24.6k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר רציונל

    @cfopuser כתב בשיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - מתעדכן:

    לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
    ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
    במחיר של $5.00 / kWh
    ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
    לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
    GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)

    @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.
    ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

    cfopuserC מנותק
    cfopuserC מנותק
    cfopuser
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #727

    @רציונל כתב:

    @cfopuser לדעתי זה שווה נושא נפרד, חבל שמישהו יפספס את זה.

    לא יודע אם זה מצריך נושא נפרד אולי כן

    ואגב זה כזה זול עלות החשמל? לפי זה שרת עצמי צריך לעלות פרוטות

    הם עונים באתר שזה כולל את כול שאר העלויות שלהם


    Our $/kWh pricing includes total costs: server hardware, GPU depreciation, and electricity, spread across the kWh of energy consumed by your model usage. It's an all-in rate, not just the cost of electricity.

    השתמשתי טיפה והטענתי טיפה לבינתיים די מרוצה מהמודל אבל נראה לגבי העלויות.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • cfopuserC cfopuser

      לכול מי שרגילים לשלם פר טוקנים בapi יכולים לחשוב שוב,
      ספק בשם neuralwatt מציע תכנית שבה הוא מחייב על פי שימוש בחשמל בתוכנית energy
      במחיר של $5.00 / kWh
      ולפי המספרים ברדיט המחירים משתלמים על זה מאודד
      לדוג' GLM-5.2 19.2M טוקנים ב $2.72.
      GLM-5.1 יצא 169M טוקנים ב $2.68 .(המחירון לפי טוקנים זה יוצא 46 דולר!)


      תמונה כי למה לא

      8bd85020-df7d-4c96-a170-e6b48ed889eb-image.jpeg

      בקיצור מחירים זולים מאוד.

      (לא יצא לי עדיין להתנסות אבל אמרתי למה לא לידע לציבור)

      מסתבר שיש גם שיטה של קוד refer שאם אתם משלמים $10 בעל הקוד מקבל טעינה של $20,
      בקיצור משתלם מאוד

      התרד ברדיט
      הספק, neuralwatt
      קוד שיתוף

      Y מנותק
      Y מנותק
      YOLEVI
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #728

      @cfopuser ספק של כל המודלים, גם יקרים?

      cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y YOLEVI

        @cfopuser ספק של כל המודלים, גם יקרים?

        cfopuserC מנותק
        cfopuserC מנותק
        cfopuser
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #729

        @yolevi של מודלים סינים עיין כאן
        https://portal.neuralwatt.com/models

        בכול אופן כול מודל שלא יותר טוב מdeepseek לא משתלם להשתמש.

        אני עברתי עבור glm 5.2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          @עניו-כמשה כרגע קלוד אופוס 4.8. אבל זה דינמי ומשתנה כל חודש-חודשיים. לא מופקע שג'מיני 3.5 פרו שאמור לצאת השבוע יעקוף אותו.
          כמובן יש תת-תחומים בקידוד ובכל אחד מהם המודל הטוב ביותר הוא אחר, לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

          cfopuserC מנותק
          cfopuserC מנותק
          cfopuser
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #730

          @א.מ.ד. כתב:

          לדוגמא אני חושב (דעתי האישית בלבד) שאין על ג'מיני בעיצוב UI-UX.

          אני חושב שזה בגלל שיש לו מודל הראייה טוב מאוד,
          זה מקל על העבודה איתו בפן הזה וכמובן משפר ביצועים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • cfopuserC מנותק
            cfopuserC מנותק
            cfopuser
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #731

            טוב אז השתמשתי לא מעט בglm 5.2 דרך neuralwatt
            אז אני מניח שזו ביקורת משותפת.

            אז לגבי הספק אין הרבה מה לומר חוץ מזה שבסה"כ זה יוצא הרבה יותר זול ככה שאין סיבה לא להשתמש בו,
            הספק יציב ומהיר.

            כן אני יאמר שהמחירים של האנרגייה ממש לא קבועים וממש תלוי מתי אתם משתמשים ובכמה הקשר מדובר,
            אבל זה משתלם בשביל העובדה שהסכום הסופי הכולל נמוך מכול ספק אחר.

            לגבי המודל אני מריץ במקביל כמה מודלים ואני חייב לומר שאני די מרוצה ממנו הוא מסודר חד לא מאבד הקשר,
            ומאוד דומה לקלוד בצורת פעולה שלו וגם מאוד קרובים ברמה.
            (השתמשתי דרך opencode)

            בקיצור ממליץ בחום על שניהם. (לפחות לשעה הקרובה עד שיצא מודל וספק חדש (:)

            מצרף תמונה מneuralwatt ושוב אני מדגיש שהמחירים ממש לא קבועים וזזים םבכמה סנטים לפה ולשם בהתאם לשעה ולמשימה.
            בכול אופן מקבלים דולר חינם אז למה לא לנסות מי שמעוניין.

            כפי שרואים החיוב הוא 6$ בתוכנית האנרגייה ואילו הייתי משלם לפי טוקנים (מחירים דומים אם לא זהים לשאר הספקים) הייתי צריך לשלם 22$ ככה שהמחירים בוודאות משתלמים.

            c532e551-0a64-47c1-bffa-63db4eea690b-image.jpeg

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • P מנותק
              P מנותק
              pinir
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #732

              יצירת תמונות עם ChatGPT או Gemini מאפשרת לנו להגיע לאחלה תוצרים - אפשר לבקש פרסומת, לוגו, באנר או תמונת מוצר ולקבל תוצאה יפה תוך שניות.

              הבעיה מתחילה כשרוצים לשנות משהו בתמונה. מה שווה הלוגו היפה בעולם, אם אני לא מסוגל להזיז את הטקסט קצת ימינה?

              מתישהו נצטרך לשנות כמעט כל יצירה - לתקן עברית, לשנות צבע, להחליף פונט, להקטין לוגו או להתאים את העיצוב לפוסט/סטורי. ואם עושים את זה רק עם פרומפטים, כל שינוי קטן יכול להרוס משהו אחר.

              👈הפתרון: ליצור את התמונה ב-ChatGPT ואז להעביר אותה לקאנבה כעיצוב שאפשר לערוך.

              קודם כל, איך מחברים את Canva ל-ChatGPT?
              נכנסים להגדרות של ChatGPT, עוברים ל-Apps, מחפשים Canva ומתחברים לחשבון שלכם.

              אחרי שזה מחובר, התהליך פשוט:

              1. פותחים את ChatGPT, כותבים את הפרומפט שלכם ויוצרים תמונה.
              2. באותו צ’אט כותבים ‎@canva ומבקשים:
                ״תפתח את התמונה הזאת ב-Canva כעיצוב שאפשר לערוך.״

              מכאן אפשר לפתוח את העיצוב בקאנבה ולערוך אותו בצורה רגילה: טקסטים, צבעים, מיקום אלמנטים, לוגו, התאמות לפורמטים שונים וכל הפינישים הקטנים שהופכים תמונה יפה לתוצר שאפשר באמת לפרסם.

              זה לא תמיד מפרק כל תמונה בצורה מושלמת, במיוחד כשמדובר בתמונה פוטוריאליסטית, אבל לפרסומות, באנרים, פוסטים ופליירים זה יכול לחסוך המון זמן.

              השילוב הנכון הוא פשוט:
              בהתחלה, ChatGPT יוצר את הכיוון
              לאחר מכן Canva נותנת שליטה ודיוק על כל פרט בתמונה.

              אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤖
              3
              • P pinir

                יצירת תמונות עם ChatGPT או Gemini מאפשרת לנו להגיע לאחלה תוצרים - אפשר לבקש פרסומת, לוגו, באנר או תמונת מוצר ולקבל תוצאה יפה תוך שניות.

                הבעיה מתחילה כשרוצים לשנות משהו בתמונה. מה שווה הלוגו היפה בעולם, אם אני לא מסוגל להזיז את הטקסט קצת ימינה?

                מתישהו נצטרך לשנות כמעט כל יצירה - לתקן עברית, לשנות צבע, להחליף פונט, להקטין לוגו או להתאים את העיצוב לפוסט/סטורי. ואם עושים את זה רק עם פרומפטים, כל שינוי קטן יכול להרוס משהו אחר.

                👈הפתרון: ליצור את התמונה ב-ChatGPT ואז להעביר אותה לקאנבה כעיצוב שאפשר לערוך.

                קודם כל, איך מחברים את Canva ל-ChatGPT?
                נכנסים להגדרות של ChatGPT, עוברים ל-Apps, מחפשים Canva ומתחברים לחשבון שלכם.

                אחרי שזה מחובר, התהליך פשוט:

                1. פותחים את ChatGPT, כותבים את הפרומפט שלכם ויוצרים תמונה.
                2. באותו צ’אט כותבים ‎@canva ומבקשים:
                  ״תפתח את התמונה הזאת ב-Canva כעיצוב שאפשר לערוך.״

                מכאן אפשר לפתוח את העיצוב בקאנבה ולערוך אותו בצורה רגילה: טקסטים, צבעים, מיקום אלמנטים, לוגו, התאמות לפורמטים שונים וכל הפינישים הקטנים שהופכים תמונה יפה לתוצר שאפשר באמת לפרסם.

                זה לא תמיד מפרק כל תמונה בצורה מושלמת, במיוחד כשמדובר בתמונה פוטוריאליסטית, אבל לפרסומות, באנרים, פוסטים ופליירים זה יכול לחסוך המון זמן.

                השילוב הנכון הוא פשוט:
                בהתחלה, ChatGPT יוצר את הכיוון
                לאחר מכן Canva נותנת שליטה ודיוק על כל פרט בתמונה.

                אברהם גלסרא מנותק
                אברהם גלסרא מנותק
                אברהם גלסר
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
                #733

                @pinir אני חייב להגיד שהוא לא "משהו" בזה...
                הרבה פחות מיצירת התמונה שלו

                ביקשתי ממנו ליצור לי פרסומת לעסק שיהיה אפשר אחרי זה לערוך עם קנבה [כמובן שחיברתי קנבה קודם], התוצאה לא יצאה משהו בלשון המעטה:

                1c29e7d3-e968-4dd1-89ba-3994ce4a6567-image.jpeg 709654fd-ff3a-4cf1-9193-429097194b21-image.jpeg

                לעומת סתם ביצירת תמונה (שכמובן יצא מדהים ברמה הזויה, אתם יכולים לראות את הפרומפטים):

                b7ee453b-ca37-402d-9301-24f37b598320-image.jpeg beb3b88e-2949-4290-8fa9-3d8c7f5dce58-image.jpeg

                אפשר לערוך חלקים נבחרים מהתמונה על ידי כניסה לתצוגת התמונה, לחיצה על select:

                30768369-5213-4e39-91d1-88686ac1894c-image.jpeg

                ואז סימון של האזור שאותו רוצים שהוא יערוך:

                chrome-capture-2026-06-21 (1).gif

                להלן התוצאה:

                de388775-870f-4017-b351-e4977af76c4c-image.jpeg

                P מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                🙏 😲
                3
                • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                  @pinir אני חייב להגיד שהוא לא "משהו" בזה...
                  הרבה פחות מיצירת התמונה שלו

                  ביקשתי ממנו ליצור לי פרסומת לעסק שיהיה אפשר אחרי זה לערוך עם קנבה [כמובן שחיברתי קנבה קודם], התוצאה לא יצאה משהו בלשון המעטה:

                  1c29e7d3-e968-4dd1-89ba-3994ce4a6567-image.jpeg 709654fd-ff3a-4cf1-9193-429097194b21-image.jpeg

                  לעומת סתם ביצירת תמונה (שכמובן יצא מדהים ברמה הזויה, אתם יכולים לראות את הפרומפטים):

                  b7ee453b-ca37-402d-9301-24f37b598320-image.jpeg beb3b88e-2949-4290-8fa9-3d8c7f5dce58-image.jpeg

                  אפשר לערוך חלקים נבחרים מהתמונה על ידי כניסה לתצוגת התמונה, לחיצה על select:

                  30768369-5213-4e39-91d1-88686ac1894c-image.jpeg

                  ואז סימון של האזור שאותו רוצים שהוא יערוך:

                  chrome-capture-2026-06-21 (1).gif

                  להלן התוצאה:

                  de388775-870f-4017-b351-e4977af76c4c-image.jpeg

                  P מנותק
                  P מנותק
                  pinir
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #734

                  @אברהם-גלסר באמת יצא לך מדהים לי קרה כמה פעמים שביקשתי שינוי וזה רק הרס לי (לא קורה הרבה אבל יכול לקרות) ורק שלחתי את האופציה הזו שידעו שזה קיים ואפשרי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב מנותק
                    ב מנותק
                    בינארי חכם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #735

                    ג'ון ג'אמפר, ראש תחום DeepMind AlphaFold בגוגל, הודיע ​​זה עתה כי הוא עוזב לאנתרופיק, מה שהופך את חתן פרס נובל לעובד השני של גוגל המוערך שעורק ליריבה בתחום הבינה המלאכותית בשבוע אחד.

                    הפרטים:

                    ג'אמפר בילה תשע שנים ב-GDM והיה שותף ליצירת AlphaFold, הבינה המלאכותית של מבנה החלבון שזיכתה אותו ואת דמיס חסאביס בפרס נובל לכימיה.

                    המהלך שלו מגיע ימים ספורים לאחר שנועם שזייר, מנכ"ל שותף של ג'מיני, עזב את החברה לטובת OpenAI, גידול משמעותי בכישרונות בינה מלאכותית.

                    דווח כי ג'אמפר תרם גם לכלי קידוד ארגוניים עבור גוגל, תחום בו החברה פיגרה אחרי יריבותיה בתחום הפיתוח.

                    ג'אמפר אמר שהוא "לוקח קצת זמן להיטען מחדש" לפני שהוא מצטרף לאנתרופיק, אם כי גיוסו מגיע לקראת אירוע ב-30 ביוני שבמרכזו מדע.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                      @pinir אני חייב להגיד שהוא לא "משהו" בזה...
                      הרבה פחות מיצירת התמונה שלו

                      ביקשתי ממנו ליצור לי פרסומת לעסק שיהיה אפשר אחרי זה לערוך עם קנבה [כמובן שחיברתי קנבה קודם], התוצאה לא יצאה משהו בלשון המעטה:

                      1c29e7d3-e968-4dd1-89ba-3994ce4a6567-image.jpeg 709654fd-ff3a-4cf1-9193-429097194b21-image.jpeg

                      לעומת סתם ביצירת תמונה (שכמובן יצא מדהים ברמה הזויה, אתם יכולים לראות את הפרומפטים):

                      b7ee453b-ca37-402d-9301-24f37b598320-image.jpeg beb3b88e-2949-4290-8fa9-3d8c7f5dce58-image.jpeg

                      אפשר לערוך חלקים נבחרים מהתמונה על ידי כניסה לתצוגת התמונה, לחיצה על select:

                      30768369-5213-4e39-91d1-88686ac1894c-image.jpeg

                      ואז סימון של האזור שאותו רוצים שהוא יערוך:

                      chrome-capture-2026-06-21 (1).gif

                      להלן התוצאה:

                      de388775-870f-4017-b351-e4977af76c4c-image.jpeg

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוצ'
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #736

                      @אברהם-גלסר לא יצא לך משהו כי פורמט הטקסט שלך לא טוב ולא מפורט

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י. פל.י מנותק
                        י. פל.י מנותק
                        י. פל.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #737

                        מה מודל התמונה הכי טוב כיום?
                        @nh.local

                        גאה להיות חלק:
                        otzaria.org

                        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י. פל.י י. פל.

                          מה מודל התמונה הכי טוב כיום?
                          @nh.local

                          א.מ.ד.א מחובר
                          א.מ.ד.א מחובר
                          א.מ.ד.
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                          #738

                          @י.-פל. GPT IMAGE 2.0
                          למשימות מסוימות עדיף את ג'מיני

                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                          י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                            @י.-פל. GPT IMAGE 2.0
                            למשימות מסוימות עדיף את ג'מיני

                            י. פל.י מנותק
                            י. פל.י מנותק
                            י. פל.
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #739

                            @א.מ.ד.
                            אני מדבר על פתוח, להורדה.
                            gpt כתב לי flux2

                            גאה להיות חלק:
                            otzaria.org

                            א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י. פל.י י. פל.

                              @א.מ.ד.
                              אני מדבר על פתוח, להורדה.
                              gpt כתב לי flux2

                              א.מ.ד.א מחובר
                              א.מ.ד.א מחובר
                              א.מ.ד.
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                              #740

                              @י.-פל. כתב:

                              @א.מ.ד.
                              אני מדבר על פתוח, להורדה.
                              gpt כתב לי flux2

                              אז Z Image Turbo של אליבאבא.
                              יש עוד פתרונות סיניים כמו:

                              • Qwen/Qwen-Image-2512
                              • baidu/ERNIE-Image
                              • zai-org/GLM-Image.

                              flux.2 9B גדול מאוד, ודורש את QWEN 3 8B כמודל טקסט, שהוא גם מודל ענק.

                              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                @י.-פל. כתב:

                                @א.מ.ד.
                                אני מדבר על פתוח, להורדה.
                                gpt כתב לי flux2

                                אז Z Image Turbo של אליבאבא.
                                יש עוד פתרונות סיניים כמו:

                                • Qwen/Qwen-Image-2512
                                • baidu/ERNIE-Image
                                • zai-org/GLM-Image.

                                flux.2 9B גדול מאוד, ודורש את QWEN 3 8B כמודל טקסט, שהוא גם מודל ענק.

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                היפ הופ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #741

                                @א.מ.ד. כתב:

                                Z Image Turbo של אליבאבא.

                                אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo) ביצירת תמונות, יותר מהמודל המתקדם flux2... טעם אישי, ואני ממליץ עליו

                                א.מ.ד.א עניו כמשהע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • ה היפ הופ

                                  @א.מ.ד. כתב:

                                  Z Image Turbo של אליבאבא.

                                  אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo) ביצירת תמונות, יותר מהמודל המתקדם flux2... טעם אישי, ואני ממליץ עליו

                                  א.מ.ד.א מחובר
                                  א.מ.ד.א מחובר
                                  א.מ.ד.
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #742

                                  @היפ-הופ הבעיה ב-Z Image Turbo היא שהוא לא מגוון, כלומר התמונות בו יוצאות כמעט זהות כשמנסים שוב, גם עם זרע אחר. הפיתרון לזה למי שזה מאוד מפריע הוא ליצור את התמונות ב-Z Image ולשפר אותן ב-Z Image Turbo.

                                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                    @היפ-הופ הבעיה ב-Z Image Turbo היא שהוא לא מגוון, כלומר התמונות בו יוצאות כמעט זהות כשמנסים שוב, גם עם זרע אחר. הפיתרון לזה למי שזה מאוד מפריע הוא ליצור את התמונות ב-Z Image ולשפר אותן ב-Z Image Turbo.

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    היפ הופ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #743

                                    @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                                    הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                                    (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                                    א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה היפ הופ

                                      @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                                      הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                                      (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                                      א.מ.ד.א מחובר
                                      א.מ.ד.א מחובר
                                      א.מ.ד.
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #744

                                      @היפ-הופ כתב:

                                      @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                                      הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                                      (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                                      או שאתה לא משתמש בגרסת הטורבו, או שאתה משנה משהו בהנחיות.

                                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                        @היפ-הופ כתב:

                                        @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                                        הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                                        (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                                        או שאתה לא משתמש בגרסת הטורבו, או שאתה משנה משהו בהנחיות.

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        היפ הופ
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי היפ הופ
                                        #745

                                        @א.מ.ד. 7b192b9f-dfcf-4da1-94e4-abcbeeb1f084-image.jpeg
                                        אותו הנחיה (רק ארוכה מאוד) על מצב fb0df78a-e2a0-49ba-ba7c-e7b7300f3d81-image.jpeg

                                        הוא דומה בקטע של צבעים ואימפסטו סיגנון (וערפילי עשן שחייב לתקוע בכל תמונה)

                                        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה היפ הופ

                                          @א.מ.ד. 7b192b9f-dfcf-4da1-94e4-abcbeeb1f084-image.jpeg
                                          אותו הנחיה (רק ארוכה מאוד) על מצב fb0df78a-e2a0-49ba-ba7c-e7b7300f3d81-image.jpeg

                                          הוא דומה בקטע של צבעים ואימפסטו סיגנון (וערפילי עשן שחייב לתקוע בכל תמונה)

                                          א.מ.ד.א מחובר
                                          א.מ.ד.א מחובר
                                          א.מ.ד.
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #746

                                          @היפ-הופ לא הבנתי מה אתה מראה בתמונה. אני אמרתי שאם תיצור פעמיים עם אותה הנחיה בדיוק, גם אם תחליף זרע, התמונות יהיו כמעט זהות. ההגדרה של עוצמת החשיבה היא המצאה של נייט קפה, אם היא בכלל משנה משהו, ולא קשורה למודל.

                                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר