דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
999 פוסטים 84 כותבים 47.1k צפיות 68 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 8 8880583

    @נוחעם-FM מנסה להעביר בבלוטוס אבל לא את הכל פותח
    לא יודע מה זה רוט

    נוחעם FMנ מנותק
    נוחעם FMנ מנותק
    נוחעם FM
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #284

    @8880583 תתקין את האפליקציה הזאת
    volte.zip
    תחלץ לפני (זה בזיפ) ותתקין
    ותעדכן

    הפעלת שלוחות בVoLTE

    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נוחעם FMנ נוחעם FM

      @8880583 תתקין את האפליקציה הזאת
      volte.zip
      תחלץ לפני (זה בזיפ) ותתקין
      ותעדכן

      8 מנותק
      8 מנותק
      8880583
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #285

      @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

      נוחעם FMנ Z 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • 8 8880583

        @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

        נוחעם FMנ מנותק
        נוחעם FMנ מנותק
        נוחעם FM
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #286

        @8880583 לא זכור לי שראיתי כזאת בעייה
        תנסה להפעיל מחדש את הפלאפון..
        תעבור על כל השרשור תראה אולי זה קרה לעוד מישהו

        הפעלת שלוחות בVoLTE

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Z ZEY

          @נוחעם-FM
          תודה רבה ענקית טופל גם החלק של השיחות נכנסות -זה היה על 3 וחלפתי ל4 ובסים 2 לא היה רשום כלום וכתבתי 4

          8 מנותק
          8 מנותק
          8880583
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #287

          @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

          8 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 8 8880583

            @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

            8 מנותק
            8 מנותק
            8880583
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #288

            @8880583 לא הבנתי את התהליך
            ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

            נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 8 8880583

              @8880583 לא הבנתי את התהליך
              ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FMנ מנותק
              נוחעם FM
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
              #289

              @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

              אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
              לא הבנתי את התהליך

              תן קישור ואני יבדוק

              ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

              יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

              הפעלת שלוחות בVoLTE

              8 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 8 8880583

                @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                Z מנותק
                Z מנותק
                ZEY
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #290

                @8880583
                אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                נוחעם FMנ 8 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • Z ZEY

                  @8880583
                  אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #291

                  @ZEY

                  לא אקח קרדיט שלא שלי...
                  כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • 8 8880583

                    @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FMנ מנותק
                    נוחעם FM
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #292

                    @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                    @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                    איזה סים אתה? הוט?

                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                      @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                      @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                      איזה סים אתה? הוט?

                      8 מנותק
                      8 מנותק
                      8880583
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #293

                      @נוחעם-FM פלאפון.
                      הענין הוא שחלק שיחות עובד לי על דור 4 וחלק שיחות יורד לדור 3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Z ZEY

                        @8880583
                        אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                        8 מנותק
                        8 מנותק
                        8880583
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #294

                        @ZEY מה אמר לך לעשות?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                          @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                          אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
                          לא הבנתי את התהליך

                          תן קישור ואני יבדוק

                          ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                          יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

                          8 מנותק
                          8 מנותק
                          8880583
                          כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                          #295

                          @נוחעם-FM
                          הנה הקישור
                          https://mitmachim.top/post/1027893

                          נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 8 8880583

                            @נוחעם-FM
                            הנה הקישור
                            https://mitmachim.top/post/1027893

                            נוחעם FMנ מנותק
                            נוחעם FMנ מנותק
                            נוחעם FM
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #296

                            @8880583
                            תקיש את הקוד

                            *#*#4363#*#*
                            

                            שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                            כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                            @ZEY הודה שם בטעות לי
                            אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                            הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                            הפעלת שלוחות בVoLTE

                            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נוחעם FMנ נוחעם FM

                              @8880583
                              תקיש את הקוד

                              *#*#4363#*#*
                              

                              שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                              כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                              @ZEY הודה שם בטעות לי
                              אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                              הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                              8 מנותק
                              8 מנותק
                              8880583
                              כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                              #297

                              @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                              נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                @ZEY

                                לא אקח קרדיט שלא שלי...
                                כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                                Z מנותק
                                Z מנותק
                                ZEY
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #298

                                @urielk
                                התנצלות על הטעות יש"כ לך, (גם לך נוחעם FM על דברים אחרים שעזרת ולכן התבלבלתי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 8 8880583

                                  @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                                  נוחעם FMנ מנותק
                                  נוחעם FMנ מנותק
                                  נוחעם FM
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #299

                                  @8880583 הIMEI שלך הוא של דור 4 ?
                                  אם אתה לא יודע אתה יכול לבדוק את זה באתרים לדוגמה IMEI INFO

                                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                                  8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                    @8880583 הIMEI שלך הוא של דור 4 ?
                                    אם אתה לא יודע אתה יכול לבדוק את זה באתרים לדוגמה IMEI INFO

                                    8 מנותק
                                    8 מנותק
                                    8880583
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #300

                                    @נוחעם-FM אני לא יודע
                                    איפה אני בודק את זה?

                                    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 8 8880583

                                      @נוחעם-FM אני לא יודע
                                      איפה אני בודק את זה?

                                      נוחעם FMנ מנותק
                                      נוחעם FMנ מנותק
                                      נוחעם FM
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #301

                                      @8880583 תקיש

                                      *#06#
                                      

                                      יהיה כתוב לך הIMEI שלך תקליד אותו פה ויהיה כתוב לך של איזה מכשיר הוא

                                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                                      8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                        @8880583 תקיש

                                        *#06#
                                        

                                        יהיה כתוב לך הIMEI שלך תקליד אותו פה ויהיה כתוב לך של איזה מכשיר הוא

                                        8 מנותק
                                        8 מנותק
                                        8880583
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #302

                                        @נוחעם-FM 232558582031157

                                        נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 8 8880583

                                          @נוחעם-FM 232558582031157

                                          נוחעם FMנ מנותק
                                          נוחעם FMנ מנותק
                                          נוחעם FM
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #303

                                          @8880583 הוא IMEI מוזר שום אתר לא מזהה אותו
                                          לדעתי אתה צריך להחליף אותו..
                                          https://mitmachim.top/topic/47877/מדריך-שינוי-imei-למכשירים-בעלי-מעבד-mediatek-הדרך-הכי-קלה

                                          הפעלת שלוחות בVoLTE

                                          8 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר