בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
-
-
מה שבטוח לדעתי. אפשר לנעול את הפוסט הזה כל אחד כתב כאן את כל חלומותיו ודמינותיו שכל הנראה וועדת הרבנים תאשר רק בעוד 100 שנה
ולא נראה לי יש מה להוסיף -
@hartkhartk מתי זה יוצא כבר?
ואיך הולכים לקרוא לזה? -
@hartkhartk מתי זה יוצא כבר?
ואיך הולכים לקרוא לזה? -
@massias כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
מתי זה יוצא כבר?
אף פעם
ואיך הולכים לקרוא לזה?
ספאם
-
@קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
אבל עכשיו אני כאן בחזרה -
@קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
אבל עכשיו אני כאן בחזרה@hartkhartk ב"ה
יש התקדמות עם הפרויקט? -
@קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
אבל עכשיו אני כאן בחזרה@hartkhartk אז יאלה תן לנו סיכום איפה זה אוחז ומה מהבקשות התקבלו
פשוט הציבור כאן כבר איבד אימון בפרויקט אז כדאי לתת להם פרטיםעריכה: עכשיו אני רואה שבזמן ההקלדה שלי @מגנוס-קרלסן כבר שאל לפני
-
@קרעט @הישבשר-המלומד נעלמתי לתקופה בגלל סיבות אישיות
אבל עכשיו אני כאן בחזרה -
לצערי בינתים הכל חסוי
אבל תאמינו לי אני לא מחרטט -
לצערי בינתים הכל חסוי
אבל תאמינו לי אני לא מחרטט@hartkhartk מתנצל אבל לא נשמע
לא שאני לא מאמין {אני מוכן להאמין כי לא עולה לי כסף וזה נותן לי תקווה}
אבל רוב האנשים כאן לא יאמינו -
לצערי בינתים הכל חסוי
אבל תאמינו לי אני לא מחרטט@hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.
-
לצערי בינתים הכל חסוי
אבל תאמינו לי אני לא מחרטט -
@hartkhartk תן איזה משהו אמין שאנחנו יכולים לסמוך עליו.
@hartkhartk
תן איזה משהו שאתה יודע שהולך להיות בפל' הזה -
@הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
כולכם אומרים את אותו דבר
זרוק לנו משהו רק שנאמין
אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן -
@yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא
לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום
-
@yehokarpel כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
לפחות תגיד אם חלק מהדברים שהציעו פה אנשים בפוסט שולבו או לא
לצערי רוב הפיצרים שכתבו כאן כבדים מדי למעבדי ספדיום
@hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
ספדיום
SPD? ולמה לא יוניסוק?
-
@הישבשר-המלומד @yehokarpel @תמיד
כולכם אומרים את אותו דבר
זרוק לנו משהו רק שנאמין
אין צורך בעוד אנשים שיבקשו אותו דבר נעצור כאן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
