דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
397 פוסטים 108 כותבים 22.2k צפיות 78 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק קרט

    מה שבטוח לדעתי. אפשר לנעול את הפוסט הזה כל אחד כתב כאן את כל חלומותיו ודמינותיו שכל הנראה וועדת הרבנים תאשר רק בעוד 100 שנה
    ולא נראה לי יש מה להוסיף

    ת מנותק
    ת מנותק
    תמיד
    כתב נערך לאחרונה על ידי תמיד
    #362

    @קרט

    יאללה עכשיו עוד פוסט למה לא צריך להמשיך לכתוב פה פוסטים..

    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ת תמיד

      @קרט

      יאללה עכשיו עוד פוסט למה לא צריך להמשיך לכתוב פה פוסטים..

      ת מנותק
      ת מנותק
      תמיד
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #363

      וחוץ מזה למפתחים את הטלפונים יש להם פה איזושהי אינדיקציה מה מעניין אנשים ומה דווקא מציק להם וכו'...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M מנותק
        M מנותק
        massias
        כתב נערך לאחרונה על ידי massias
        #364

        @hartkhartk מתי זה יוצא כבר?
        ואיך הולכים לקרוא לזה?

        יאנג בויי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M massias

          @hartkhartk מתי זה יוצא כבר?
          ואיך הולכים לקרוא לזה?

          יאנג בויי מנותק
          יאנג בויי מנותק
          יאנג בוי
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #365

          @massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

          מתי זה יוצא כבר?

          אף פעם

          ואיך הולכים לקרוא לזה?

          ספאם

          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          17
          • יאנג בויי יאנג בוי

            @massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

            מתי זה יוצא כבר?

            אף פעם

            ואיך הולכים לקרוא לזה?

            ספאם

            ת מנותק
            ת מנותק
            תמיד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #366

            @יאנג-בוי 🤣

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H מנותק
              H מנותק
              hartkhartk
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #367

              @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
              אבל עכשיו אני כאן בחזרה

              מגנוס קרלסןמ צול גאהצ ל 3 תגובות תגובה אחרונה
              4
              • H hartkhartk

                @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                מגנוס קרלסןמ מנותק
                מגנוס קרלסןמ מנותק
                מגנוס קרלסן
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #368

                @hartkhartk ב"ה
                יש התקדמות עם הפרויקט?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • H hartkhartk

                  @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                  אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                  #369

                  @hartkhartk אז יאלה תן לנו סיכום איפה זה אוחז ומה מהבקשות התקבלו
                  פשוט הציבור כאן כבר איבד אימון בפרויקט אז כדאי לתת להם פרטים

                  עריכה: עכשיו אני רואה שבזמן ההקלדה שלי @מגנוס-קרלסן כבר שאל לפני

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • H hartkhartk

                    @קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
                    אבל עכשיו אני כאן בחזרה

                    ל מנותק
                    ל מנותק
                    לעכשיו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #370
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • H מנותק
                      H מנותק
                      hartkhartk
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #371

                      לצערי בינתים הכל חסוי
                      אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                      צול גאהצ הישבשר המלומדה yehokarpelY 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • H hartkhartk

                        לצערי בינתים הכל חסוי
                        אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                        צול גאהצ מנותק
                        צול גאהצ מנותק
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #372

                        @hartkhartk מתנצל אבל לא נשמע
                        לא שאני לא מאמין {אני מוכן להאמין כי לא עולה לי כסף וזה נותן לי תקווה}
                        אבל רוב האנשים כאן לא יאמינו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • H hartkhartk

                          לצערי בינתים הכל חסוי
                          אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                          הישבשר המלומדה מנותק
                          הישבשר המלומדה מנותק
                          הישבשר המלומד
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #373

                          @hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • H hartkhartk

                            לצערי בינתים הכל חסוי
                            אבל תאמינו לי אני לא מחרטט

                            yehokarpelY מנותק
                            yehokarpelY מנותק
                            yehokarpel
                            כתב נערך לאחרונה על ידי yehokarpel
                            #374

                            @hartkhartk לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                            אתה ללא צריך לפרט מה

                            H תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                              @hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.

                              ת מנותק
                              ת מנותק
                              תמיד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #375

                              @hartkhartk
                              תן איזה משהו שאתה יודע שהולך להיות בפל' הזה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צול גאהצ מנותק
                                צול גאהצ מנותק
                                צול גאה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #376

                                @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                                כולכם אומרים את אותו דבר
                                זרוק לנו משהו רק שנאמין
                                אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                                31576863 מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • yehokarpelY yehokarpel

                                  @hartkhartk לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                  אתה ללא צריך לפרט מה

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hartkhartk
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #377

                                  @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                  לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                  לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                                  מחנה ידידיםמ מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • H hartkhartk

                                    @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                    לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                    לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #378

                                    @hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                    ספדיום

                                    SPD? ולמה לא יוניסוק?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צול גאהצ צול גאה

                                      @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                                      כולכם אומרים את אותו דבר
                                      זרוק לנו משהו רק שנאמין
                                      אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                                      31576863 מנותק
                                      31576863 מנותק
                                      3157686
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #379

                                      @צול-גאה
                                      ואתה לא אמרתה אותו דבר?🤦 🤦
                                      @hartkhartk יש צפי מתי הסתים הפיתוח?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • H hartkhartk

                                        @yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:

                                        לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא

                                        לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                        #380

                                        @hartkhartk אם אתם נשארים בSPD וMocor20a, אפשר לעשות דברים מרשימים מאוד, אבל כנראה שלא גיים צ'יינג'ר...

                                        @מחנה-ידידים יוניסוק וSPD זה היינו הך.

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • צול גאהצ צול גאה

                                          @הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
                                          כולכם אומרים את אותו דבר
                                          זרוק לנו משהו רק שנאמין
                                          אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מקצועי_
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי מקצועי_
                                          #381

                                          @צול-גאה זה שכולם אומרים אותו דבר זה לא בהכרח שהם מחרטטים או חסרי אמינות, ייתכן והיו כוונות רציניות אך נכשלו והתייאשו באמצע הדרך.
                                          ולכן גם אם הוא יוכיח רצינות (לא שהוא חייב בכלל..) אין לך דרך לוודא מראש שהוא יצליח להוציא לפועל (כולי תקווה שכן).

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר