דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
753 פוסטים 66 כותבים 24.5k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מחובר
    ב מחובר
    בינארי חכם
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #735

    ג'ון ג'אמפר, ראש תחום DeepMind AlphaFold בגוגל, הודיע ​​זה עתה כי הוא עוזב לאנתרופיק, מה שהופך את חתן פרס נובל לעובד השני של גוגל המוערך שעורק ליריבה בתחום הבינה המלאכותית בשבוע אחד.

    הפרטים:

    ג'אמפר בילה תשע שנים ב-GDM והיה שותף ליצירת AlphaFold, הבינה המלאכותית של מבנה החלבון שזיכתה אותו ואת דמיס חסאביס בפרס נובל לכימיה.

    המהלך שלו מגיע ימים ספורים לאחר שנועם שזייר, מנכ"ל שותף של ג'מיני, עזב את החברה לטובת OpenAI, גידול משמעותי בכישרונות בינה מלאכותית.

    דווח כי ג'אמפר תרם גם לכלי קידוד ארגוניים עבור גוגל, תחום בו החברה פיגרה אחרי יריבותיה בתחום הפיתוח.

    ג'אמפר אמר שהוא "לוקח קצת זמן להיטען מחדש" לפני שהוא מצטרף לאנתרופיק, אם כי גיוסו מגיע לקראת אירוע ב-30 ביוני שבמרכזו מדע.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אברהם גלסרא אברהם גלסר

      @pinir אני חייב להגיד שהוא לא "משהו" בזה...
      הרבה פחות מיצירת התמונה שלו

      ביקשתי ממנו ליצור לי פרסומת לעסק שיהיה אפשר אחרי זה לערוך עם קנבה [כמובן שחיברתי קנבה קודם], התוצאה לא יצאה משהו בלשון המעטה:

      1c29e7d3-e968-4dd1-89ba-3994ce4a6567-image.jpeg 709654fd-ff3a-4cf1-9193-429097194b21-image.jpeg

      לעומת סתם ביצירת תמונה (שכמובן יצא מדהים ברמה הזויה, אתם יכולים לראות את הפרומפטים):

      b7ee453b-ca37-402d-9301-24f37b598320-image.jpeg beb3b88e-2949-4290-8fa9-3d8c7f5dce58-image.jpeg

      אפשר לערוך חלקים נבחרים מהתמונה על ידי כניסה לתצוגת התמונה, לחיצה על select:

      30768369-5213-4e39-91d1-88686ac1894c-image.jpeg

      ואז סימון של האזור שאותו רוצים שהוא יערוך:

      chrome-capture-2026-06-21 (1).gif

      להלן התוצאה:

      de388775-870f-4017-b351-e4977af76c4c-image.jpeg

      מ מנותק
      מ מנותק
      מוצ'
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #736

      @אברהם-גלסר לא יצא לך משהו כי פורמט הטקסט שלך לא טוב ולא מפורט

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י. פל.י מנותק
        י. פל.י מנותק
        י. פל.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #737

        מה מודל התמונה הכי טוב כיום?
        @nh.local

        גאה להיות חלק:
        otzaria.org

        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י. פל.י י. פל.

          מה מודל התמונה הכי טוב כיום?
          @nh.local

          א.מ.ד.א מנותק
          א.מ.ד.א מנותק
          א.מ.ד.
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
          #738

          @י.-פל. GPT IMAGE 2.0
          למשימות מסוימות עדיף את ג'מיני

          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

          י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

            @י.-פל. GPT IMAGE 2.0
            למשימות מסוימות עדיף את ג'מיני

            י. פל.י מנותק
            י. פל.י מנותק
            י. פל.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #739

            @א.מ.ד.
            אני מדבר על פתוח, להורדה.
            gpt כתב לי flux2

            גאה להיות חלק:
            otzaria.org

            א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י. פל.י י. פל.

              @א.מ.ד.
              אני מדבר על פתוח, להורדה.
              gpt כתב לי flux2

              א.מ.ד.א מנותק
              א.מ.ד.א מנותק
              א.מ.ד.
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
              #740

              @י.-פל. כתב:

              @א.מ.ד.
              אני מדבר על פתוח, להורדה.
              gpt כתב לי flux2

              אז Z Image Turbo של אליבאבא.
              יש עוד פתרונות סיניים כמו:

              • Qwen/Qwen-Image-2512
              • baidu/ERNIE-Image
              • zai-org/GLM-Image.

              flux.2 9B גדול מאוד, ודורש את QWEN 3 8B כמודל טקסט, שהוא גם מודל ענק.

              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                @י.-פל. כתב:

                @א.מ.ד.
                אני מדבר על פתוח, להורדה.
                gpt כתב לי flux2

                אז Z Image Turbo של אליבאבא.
                יש עוד פתרונות סיניים כמו:

                • Qwen/Qwen-Image-2512
                • baidu/ERNIE-Image
                • zai-org/GLM-Image.

                flux.2 9B גדול מאוד, ודורש את QWEN 3 8B כמודל טקסט, שהוא גם מודל ענק.

                ה מנותק
                ה מנותק
                היפ הופ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #741

                @א.מ.ד. כתב:

                Z Image Turbo של אליבאבא.

                אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo) ביצירת תמונות, יותר מהמודל המתקדם flux2... טעם אישי, ואני ממליץ עליו

                א.מ.ד.א עניו כמשהע 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ה היפ הופ

                  @א.מ.ד. כתב:

                  Z Image Turbo של אליבאבא.

                  אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo) ביצירת תמונות, יותר מהמודל המתקדם flux2... טעם אישי, ואני ממליץ עליו

                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #742

                  @היפ-הופ הבעיה ב-Z Image Turbo היא שהוא לא מגוון, כלומר התמונות בו יוצאות כמעט זהות כשמנסים שוב, גם עם זרע אחר. הפיתרון לזה למי שזה מאוד מפריע הוא ליצור את התמונות ב-Z Image ולשפר אותן ב-Z Image Turbo.

                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                    @היפ-הופ הבעיה ב-Z Image Turbo היא שהוא לא מגוון, כלומר התמונות בו יוצאות כמעט זהות כשמנסים שוב, גם עם זרע אחר. הפיתרון לזה למי שזה מאוד מפריע הוא ליצור את התמונות ב-Z Image ולשפר אותן ב-Z Image Turbo.

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    היפ הופ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #743

                    @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                    הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                    (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                    א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה היפ הופ

                      @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                      הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                      (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                      א.מ.ד.א מנותק
                      א.מ.ד.א מנותק
                      א.מ.ד.
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #744

                      @היפ-הופ כתב:

                      @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                      הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                      (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                      או שאתה לא משתמש בגרסת הטורבו, או שאתה משנה משהו בהנחיות.

                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                        @היפ-הופ כתב:

                        @א.מ.ד. אמממ אולי, אני לא יודע איפה אתה יוצר במודל הזה.. אני בכל אופן משתמש בו בנייט קפה, ושם על מצב גבוה
                        הוא קבוע מגוון (אוטומטי הזרע שם אקראי)
                        (או שזה בגלל שאני כותב הנחיות ארוכות ומפורטות...)

                        או שאתה לא משתמש בגרסת הטורבו, או שאתה משנה משהו בהנחיות.

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        היפ הופ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי היפ הופ
                        #745

                        @א.מ.ד. 7b192b9f-dfcf-4da1-94e4-abcbeeb1f084-image.jpeg
                        אותו הנחיה (רק ארוכה מאוד) על מצב fb0df78a-e2a0-49ba-ba7c-e7b7300f3d81-image.jpeg

                        הוא דומה בקטע של צבעים ואימפסטו סיגנון (וערפילי עשן שחייב לתקוע בכל תמונה)

                        א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה היפ הופ

                          @א.מ.ד. 7b192b9f-dfcf-4da1-94e4-abcbeeb1f084-image.jpeg
                          אותו הנחיה (רק ארוכה מאוד) על מצב fb0df78a-e2a0-49ba-ba7c-e7b7300f3d81-image.jpeg

                          הוא דומה בקטע של צבעים ואימפסטו סיגנון (וערפילי עשן שחייב לתקוע בכל תמונה)

                          א.מ.ד.א מנותק
                          א.מ.ד.א מנותק
                          א.מ.ד.
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #746

                          @היפ-הופ לא הבנתי מה אתה מראה בתמונה. אני אמרתי שאם תיצור פעמיים עם אותה הנחיה בדיוק, גם אם תחליף זרע, התמונות יהיו כמעט זהות. ההגדרה של עוצמת החשיבה היא המצאה של נייט קפה, אם היא בכלל משנה משהו, ולא קשורה למודל.

                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                            @היפ-הופ לא הבנתי מה אתה מראה בתמונה. אני אמרתי שאם תיצור פעמיים עם אותה הנחיה בדיוק, גם אם תחליף זרע, התמונות יהיו כמעט זהות. ההגדרה של עוצמת החשיבה היא המצאה של נייט קפה, אם היא בכלל משנה משהו, ולא קשורה למודל.

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            היפ הופ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #747

                            @א.מ.ד. סבבה בודק, חצי דקה ואני מעלה לפה את התמונות

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה היפ הופ

                              @א.מ.ד. סבבה בודק, חצי דקה ואני מעלה לפה את התמונות

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              היפ הופ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #748

                              טוב צודק..
                              יצא ממש אותו דבר, פרטים בספויילר

                              זה ההנחיה

                              A gritty, hyper-detailed cinematic film still capturing a vast, abandoned, dust-covered concert hall stage shrouded in thick rolling smoke and haze, illuminated only by harsh shafts of colored stage lighting cutting diagonally through the fog, the venue's seating area completely empty, rows upon rows of worn red velvet theater seats stretching back into pitch darkness and barely visible silhouettes beyond the smoke, on stage left a battle-scarred orange tabby cat with matted fur and intense narrowed eyes stands gripping a rusted vintage microphone stand with both front paws, head thrown back mid-roar of song, mouth open wide, neck muscles tense, a thin trail of smoke curling around its body, center stage a lean grey cat with windswept fur sits hunched over a battered electric guitar, one paw a motion-blurred streak across the strings mid-strum, sparks of dramatic blue rim light tracing the edge of its silhouette, stage right a scruffy black cat with patches of white fur crouches behind a massive distressed drum kit, drumsticks frozen mid-air in motion blur, cymbals still vibrating, dust kicked up from the impact visible in the beam of a red spotlight, near the very front lip of the stage a tiny grey mouse dances alone in a tight circle, illuminated by a single isolated white spotlight beam piercing through the haze, its small shadow stretching long behind it across the worn wooden floorboards, the entire scene rendered in the style of a high-budget action thriller film still, anamorphic lens flare bleeding across the frame, heavy film grain, shot on 35mm Kodak film stock, deep shadows with crushed blacks, high contrast lighting, shallow depth of field with the foreground mouse and microphone in sharp focus while the smoke-filled background falls into soft blur, atmospheric particulate visible in every light beam, cinematic color grading with teal shadows and warm amber highlights, wide aspect ratio, IMAX-style composition

                              e1b15d01-63a8-41db-a637-8df853618144-image.jpeg bfe36994-2db2-40ae-b151-2950bed58aa5-image.jpeg

                              אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ה היפ הופ

                                טוב צודק..
                                יצא ממש אותו דבר, פרטים בספויילר

                                זה ההנחיה

                                A gritty, hyper-detailed cinematic film still capturing a vast, abandoned, dust-covered concert hall stage shrouded in thick rolling smoke and haze, illuminated only by harsh shafts of colored stage lighting cutting diagonally through the fog, the venue's seating area completely empty, rows upon rows of worn red velvet theater seats stretching back into pitch darkness and barely visible silhouettes beyond the smoke, on stage left a battle-scarred orange tabby cat with matted fur and intense narrowed eyes stands gripping a rusted vintage microphone stand with both front paws, head thrown back mid-roar of song, mouth open wide, neck muscles tense, a thin trail of smoke curling around its body, center stage a lean grey cat with windswept fur sits hunched over a battered electric guitar, one paw a motion-blurred streak across the strings mid-strum, sparks of dramatic blue rim light tracing the edge of its silhouette, stage right a scruffy black cat with patches of white fur crouches behind a massive distressed drum kit, drumsticks frozen mid-air in motion blur, cymbals still vibrating, dust kicked up from the impact visible in the beam of a red spotlight, near the very front lip of the stage a tiny grey mouse dances alone in a tight circle, illuminated by a single isolated white spotlight beam piercing through the haze, its small shadow stretching long behind it across the worn wooden floorboards, the entire scene rendered in the style of a high-budget action thriller film still, anamorphic lens flare bleeding across the frame, heavy film grain, shot on 35mm Kodak film stock, deep shadows with crushed blacks, high contrast lighting, shallow depth of field with the foreground mouse and microphone in sharp focus while the smoke-filled background falls into soft blur, atmospheric particulate visible in every light beam, cinematic color grading with teal shadows and warm amber highlights, wide aspect ratio, IMAX-style composition

                                e1b15d01-63a8-41db-a637-8df853618144-image.jpeg bfe36994-2db2-40ae-b151-2950bed58aa5-image.jpeg

                                אברהם גלסרא מנותק
                                אברהם גלסרא מנותק
                                אברהם גלסר
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #749

                                @היפ-הופ

                                לשם השוואה מchatgpt:

                                fca87941-c77c-44cc-b99b-e85dcfbc0436-image.jpeg

                                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                  @היפ-הופ

                                  לשם השוואה מchatgpt:

                                  fca87941-c77c-44cc-b99b-e85dcfbc0436-image.jpeg

                                  צול גאהצ מחובר
                                  צול גאהצ מחובר
                                  צול גאה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                                  #750

                                  @אברהם-גלסר אני גם יצרתי את זה בגמיני ובגיפיטי
                                  ממש אותו דבר

                                  גמיני

                                  2130d244-d40c-4db8-b768-e1e27d82d454-image.jpeg

                                  גיפיטי

                                  גיפיטי.png

                                  עריכה: לא שמתי לב ל @אברהם-גלסר שהקדים אותי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה היפ הופ

                                    @א.מ.ד. כתב:

                                    Z Image Turbo של אליבאבא.

                                    אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo) ביצירת תמונות, יותר מהמודל המתקדם flux2... טעם אישי, ואני ממליץ עליו

                                    עניו כמשהע מנותק
                                    עניו כמשהע מנותק
                                    עניו כמשה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #751

                                    @היפ-הופ כתב:

                                    אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo)

                                    זה חינמי? יש לו API לשימוש?

                                    נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                    א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • עניו כמשהע עניו כמשה

                                      @היפ-הופ כתב:

                                      אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo)

                                      זה חינמי? יש לו API לשימוש?

                                      א.מ.ד.א מנותק
                                      א.מ.ד.א מנותק
                                      א.מ.ד.
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #752

                                      @עניו-כמשה זה מודל פתוח. מן הסתם יש ספקים שמספקים אותו, אבל הוא מתאים גם לחומרה מקומית חזקה

                                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                      עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                        @עניו-כמשה זה מודל פתוח. מן הסתם יש ספקים שמספקים אותו, אבל הוא מתאים גם לחומרה מקומית חזקה

                                        עניו כמשהע מנותק
                                        עניו כמשהע מנותק
                                        עניו כמשה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #753

                                        @א.מ.ד. אוקי אבדוק עליו תודה

                                        נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר