בירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא
-
- קצב העבודה תלוי בסוג המחשב
- הוא לא מושלם
- יידיש הוא לא יודע לטעמי
@לעזור-לכולם
יכול להעיד על אלף בוט
עד לאחרונה הייתי משתמש עם TurboScribe שאגב נתנו עבודה נחמדה
לאחרונה קניתי חבילה באלף בוט והתוצאה היא עולם אחר.
כמו שכתבו - 99 אחוז דיוק, עם הבנה מדהימה על מה מדובר בהקלטה שעוזרת לו לדייק כל כך
אתר מדהים. ממליץ בחום -
@לעזור-לכולם
יכול להעיד על אלף בוט
עד לאחרונה הייתי משתמש עם TurboScribe שאגב נתנו עבודה נחמדה
לאחרונה קניתי חבילה באלף בוט והתוצאה היא עולם אחר.
כמו שכתבו - 99 אחוז דיוק, עם הבנה מדהימה על מה מדובר בהקלטה שעוזרת לו לדייק כל כך
אתר מדהים. ממליץ בחום@אסטרונאוט יותר מג'מני סטודיו?
-
@מומחה כתב בבירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא:
זה נראה הכי טוב מכל המודלים האחרים שבדקתי (ובדקתי הרבה)
יש לך מושג איך מתקשרים איתם?@לעזור-לכולם אבל עיצוב האתר זוועה נראה כמו מלפני שפתחו את האינטרנט
אני אישית משתמש באלף בוט וברוך ה' עומד כבר להוציא ספר אחלה של דבר! -
@אסטרונאוט יותר מג'מני סטודיו?
-
@כבוד-הרב
סליחה על הבורות, אני לא יודע מה זה ג'ימיני סטודיו
בג'ימיני הרגיל הוא לא נותן ושולח לג'ימיני למפתחים (לזה כיוונת?)
אבל לא כל כך הסתדרתי שם ובסופו של דבר לא הצלחתי@אסטרונאוט אני לא חושב שיש שם משהו מסובך.
אולי הממשק לא כ"כ נוח אבל די פשוט.
אתה נכנס לקישור שהבאתי ויש לך למטה מקום לכתוב הנחיה ולעלות קבצים מהמחשב ואז יש לך לשלוח את זה ולקבל את התוצאה. -
יש לך את אלף בוט - תמלול מדוייק לתוכן תורני
התמלול בעברית סטנדרטית הוא ברמת דיוק של 99%.
האתר כולל גם ממשק עריכה נוח שמאפשר לתקן את ה-1% האחרון במינימום עבודהגילוי נאות: האתר בבעלותי ואין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל העדויות בהחלט כן
@NH.LOCAL
יש איך להגדיר שלא יתמלל את הארמית שאני כן רוצה שיישאר? -
@NH.LOCAL
יש איך להגדיר שלא יתמלל את הארמית שאני כן רוצה שיישאר?@א-אלטע-חסיד כתב בבירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא:
@NH.LOCAL
יש איך להגדיר שלא יתמלל את הארמית שאני כן רוצה שיישאר?מה הכוונה? אפשר להכניס לו הנחייה מותאמת אישית כדי שיעבוד בהתאם לצרכים המדוייקים שלך
-
איזה מודל יש כיום לתלול הקלטות בעברית (יידיש גם טוב....)
אבל תמלול מדויק לגמרי (גם לתורני)
כולל בתשלום
תודה רבה
(עדיף עם API)פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-שבע-רצון
כמובן שאין יותר טוב מאלף בוט... -
@נפתלי-שבע-רצון
כמובן שאין יותר טוב מאלף בוט... -
@נפתלי-שבע-רצון
בדקת שיעור תורני? -
-
פוסט זה נמחק!
זה הכי טוב שראיתי
ראוי להודיע להבא שזה קישור שותפים שאתה מרוויח אם נרשמים דרכו. יכול להשפיע על אמינות ההמלצה שלך...
אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות
כנ"ל
-
זה הכי טוב שראיתי
ראוי להודיע להבא שזה קישור שותפים שאתה מרוויח אם נרשמים דרכו. יכול להשפיע על אמינות ההמלצה שלך...
אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות
כנ"ל
שזה קישור שותפים
@נפתלי-שבע-רצון אין להעלות קישור שותפים בפורום. אתה מסתכן בכך בהרחקה.
מלבד זה שהקפצת נושא...
-
ש שניאור שמח נעל נושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות