דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא

בירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
26 פוסטים 14 כותבים 777 צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל לעזור לכולם

    @מומחה כתב בבירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא:

    sofer.ai

    זה נראה הכי טוב מכל המודלים האחרים שבדקתי (ובדקתי הרבה)
    יש לך מושג איך מתקשרים איתם?

    הישבשר המלומדה מנותק
    הישבשר המלומדה מנותק
    הישבשר המלומד
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
    #14

    @לעזור-לכולם אבל עיצוב האתר זוועה נראה כמו מלפני שפתחו את האינטרנט
    אני אישית משתמש באלף בוט וברוך ה' עומד כבר להוציא ספר אחלה של דבר!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ כבוד הרב

      @אסטרונאוט יותר מג'מני סטודיו?

      א מנותק
      א מנותק
      אסטרונאוט
      כתב נערך לאחרונה על ידי אסטרונאוט
      #15

      @כבוד-הרב
      סליחה על הבורות, אני לא יודע מה זה ג'ימיני סטודיו
      בג'ימיני הרגיל הוא לא נותן ושולח לג'ימיני למפתחים (לזה כיוונת?)
      אבל לא כל כך הסתדרתי שם ובסופו של דבר לא הצלחתי

      כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אסטרונאוט

        @כבוד-הרב
        סליחה על הבורות, אני לא יודע מה זה ג'ימיני סטודיו
        בג'ימיני הרגיל הוא לא נותן ושולח לג'ימיני למפתחים (לזה כיוונת?)
        אבל לא כל כך הסתדרתי שם ובסופו של דבר לא הצלחתי

        כ מנותק
        כ מנותק
        כבוד הרב
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @אסטרונאוט אני לא חושב שיש שם משהו מסובך.
        אולי הממשק לא כ"כ נוח אבל די פשוט.
        אתה נכנס לקישור שהבאתי ויש לך למטה מקום לכתוב הנחיה ולעלות קבצים מהמחשב ואז יש לך לשלוח את זה ולקבל את התוצאה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • NH.LOCALN NH.LOCAL

          @לעזור-לכולם

          יש לך את אלף בוט - תמלול מדוייק לתוכן תורני

          התמלול בעברית סטנדרטית הוא ברמת דיוק של 99%.
          האתר כולל גם ממשק עריכה נוח שמאפשר לתקן את ה-1% האחרון במינימום עבודה

          גילוי נאות: האתר בבעלותי ואין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל העדויות בהחלט כן

          א מנותק
          א מנותק
          א אלטע חסיד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @NH.LOCAL
          יש איך להגדיר שלא יתמלל את הארמית שאני כן רוצה שיישאר?

          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מחובר
            א מחובר
            א.א.פ.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            אני משתמש עם זה, זה עובד לי מצוין, אני מקריא דפים שלמים אפילו תוך כדי ישיבה באוטובוס, וזה מגיע טוב מאד, ברור שצריך לעבור על זה, אבל זה ממש מקצועי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א א אלטע חסיד

              @NH.LOCAL
              יש איך להגדיר שלא יתמלל את הארמית שאני כן רוצה שיישאר?

              NH.LOCALN מנותק
              NH.LOCALN מנותק
              NH.LOCAL
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @א-אלטע-חסיד כתב בבירור | תמלול הקלטות לעברית - בדיוק מלא:

              @NH.LOCAL
              יש איך להגדיר שלא יתמלל את הארמית שאני כן רוצה שיישאר?

              מה הכוונה? אפשר להכניס לו הנחייה מותאמת אישית כדי שיעבוד בהתאם לצרכים המדוייקים שלך

              אתר הפרוייקטים שלי!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לעזור לכולם

                איזה מודל יש כיום לתלול הקלטות בעברית (יידיש גם טוב....)
                אבל תמלול מדויק לגמרי (גם לתורני)
                כולל בתשלום
                תודה רבה
                (עדיף עם API)

                נ מנותק
                נ מנותק
                נפתלי שבע רצון
                מורחק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #20
                פוסט זה נמחק!
                א יאנג בויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • נ נפתלי שבע רצון

                  פוסט זה נמחק!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלף שין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @נפתלי-שבע-רצון
                  כמובן שאין יותר טוב מאלף בוט...

                  המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אלף שין

                    @נפתלי-שבע-רצון
                    כמובן שאין יותר טוב מאלף בוט...

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נפתלי שבע רצון
                    מורחק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @אלף-שין
                    בפן האישי והמקצועי בטח שאלף בוט יותר טוב
                    השתמשתי באלף בוט כמעט שנה
                    אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות

                    א NH.LOCALN 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נפתלי שבע רצון

                      @אלף-שין
                      בפן האישי והמקצועי בטח שאלף בוט יותר טוב
                      השתמשתי באלף בוט כמעט שנה
                      אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלף שין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @נפתלי-שבע-רצון
                      בדקת שיעור תורני?

                      המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נפתלי שבע רצון

                        @אלף-שין
                        בפן האישי והמקצועי בטח שאלף בוט יותר טוב
                        השתמשתי באלף בוט כמעט שנה
                        אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות

                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCALN מנותק
                        NH.LOCAL
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @נפתלי-שבע-רצון כתב:

                        אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות

                        ביידיש או בעברית? תוכן תורני או יומיומי?

                        אתר הפרוייקטים שלי!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נפתלי שבע רצון

                          פוסט זה נמחק!

                          יאנג בויי מחובר
                          יאנג בויי מחובר
                          יאנג בוי
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאנג בוי
                          #25

                          @נפתלי-שבע-רצון כתב:

                          זה הכי טוב שראיתי

                          ראוי להודיע להבא שזה קישור שותפים שאתה מרוויח אם נרשמים דרכו. יכול להשפיע על אמינות ההמלצה שלך...

                          @נפתלי-שבע-רצון כתב:

                          אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות

                          כנ"ל

                          מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יאנג בויי יאנג בוי

                            @נפתלי-שבע-רצון כתב:

                            זה הכי טוב שראיתי

                            ראוי להודיע להבא שזה קישור שותפים שאתה מרוויח אם נרשמים דרכו. יכול להשפיע על אמינות ההמלצה שלך...

                            @נפתלי-שבע-רצון כתב:

                            אבל (לפחות כרגע.....) יידישלאבס נותן תוצאות הרבה יותר טובות ומדויקות

                            כנ"ל

                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                            #26

                            @יאנג-בוי כתב:

                            שזה קישור שותפים

                            @נפתלי-שבע-רצון אין להעלות קישור שותפים בפורום. אתה מסתכן בכך בהרחקה.

                            מלבד זה שהקפצת נושא...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שניאור שמחש שניאור שמח נעל נושא זה

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר