דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
999 פוסטים 84 כותבים 47.1k צפיות 68 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 8 8880583

    @נוחעם-FM המכשיר שלי ללא גוגל פליי איך אני יכול בכל זאת לנסות

    נוחעם FMנ מחובר
    נוחעם FMנ מחובר
    נוחעם FM
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #282

    @8880583 למה צריך גוגל פליי??
    תסביר את המצב של הפלאפון שלך
    הוא פתוח להתקנות?
    יש רוט?

    הפעלת שלוחות בVoLTE

    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נוחעם FMנ נוחעם FM

      @8880583 למה צריך גוגל פליי??
      תסביר את המצב של הפלאפון שלך
      הוא פתוח להתקנות?
      יש רוט?

      8 מנותק
      8 מנותק
      8880583
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #283

      @נוחעם-FM מנסה להעביר בבלוטוס אבל לא את הכל פותח
      לא יודע מה זה רוט

      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 8 8880583

        @נוחעם-FM מנסה להעביר בבלוטוס אבל לא את הכל פותח
        לא יודע מה זה רוט

        נוחעם FMנ מחובר
        נוחעם FMנ מחובר
        נוחעם FM
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #284

        @8880583 תתקין את האפליקציה הזאת
        volte.zip
        תחלץ לפני (זה בזיפ) ותתקין
        ותעדכן

        הפעלת שלוחות בVoLTE

        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נוחעם FMנ נוחעם FM

          @8880583 תתקין את האפליקציה הזאת
          volte.zip
          תחלץ לפני (זה בזיפ) ותתקין
          ותעדכן

          8 מנותק
          8 מנותק
          8880583
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #285

          @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

          נוחעם FMנ Z 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • 8 8880583

            @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

            נוחעם FMנ מחובר
            נוחעם FMנ מחובר
            נוחעם FM
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #286

            @8880583 לא זכור לי שראיתי כזאת בעייה
            תנסה להפעיל מחדש את הפלאפון..
            תעבור על כל השרשור תראה אולי זה קרה לעוד מישהו

            הפעלת שלוחות בVoLTE

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Z ZEY

              @נוחעם-FM
              תודה רבה ענקית טופל גם החלק של השיחות נכנסות -זה היה על 3 וחלפתי ל4 ובסים 2 לא היה רשום כלום וכתבתי 4

              8 מנותק
              8 מנותק
              8880583
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #287

              @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

              8 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 8 8880583

                @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

                8 מנותק
                8 מנותק
                8880583
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #288

                @8880583 לא הבנתי את התהליך
                ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 8 8880583

                  @8880583 לא הבנתי את התהליך
                  ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                  נוחעם FMנ מחובר
                  נוחעם FMנ מחובר
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                  #289

                  @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                  אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
                  לא הבנתי את התהליך

                  תן קישור ואני יבדוק

                  ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                  יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 8 8880583

                    @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                    Z מנותק
                    Z מנותק
                    ZEY
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #290

                    @8880583
                    אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                    נוחעם FMנ 8 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • Z ZEY

                      @8880583
                      אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                      נוחעם FMנ מחובר
                      נוחעם FMנ מחובר
                      נוחעם FM
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #291

                      @ZEY

                      לא אקח קרדיט שלא שלי...
                      כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                      Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 8 8880583

                        @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                        נוחעם FMנ מחובר
                        נוחעם FMנ מחובר
                        נוחעם FM
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #292

                        @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                        @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                        איזה סים אתה? הוט?

                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                          @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                          @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                          איזה סים אתה? הוט?

                          8 מנותק
                          8 מנותק
                          8880583
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #293

                          @נוחעם-FM פלאפון.
                          הענין הוא שחלק שיחות עובד לי על דור 4 וחלק שיחות יורד לדור 3

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Z ZEY

                            @8880583
                            אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                            8 מנותק
                            8 מנותק
                            8880583
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #294

                            @ZEY מה אמר לך לעשות?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נוחעם FMנ נוחעם FM

                              @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                              אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
                              לא הבנתי את התהליך

                              תן קישור ואני יבדוק

                              ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                              יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

                              8 מנותק
                              8 מנותק
                              8880583
                              כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                              #295

                              @נוחעם-FM
                              הנה הקישור
                              https://mitmachim.top/post/1027893

                              נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 8 8880583

                                @נוחעם-FM
                                הנה הקישור
                                https://mitmachim.top/post/1027893

                                נוחעם FMנ מחובר
                                נוחעם FMנ מחובר
                                נוחעם FM
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #296

                                @8880583
                                תקיש את הקוד

                                *#*#4363#*#*
                                

                                שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                                כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                                @ZEY הודה שם בטעות לי
                                אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                                הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                                הפעלת שלוחות בVoLTE

                                8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                  @8880583
                                  תקיש את הקוד

                                  *#*#4363#*#*
                                  

                                  שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                                  כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                                  @ZEY הודה שם בטעות לי
                                  אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                                  הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                                  8 מנותק
                                  8 מנותק
                                  8880583
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                                  #297

                                  @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                                  נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                    @ZEY

                                    לא אקח קרדיט שלא שלי...
                                    כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                                    Z מנותק
                                    Z מנותק
                                    ZEY
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #298

                                    @urielk
                                    התנצלות על הטעות יש"כ לך, (גם לך נוחעם FM על דברים אחרים שעזרת ולכן התבלבלתי)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • 8 8880583

                                      @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                                      נוחעם FMנ מחובר
                                      נוחעם FMנ מחובר
                                      נוחעם FM
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #299

                                      @8880583 הIMEI שלך הוא של דור 4 ?
                                      אם אתה לא יודע אתה יכול לבדוק את זה באתרים לדוגמה IMEI INFO

                                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                                      8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                        @8880583 הIMEI שלך הוא של דור 4 ?
                                        אם אתה לא יודע אתה יכול לבדוק את זה באתרים לדוגמה IMEI INFO

                                        8 מנותק
                                        8 מנותק
                                        8880583
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #300

                                        @נוחעם-FM אני לא יודע
                                        איפה אני בודק את זה?

                                        נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 8 8880583

                                          @נוחעם-FM אני לא יודע
                                          איפה אני בודק את זה?

                                          נוחעם FMנ מחובר
                                          נוחעם FMנ מחובר
                                          נוחעם FM
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #301

                                          @8880583 תקיש

                                          *#06#
                                          

                                          יהיה כתוב לך הIMEI שלך תקליד אותו פה ויהיה כתוב לך של איזה מכשיר הוא

                                          הפעלת שלוחות בVoLTE

                                          8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר