דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
397 פוסטים 108 כותבים 22.2k צפיות 78 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלדד הדני 0

    רבוייסי דייי... עייפים...🥱
    עדיף לסגור את הנושא הזה וזהו
    בן אדם פותח שרשור, מעורר פרובוקציה ונעלם מהאופק לשלשה חודשים
    בדיחה דיי גרועה...

    ל מנותק
    ל מנותק
    לעכשיו
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #358

    @אלדד-הדני-0 כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

    רבוייסי דייי... עייפים...🥱
    עדיף לסגור את הנושא הזה וזהו
    בן אדם פותח שרשור, מעורר פרובוקציה ונעלם מהאופק לשלשה חודשים
    בדיחה דיי גרועה...

    מה אכפת לך?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ל לעכשיו

      @אלדד-הדני-0 כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

      רבוייסי דייי... עייפים...🥱
      עדיף לסגור את הנושא הזה וזהו
      בן אדם פותח שרשור, מעורר פרובוקציה ונעלם מהאופק לשלשה חודשים
      בדיחה דיי גרועה...

      מה אכפת לך?

      א מנותק
      א מנותק
      אלדד הדני 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #359

      @לעכשיו

      ספאם
      וגם, נדמה לי שהתחושה של כל הציבור כאן שעבדו עליהם... כך שזו תחושה די גרועה בהחלט

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א אלדד הדני 0

        @לעכשיו

        ספאם
        וגם, נדמה לי שהתחושה של כל הציבור כאן שעבדו עליהם... כך שזו תחושה די גרועה בהחלט

        ל מנותק
        ל מנותק
        לעכשיו
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #360

        @אלדד-הדני-0

        אז פשוט תתעלם מהספאם הזה, יחד עם כולם...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ק מנותק
          ק מנותק
          קרט
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #361

          מה שבטוח לדעתי. אפשר לנעול את הפוסט הזה כל אחד כתב כאן את כל חלומותיו ודמינותיו שכל הנראה וועדת הרבנים תאשר רק בעוד 100 שנה
          ולא נראה לי יש מה להוסיף

          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ק קרט

            מה שבטוח לדעתי. אפשר לנעול את הפוסט הזה כל אחד כתב כאן את כל חלומותיו ודמינותיו שכל הנראה וועדת הרבנים תאשר רק בעוד 100 שנה
            ולא נראה לי יש מה להוסיף

            ת מנותק
            ת מנותק
            תמיד
            כתב נערך לאחרונה על ידי תמיד
            #362

            @קרט

            יאללה עכשיו עוד פוסט למה לא צריך להמשיך לכתוב פה פוסטים..

            ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ת תמיד

              @קרט

              יאללה עכשיו עוד פוסט למה לא צריך להמשיך לכתוב פה פוסטים..

              ת מנותק
              ת מנותק
              תמיד
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #363

              וחוץ מזה למפתחים את הטלפונים יש להם פה איזושהי אינדיקציה מה מעניין אנשים ומה דווקא מציק להם וכו'...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M מנותק
                M מנותק
                massias
                כתב נערך לאחרונה על ידי massias
                #364

                @hartkhartk מתי זה יוצא כבר?
                ואיך הולכים לקרוא לזה?

                יאנג בויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M massias

                  @hartkhartk מתי זה יוצא כבר?
                  ואיך הולכים לקרוא לזה?

                  יאנג בויי מנותק
                  יאנג בויי מנותק
                  יאנג בוי
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #365

                  @massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                  מתי זה יוצא כבר?

                  אף פעם

                  ואיך הולכים לקרוא לזה?

                  ספאם

                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  17
                  • יאנג בויי יאנג בוי

                    @massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                    מתי זה יוצא כבר?

                    אף פעם

                    ואיך הולכים לקרוא לזה?

                    ספאם

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמיד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #366

                    @יאנג-בוי 🤣

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • H מנותק
                      H מנותק
                      hartkhartk
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #367

                      @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                      אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                      מגנוס קרלסןמ צול גאהצ ל 3 תגובות תגובה אחרונה
                      4
                      • H hartkhartk

                        @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                        אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                        מגנוס קרלסןמ מנותק
                        מגנוס קרלסןמ מנותק
                        מגנוס קרלסן
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #368

                        @hartkhartk ב"ה
                        יש התקדמות עם הפרויקט?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • H hartkhartk

                          @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                          אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                          #369

                          @hartkhartk אז יאלה תן לנו סיכום איפה זה אוחז ומה מהבקשות התקבלו
                          פשוט הציבור כאן כבר איבד אימון בפרויקט אז כדאי לתת להם פרטים

                          עריכה: עכשיו אני רואה שבזמן ההקלדה שלי @מגנוס-קרלסן כבר שאל לפני

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • H hartkhartk

                            @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                            אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            לעכשיו
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #370
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • H מנותק
                              H מנותק
                              hartkhartk
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #371

                              לצערי בינתים הכל חסוי
                              אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                              צול גאהצ הישבשר המלומדה yehokarpelY 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • H hartkhartk

                                לצערי בינתים הכל חסוי
                                אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                                צול גאהצ מנותק
                                צול גאהצ מנותק
                                צול גאה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #372

                                @hartkhartk מתנצל אבל לא נשמע
                                לא שאני לא מאמין {אני מוכן להאמין כי לא עולה לי כסף וזה נותן לי תקווה}
                                אבל רוב האנשים כאן לא יאמינו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • H hartkhartk

                                  לצערי בינתים הכל חסוי
                                  אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                                  הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומדה מנותק
                                  הישבשר המלומד
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #373

                                  @hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

                                  ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • H hartkhartk

                                    לצערי בינתים הכל חסוי
                                    אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                                    yehokarpelY מנותק
                                    yehokarpelY מנותק
                                    yehokarpel
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                                    #374

                                    @hartkhartk לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                    אתה ללא צריך לפרט מה

                                    H תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                      @hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמיד
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #375

                                      @hartkhartk
                                      תן איזה משהו שאתה יודע שהולך להיות בפל' הזה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צול גאהצ מנותק
                                        צול גאהצ מנותק
                                        צול גאה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #376

                                        @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                                        כולכם אומרים את אותו דבר
                                        זרוק לנו משהו רק שנאמין
                                        אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                                        31576863 מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • yehokarpelY yehokarpel

                                          @hartkhartk לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                          אתה ללא צריך לפרט מה

                                          H מנותק
                                          H מנותק
                                          hartkhartk
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #377

                                          @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                          לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                          לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                                          מחנה ידידיםמ מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר