דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
999 פוסטים 84 כותבים 47.1k צפיות 68 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Z ZEY

    @נוחעם-FM
    תודה רבה ענקית טופל גם החלק של השיחות נכנסות -זה היה על 3 וחלפתי ל4 ובסים 2 לא היה רשום כלום וכתבתי 4

    8 מנותק
    8 מנותק
    8880583
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #287

    @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 8 8880583

      @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

      8 מנותק
      8 מנותק
      8880583
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #288

      @8880583 לא הבנתי את התהליך
      ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 8 8880583

        @8880583 לא הבנתי את התהליך
        ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

        נוחעם FMנ מנותק
        נוחעם FMנ מנותק
        נוחעם FM
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
        #289

        @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

        אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
        לא הבנתי את התהליך

        תן קישור ואני יבדוק

        ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

        יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

        הפעלת שלוחות בVoLTE

        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 8 8880583

          @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

          Z מנותק
          Z מנותק
          ZEY
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #290

          @8880583
          אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

          נוחעם FMנ 8 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • Z ZEY

            @8880583
            אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FM
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #291

            @ZEY

            לא אקח קרדיט שלא שלי...
            כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

            הפעלת שלוחות בVoLTE

            Z תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • 8 8880583

              @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FM
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #292

              @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

              @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

              איזה סים אתה? הוט?

              הפעלת שלוחות בVoLTE

              8 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                איזה סים אתה? הוט?

                8 מנותק
                8 מנותק
                8880583
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #293

                @נוחעם-FM פלאפון.
                הענין הוא שחלק שיחות עובד לי על דור 4 וחלק שיחות יורד לדור 3

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Z ZEY

                  @8880583
                  אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                  8 מנותק
                  8 מנותק
                  8880583
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #294

                  @ZEY מה אמר לך לעשות?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                    @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                    אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
                    לא הבנתי את התהליך

                    תן קישור ואני יבדוק

                    ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                    יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

                    8 מנותק
                    8 מנותק
                    8880583
                    כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                    #295

                    @נוחעם-FM
                    הנה הקישור
                    https://mitmachim.top/post/1027893

                    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 8 8880583

                      @נוחעם-FM
                      הנה הקישור
                      https://mitmachim.top/post/1027893

                      נוחעם FMנ מנותק
                      נוחעם FMנ מנותק
                      נוחעם FM
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #296

                      @8880583
                      תקיש את הקוד

                      *#*#4363#*#*
                      

                      שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                      כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                      @ZEY הודה שם בטעות לי
                      אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                      הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                      8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נוחעם FMנ נוחעם FM

                        @8880583
                        תקיש את הקוד

                        *#*#4363#*#*
                        

                        שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                        כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                        @ZEY הודה שם בטעות לי
                        אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                        הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                        8 מנותק
                        8 מנותק
                        8880583
                        כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                        #297

                        @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                        נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                          @ZEY

                          לא אקח קרדיט שלא שלי...
                          כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                          Z מנותק
                          Z מנותק
                          ZEY
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #298

                          @urielk
                          התנצלות על הטעות יש"כ לך, (גם לך נוחעם FM על דברים אחרים שעזרת ולכן התבלבלתי)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 8 8880583

                            @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                            נוחעם FMנ מנותק
                            נוחעם FMנ מנותק
                            נוחעם FM
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #299

                            @8880583 הIMEI שלך הוא של דור 4 ?
                            אם אתה לא יודע אתה יכול לבדוק את זה באתרים לדוגמה IMEI INFO

                            הפעלת שלוחות בVoLTE

                            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נוחעם FMנ נוחעם FM

                              @8880583 הIMEI שלך הוא של דור 4 ?
                              אם אתה לא יודע אתה יכול לבדוק את זה באתרים לדוגמה IMEI INFO

                              8 מנותק
                              8 מנותק
                              8880583
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #300

                              @נוחעם-FM אני לא יודע
                              איפה אני בודק את זה?

                              נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 8 8880583

                                @נוחעם-FM אני לא יודע
                                איפה אני בודק את זה?

                                נוחעם FMנ מנותק
                                נוחעם FMנ מנותק
                                נוחעם FM
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #301

                                @8880583 תקיש

                                *#06#
                                

                                יהיה כתוב לך הIMEI שלך תקליד אותו פה ויהיה כתוב לך של איזה מכשיר הוא

                                הפעלת שלוחות בVoLTE

                                8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                  @8880583 תקיש

                                  *#06#
                                  

                                  יהיה כתוב לך הIMEI שלך תקליד אותו פה ויהיה כתוב לך של איזה מכשיר הוא

                                  8 מנותק
                                  8 מנותק
                                  8880583
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #302

                                  @נוחעם-FM 232558582031157

                                  נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 8 8880583

                                    @נוחעם-FM 232558582031157

                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FM
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #303

                                    @8880583 הוא IMEI מוזר שום אתר לא מזהה אותו
                                    לדעתי אתה צריך להחליף אותו..
                                    https://mitmachim.top/topic/47877/מדריך-שינוי-imei-למכשירים-בעלי-מעבד-mediatek-הדרך-הכי-קלה

                                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                                    8 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                      @8880583 הוא IMEI מוזר שום אתר לא מזהה אותו
                                      לדעתי אתה צריך להחליף אותו..
                                      https://mitmachim.top/topic/47877/מדריך-שינוי-imei-למכשירים-בעלי-מעבד-mediatek-הדרך-הכי-קלה

                                      8 מנותק
                                      8 מנותק
                                      8880583
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                                      #304

                                      @נוחעם-FM איך אני מחליף אותו
                                      כן גם אני מנסה ולא מצליח

                                      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 8 8880583

                                        @נוחעם-FM איך אני מחליף אותו
                                        כן גם אני מנסה ולא מצליח

                                        נוחעם FMנ מנותק
                                        נוחעם FMנ מנותק
                                        נוחעם FM
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #305

                                        @8880583 שלחתי לך קישור לאיך להחליף

                                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                                        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                          @8880583 שלחתי לך קישור לאיך להחליף

                                          8 מנותק
                                          8 מנותק
                                          8880583
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #306

                                          @נוחעם-FM תודה. חייב מחשב?

                                          נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר