דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
397 פוסטים 108 כותבים 22.2k צפיות 78 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאנג בויי יאנג בוי

    @massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    מתי זה יוצא כבר?

    אף פעם

    ואיך הולכים לקרוא לזה?

    ספאם

    ת מנותק
    ת מנותק
    תמיד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #366

    @יאנג-בוי 🤣

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H מנותק
      H מנותק
      hartkhartk
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #367

      @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
      אבל עכשיו אני כאן בחזרה

      מגנוס קרלסןמ צול גאהצ ל 3 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • H hartkhartk

        @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
        אבל עכשיו אני כאן בחזרה

        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסן
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #368

        @hartkhartk ב"ה
        יש התקדמות עם הפרויקט?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • H hartkhartk

          @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
          אבל עכשיו אני כאן בחזרה

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
          #369

          @hartkhartk אז יאלה תן לנו סיכום איפה זה אוחז ומה מהבקשות התקבלו
          פשוט הציבור כאן כבר איבד אימון בפרויקט אז כדאי לתת להם פרטים

          עריכה: עכשיו אני רואה שבזמן ההקלדה שלי @מגנוס-קרלסן כבר שאל לפני

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • H hartkhartk

            @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
            אבל עכשיו אני כאן בחזרה

            ל מנותק
            ל מנותק
            לעכשיו
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #370
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H מנותק
              H מנותק
              hartkhartk
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #371

              לצערי בינתים הכל חסוי
              אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

              צול גאהצ הישבשר המלומדה yehokarpelY 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • H hartkhartk

                לצערי בינתים הכל חסוי
                אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                צול גאהצ מנותק
                צול גאהצ מנותק
                צול גאה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #372

                @hartkhartk מתנצל אבל לא נשמע
                לא שאני לא מאמין {אני מוכן להאמין כי לא עולה לי כסף וזה נותן לי תקווה}
                אבל רוב האנשים כאן לא יאמינו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • H hartkhartk

                  לצערי בינתים הכל חסוי
                  אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                  הישבשר המלומדה מנותק
                  הישבשר המלומדה מנותק
                  הישבשר המלומד
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #373

                  @hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H hartkhartk

                    לצערי בינתים הכל חסוי
                    אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                    yehokarpelY מנותק
                    yehokarpelY מנותק
                    yehokarpel
                    כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                    #374

                    @hartkhartk לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                    אתה ללא צריך לפרט מה

                    H תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                      @hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תמיד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #375

                      @hartkhartk
                      תן איזה משהו שאתה יודע שהולך להיות בפל' הזה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צול גאהצ מנותק
                        צול גאהצ מנותק
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #376

                        @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                        כולכם אומרים את אותו דבר
                        זרוק לנו משהו רק שנאמין
                        אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                        31576863 מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • yehokarpelY yehokarpel

                          @hartkhartk לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                          אתה ללא צריך לפרט מה

                          H מנותק
                          H מנותק
                          hartkhartk
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #377

                          @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                          לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                          לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                          מחנה ידידיםמ מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • H hartkhartk

                            @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                            לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                            לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #378

                            @hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                            ספדיום

                            SPD? ולמה לא יוניסוק?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צול גאהצ צול גאה

                              @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                              כולכם אומרים את אותו דבר
                              זרוק לנו משהו רק שנאמין
                              אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                              31576863 מנותק
                              31576863 מנותק
                              3157686
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #379

                              @צול-גאה
                              ואתה לא אמרתה אותו דבר?🤦 🤦
                              @hartkhartk יש צפי מתי הסתים הפיתוח?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • H hartkhartk

                                @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                #380

                                @hartkhartk אם אתם נשארים בSPD וMocor20a, אפשר לעשות דברים מרשימים מאוד, אבל כנראה שלא גיים צ'יינג'ר...

                                @מחנה-ידידים יוניסוק וSPD זה היינו הך.

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • צול גאהצ צול גאה

                                  @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                                  כולכם אומרים את אותו דבר
                                  זרוק לנו משהו רק שנאמין
                                  אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מקצועי_
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מקצועי_
                                  #381

                                  @צול-גאה זה שכולם אומרים אותו דבר זה לא בהכרח שהם מחרטטים או חסרי אמינות, ייתכן והיו כוונות רציניות אך נכשלו והתייאשו באמצע הדרך.
                                  ולכן גם אם הוא יוכיח רצינות (לא שהוא חייב בכלל..) אין לך דרך לוודא מראש שהוא יצליח להוציא לפועל (כולי תקווה שכן).

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • H hartkhartk

                                    שלום אני חלק מפרויקט לטלפון כשר חדש ואני רוצה לדעת מה אתם רוצים שיהיה שם?
                                    כל רעיון הערה והארה תתקבל בברכה

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המתחיל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #382

                                    @hartkhartk אני רוצה שיהיה אפשרות לעשות הפניית שיחות באותה סוג לשתי מספרים או יותר לפי שעות או משהו יותר נועז לפי מיקום זאת אומרת כשאני נכנס לאיזה מקום שהגדרתי הוא מיד קולט לאיזה מספר לעשות את ההפניה עכשיו

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה המתחיל

                                      @hartkhartk אני רוצה שיהיה אפשרות לעשות הפניית שיחות באותה סוג לשתי מספרים או יותר לפי שעות או משהו יותר נועז לפי מיקום זאת אומרת כשאני נכנס לאיזה מקום שהגדרתי הוא מיד קולט לאיזה מספר לעשות את ההפניה עכשיו

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צבי הירש
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #383

                                      @המתחיל בשביל זה צריך שבב GPS ושכל פעם שצריך להחליף תהיה לך קליטה באותו הרגע.

                                      כי הפניה זה במחשבים של החברה והפלאפון משדר להם פקודה של ליצור הפניה למספר פלוני אלמוני

                                      צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ צבי הירש

                                        @המתחיל בשביל זה צריך שבב GPS ושכל פעם שצריך להחליף תהיה לך קליטה באותו הרגע.

                                        כי הפניה זה במחשבים של החברה והפלאפון משדר להם פקודה של ליצור הפניה למספר פלוני אלמוני

                                        צול גאהצ מנותק
                                        צול גאהצ מנותק
                                        צול גאה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #384

                                        @צבי-הירש כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                        כי הפניה זה במחשבים של החברה והפלאפון משדר להם פקודה של ליצור הפניה למספר פלוני אלמוני
                                        זה ברור
                                        אחרת כשהפלאפון מכובה או בלי קליטה לא יהיה הפניה

                                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צול גאהצ צול גאה

                                          @צבי-הירש כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                          כי הפניה זה במחשבים של החברה והפלאפון משדר להם פקודה של ליצור הפניה למספר פלוני אלמוני
                                          זה ברור
                                          אחרת כשהפלאפון מכובה או בלי קליטה לא יהיה הפניה

                                          צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צבי הירש
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #385

                                          @צול-גאה אני סך הכל מציין את המגבלות של הרעיון שלו.

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר