דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול קבוע-אפשר להסיר רוט לאחר מכן (עודכן לעבוד גם עם HOT MOBILE)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
999 פוסטים 84 כותבים 47.1k צפיות 68 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 8 מנותק
    8 מנותק
    8880583
    כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
    #279

    רציתי לשאול לגבי מכשיר שיומי f21 pro בלי וולט לגבי ההתקנה של דור 4 עם וולט האם אני יסתבך עם ההסבר בהתקנה או שעדיף כבר דרך דיין תקשורת ב 100 שח
    (תאמת שזה נשמע מסובך)

    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 8 8880583

      רציתי לשאול לגבי מכשיר שיומי f21 pro בלי וולט לגבי ההתקנה של דור 4 עם וולט האם אני יסתבך עם ההסבר בהתקנה או שעדיף כבר דרך דיין תקשורת ב 100 שח
      (תאמת שזה נשמע מסובך)

      נוחעם FMנ מחובר
      נוחעם FMנ מחובר
      נוחעם FM
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #280

      @8880583 מה אכפת לך לנסות?
      מקסימום לא תצליח, תצרוב אצל דיין תקשורת

      אגב אני מאוד ממליץ על הגרסה שלהם...

      הפעלת שלוחות בVoLTE

      8 ס 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • נוחעם FMנ נוחעם FM

        @8880583 מה אכפת לך לנסות?
        מקסימום לא תצליח, תצרוב אצל דיין תקשורת

        אגב אני מאוד ממליץ על הגרסה שלהם...

        8 מנותק
        8 מנותק
        8880583
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #281

        @נוחעם-FM המכשיר שלי ללא גוגל פליי איך אני יכול בכל זאת לנסות

        נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 8 8880583

          @נוחעם-FM המכשיר שלי ללא גוגל פליי איך אני יכול בכל זאת לנסות

          נוחעם FMנ מחובר
          נוחעם FMנ מחובר
          נוחעם FM
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #282

          @8880583 למה צריך גוגל פליי??
          תסביר את המצב של הפלאפון שלך
          הוא פתוח להתקנות?
          יש רוט?

          הפעלת שלוחות בVoLTE

          8 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נוחעם FMנ נוחעם FM

            @8880583 למה צריך גוגל פליי??
            תסביר את המצב של הפלאפון שלך
            הוא פתוח להתקנות?
            יש רוט?

            8 מנותק
            8 מנותק
            8880583
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #283

            @נוחעם-FM מנסה להעביר בבלוטוס אבל לא את הכל פותח
            לא יודע מה זה רוט

            נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 8 8880583

              @נוחעם-FM מנסה להעביר בבלוטוס אבל לא את הכל פותח
              לא יודע מה זה רוט

              נוחעם FMנ מחובר
              נוחעם FMנ מחובר
              נוחעם FM
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #284

              @8880583 תתקין את האפליקציה הזאת
              volte.zip
              תחלץ לפני (זה בזיפ) ותתקין
              ותעדכן

              הפעלת שלוחות בVoLTE

              8 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                @8880583 תתקין את האפליקציה הזאת
                volte.zip
                תחלץ לפני (זה בזיפ) ותתקין
                ותעדכן

                8 מנותק
                8 מנותק
                8880583
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #285

                @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                נוחעם FMנ Z 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • 8 8880583

                  @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                  נוחעם FMנ מחובר
                  נוחעם FMנ מחובר
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #286

                  @8880583 לא זכור לי שראיתי כזאת בעייה
                  תנסה להפעיל מחדש את הפלאפון..
                  תעבור על כל השרשור תראה אולי זה קרה לעוד מישהו

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Z ZEY

                    @נוחעם-FM
                    תודה רבה ענקית טופל גם החלק של השיחות נכנסות -זה היה על 3 וחלפתי ל4 ובסים 2 לא היה רשום כלום וכתבתי 4

                    8 מנותק
                    8 מנותק
                    8880583
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #287

                    @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

                    8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 8 8880583

                      @ZEY אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך

                      8 מנותק
                      8 מנותק
                      8880583
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #288

                      @8880583 לא הבנתי את התהליך
                      ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                      נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 8 8880583

                        @8880583 לא הבנתי את התהליך
                        ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                        נוחעם FMנ מחובר
                        נוחעם FMנ מחובר
                        נוחעם FM
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                        #289

                        @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                        אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
                        לא הבנתי את התהליך

                        תן קישור ואני יבדוק

                        ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                        יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                        8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 8 8880583

                          @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                          Z מנותק
                          Z מנותק
                          ZEY
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #290

                          @8880583
                          אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                          נוחעם FMנ 8 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • Z ZEY

                            @8880583
                            אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                            נוחעם FMנ מחובר
                            נוחעם FMנ מחובר
                            נוחעם FM
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #291

                            @ZEY

                            לא אקח קרדיט שלא שלי...
                            כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                            הפעלת שלוחות בVoLTE

                            Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 8 8880583

                              @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                              נוחעם FMנ מחובר
                              נוחעם FMנ מחובר
                              נוחעם FM
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #292

                              @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                              @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                              איזה סים אתה? הוט?

                              הפעלת שלוחות בVoLTE

                              8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                                @נוחעם-FM כן מסמן לי שיש לי HD עכשיו בשיחות יוצאות זה עובר ל דור 3 ורק בנכנסות נשאר על דור 4

                                איזה סים אתה? הוט?

                                8 מנותק
                                8 מנותק
                                8880583
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #293

                                @נוחעם-FM פלאפון.
                                הענין הוא שחלק שיחות עובד לי על דור 4 וחלק שיחות יורד לדור 3

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Z ZEY

                                  @8880583
                                  אתה מתבלבל אצלי זה היה הפוך והסתדר בעזרת נוחעם FM התותח

                                  8 מנותק
                                  8 מנותק
                                  8880583
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #294

                                  @ZEY מה אמר לך לעשות?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                    @8880583 כתב במדריך | VoLTE במכשיר Qin F21 Pro - בדרך פשוטה יותר ללא צורך במודול -אפשר להסיר רוט לאחר מכן:

                                    אני רואה שפה מישהו אם אותו בעיה הסתדר לו עם העזרה שלך
                                    לא הבנתי את התהליך

                                    תן קישור ואני יבדוק

                                    ודרך אגב אם הHD מופיע ויש שיחות על דור 4 אבל לא מופיע וולט האם זה יעבוד ב2026?

                                    יעבוד. ההבדל הוא תלוי בגרסת האנדרואיד אני חושב

                                    8 מנותק
                                    8 מנותק
                                    8880583
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                                    #295

                                    @נוחעם-FM
                                    הנה הקישור
                                    https://mitmachim.top/post/1027893

                                    נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 8 8880583

                                      @נוחעם-FM
                                      הנה הקישור
                                      https://mitmachim.top/post/1027893

                                      נוחעם FMנ מחובר
                                      נוחעם FMנ מחובר
                                      נוחעם FM
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #296

                                      @8880583
                                      תקיש את הקוד

                                      *#*#4363#*#*
                                      

                                      שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                                      כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                                      @ZEY הודה שם בטעות לי
                                      אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                                      הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                                      הפעלת שלוחות בVoLTE

                                      8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                        @8880583
                                        תקיש את הקוד

                                        *#*#4363#*#*
                                        

                                        שים על LTE only ותבדוק האם אתה מצליח להוציא שיחות תמיד
                                        כי יכול להיות שזה משתנה אצלך בגלל קליטה שזה בסדר

                                        @ZEY הודה שם בטעות לי
                                        אבל זה https://mitmachim.top/post/1027740
                                        הפוסט שענה ופתר לו את הבעיה ההפוכה משלך

                                        8 מנותק
                                        8 מנותק
                                        8880583
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי 8880583
                                        #297

                                        @נוחעם-FM חלק שיחות מוציא וחלק הוא כותב שלא מתחבר לשרת משהו כזה

                                        נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                          @ZEY

                                          לא אקח קרדיט שלא שלי...
                                          כמה שזכור לי @urielk הוא זה שנתן לך את הפיתרון להחליף ל4

                                          Z מנותק
                                          Z מנותק
                                          ZEY
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #298

                                          @urielk
                                          התנצלות על הטעות יש"כ לך, (גם לך נוחעם FM על דברים אחרים שעזרת ולכן התבלבלתי)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר