דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.0k פוסטים 185 כותבים 511.3k צפיות 122 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E elch

    @יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה

    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2938

    @elch זה בדיוק מה שאני צריך...
    בכל מקרה אין לי זמן לחכות.
    אני רוצה למסור את המכשיר לגמח.
    בודק כרגע את האפליקצייה בגירסתה הישנה שטענו שאין את הבעיה הזו.

    yyrdnyl11@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אחוות טרמפיסטים

      @iosi-poli כתב:

      להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
      לגירסה 0.4.6 - לחצו כאן

      האופציה הראשונה איזה גירסא זה?

      @יאיר-דניאל כתב:

      אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...

      זה לענ"ד הבעיה הבאה מצוי גם ברכבים חשמליים שחייבים אפליקציות טעינה ופז מצריך חשבון גוגל
      יש 2 פתרונות א. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
      אופציה ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
      גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדו

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2939

      @אחוות-טרמפיסטים כתב:

      א. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
      אופציה

      איך עושים את זה?
      כי כרגע יש לי שנייה אופציות באייבלוק - חסימה והשבתה.

      @אחוות-טרמפיסטים כתב:

      ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
      גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדו

      אין לי מושג ירוק בתחום. האם להפעיל במכשיר את "חסימת אינטרנט (VPN)" ואת חסימת הגדרות VPN?
      אני רוצה לשים בפנים סים רגיל - לא כשר.

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • E elch

        @יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה

        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציוןצ מנותק
        צבי דורש ציון
        כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
        #2940

        @elch כתב:

        השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית

        אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
        כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר

        @יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

        @צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
        https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317

        זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש

        E תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל מנותק
          ל מנותק
          לבחור נכון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2941

          אני רוצה להתקין ABLOQ ולא הבנתי אם הדפדפנים הפנימיים נחסמים או לא. אם הם לא נחסמים מה לעשות - רק להתקין אפליקציות ערוכות? או שיש איזה רשימה של אפליקציות בלי דפדפן פנימי?

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

            @elch כתב:

            השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית

            אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
            כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר

            @יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

            @צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
            https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317

            זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש

            E מנותק
            E מנותק
            elch
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2942

            @צבי-דורש-ציון יכול להיות אבל תכלס' אי אפשר להיכנס לזה אז זה פותר את הבעיה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

              ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

              איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

              אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

              תודה רבה!

              E מנותק
              E מנותק
              elch
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2943

              @יאיר-דניאל כתב:

              ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

              השגיאה קופצת גם כשעשית רק חומת אש על גוגל פליי?

              יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • iosi poliI iosi poli

                ============== אני לא לוקח אחריות על שימוש באפליקציה כלל!! ==============

                .

                הצהרת יעוד האפליקציה

                האפליקציה היא לא אפליקצית סינון כלל!!!
                האפליקציה היא כלי ניהול וחסימה למכשירי אנדרואיד, עם יכולות לחסימה וסינון, ואינה מיועדת לסינון כלל!
                ולכן אין לה מסלולים, לוגו מיוחד, סימן מים, וכל מה שיש בסינון רגיל!!

                שרשור עדכונים לאפליקציה:

                לחץ כאן למעבר לשרשור עדכונים

                אתר Abloq

                לחץ כאן למעבר לאתר.

                דיווח על באגים

                לחץ כאן לדיווח על באג.

                יש לדווח אחד אאחד, כל אחד בטיקט אחר!

                פרטי האפליקצייה

                בגרסה החדשה צריך לשמור שינוים עם כפתור השמירה בצד ימין למטה, ואז להזין סיסמה.
                האפליקציה החדשה מאפשרת הוספת חסימות חדשות בקוד המקור לתהליך קל ויעיל.

                גרסת האנדרואיד הנתמכת היא מאנדרואיד 5.1,
                וכל חסימה תעבוד לפי גרסת האנדרואיד שלך.

                אשמח אם תבדקו ותתנו משוב.

                .

                יעוד האפליקציה: חסימת פונקציות מסוימות במכשירי אנדרואיד.
                .
                .
                .
                .
                צילומי מסך: (ספויילר)


                a76d3d66-b6a2-47a7-90f5-3ba5f2766058-image.png
                959e8ab5-34e5-4631-827e-03d4331c0c99-image.png
                89bd1a18-a341-48b0-9d01-199a1e2db6f7-image.png
                dd502496-087a-48a6-b21a-6263c349c0d3-image.png
                d8899141-f3f5-49c2-9d3e-f0b412fad740-image.png

                יכולות האפליקציה:

                (משתנה לפי גרסת האנדרואיד שבמכשירך)

                • חסימת אפשרויות למפתחים
                • חסימת בלוטוס
                • חסימת התקנות ממקור לא ידוע (APK)
                • חסימת WIFI
                • חסימת אפשרות הוספת משתמשים
                • חסימת המצלמה
                • חסימת אפשרות צילום מסך
                • חסימת העברת קבצם דרך USB
                • חסימת המיקרופון
                • חסימת מיקום המכשיר (GPS)
                • חסימת אפשרות שיתוף קבצים דרך בלוטוס
                • חסימת גלישה סלולרית
                • חסימת אפשרות פתיחת נקודה חמה
                • חסימת חנות גוגל פליי
                • חסימת איפוס המכשיר
                • חסימת שיחות יוצאות
                • חסימת SMS
                • חסימת מצב בטוח
                • חסימת התקנת אפליקציות (מכל מקור)
                • חסימת הסרת משתמשים
                • חסימת שינוי חשבונות
                • חסימת הסרת פרופיל עבודה
                • חסימת החלפת משתמשים
                • חסימת שינוי תמונת פרופיל
                • חסימת הפעלת מצב טיסה
                • חסימת שינוי הגדרות סלולר
                • חסימת איפוס הגדרות רשת
                • חסימת שיתוף ב-NFC
                • חסימת גלישה בנדידה
                • חסימת הגדרת Private DNS
                • חסימת שינוי עוצמת שמע
                • חסימת שינוי טפט
                • השבתת שורת הסטטוס
                • חסימת מילוי אוטומטי
                • חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
                • חסימת ניהול אפליקציות
                • חסימת הסרת התקנה של אפליקציות
                • חסימת מדיה חיצונית
                • השבתת מסך הנעילה
                • חסימת שינוי הגדרות מיקום
                • חסימת התקנת אישורי אבטחה
                • חסימת הדפסה
                • חסימת הגדרות שידור סלולרי
                • חסימת לכידת תוכן מסך
                • חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
                • חסימת הגדרות VPN

                יכולות מיוחדות:

                מצב קיוסק.

                חסימת המכשיר למספר אפליקציות שנבחרו מראש, כך שרק אליהם ניתן לגשת.

                חסימת אפליקציות לפי בחירה.
                אפשרות לחסום איזה אפליקציה שתירצו במכשיר!
                רציתם להחזיר את האפליקציה? פשוט תבטלו בשבילה את החסימה!

                לכל מי שחוסם כל אפליקציה שבאה לו לא טוב בעין...
                אין לחסום אפליקציות רגישות כמו:
                הגדרות.
                מסך הבית.
                מתקין החבילה
                כל מיני אפליקציות מערכת מוזרות כמו FAILD וכו' (מה FAILD עושה בכלל?)

                זה כנראה יהרוס לכם את המכשיר!!!

                אני עובד על חסימה מיוחדת לאפליקציות האלה.

                חסימת האינטרנט לגמרי.

                משתמש בVPN וירטואלי כדי לחסום את האינטרנט לגמרי.

                עדכון אפליקציות קיימות ללא צורך בסיסמת החסימה.
                אפשרות לעדכון אפליקציות מותקנות באופן מאובטח, במכשירים בהם מופעלת ההגנה של התקנת אפליקציות, ללא צורך בסיסמה כלל.

                (דרך כפתור ההתקנה בצד שמאל למטה במסך הבית של האפליקציה)

                חסימת שיחות לגמרי.

                חוסם את כל השיחות הנכנסות והיוצאות באמצעות האפליקציה של @מישהו12 .

                מומלץ להפעיל עם חסימת שינוים באפליקציות, למניעת עקיפה עם עוד אפליקציה.

                חסימת יצירת קוד למכשיר.

                חוסם את אפשרות ליצירת קוד למכשיר.

                (זה קצת קומבינה איך שעשיתי את זה, ואני מזה מציע לכם להסתכל בקוד המקור כדי לראות איך זה עובד... אבל אני לא הולך להגיד כאן.)

                הגנת FRP.

                מונע איפוס קשיח למכשיר.

                התקנה:

                שימו לב! ההתקנה הכי נוחה היא דרך תוכנת ההתקנה, או אתר ההתקנה (בטא).

                להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
                לגירסה 0.4.6 - לחצו כאן

                קרדיט ענק ל @cfopuser על תוכנת ההתקנה, ואתר ההתקנה המדהימים שהוא פיתח בשבילנו!

                לפוסט על אתר ההתקנה (מומלץ): לחצו כאן

                לפוסט על תוכנת ההתקנה: לחצו כאן

                גיטהאב: https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

                למי שרוצה זו הפקודה לADB

                adb shell dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver
                

                (דורש אפשרויות למפתחים פתוח, וUSB Debugging פועל!)
                .
                .
                .
                .
                .

                יומן שינויים:

                • זמין בשרשור העדכונים, כאן.

                באגים ידועים:

                .
                .
                .
                מצאת באג? אשמח לשמוע עליו...

                האפליקציה נוצרה באמצעות AI.

                שמואל ש.ש מנותק
                שמואל ש.ש מנותק
                שמואל ש.
                כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.
                #2944

                @iosi-poli
                0.תודה ענקית!!!!!
                1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
                2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
                3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
                4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
                5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...

                הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                יאיר דניאלי יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שמואל ש.ש שמואל ש.

                  @iosi-poli
                  0.תודה ענקית!!!!!
                  1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
                  2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
                  3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
                  4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
                  5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2945

                  @שמואל-ש. כתב:

                  1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד?

                  בטח שאפשר - תלחץ בצד ימין למעלה שיציג לך את אפליקציות מסך הבית.

                  @שמואל-ש. כתב:

                  אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים

                  אז פשוט תשבית/תחסום את כל מה שאתה רוצה, ותחסום התקנת אפליקציות

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  1
                  • שמואל ש.ש שמואל ש.

                    @iosi-poli
                    0.תודה ענקית!!!!!
                    1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
                    2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
                    3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
                    4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
                    5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...

                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשבים
                    צוות פיקוח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2946

                    @שמואל-ש. 1. כן בתפריט שם בצד שמאל למטה אפשר לבחור לחסום הכל.
                    2. דווח בעבר.
                    5. תסתכל למעלה הוא הסביר שכנית זה לא היה אפשרי.
                    אבל נראה לי שהוא אמור לטפל במצב קיוסק בעדכון הבא, הוא כעת אומר שזה לא מושלם ולא להשתמש בזה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • E elch

                      @יאיר-דניאל כתב:

                      ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                      השגיאה קופצת גם כשעשית רק חומת אש על גוגל פליי?

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                      #2947

                      @elch לא הבנתי את השאלה - בכ"א, ברק שאני משבית את גוגל פליי, ומפעיל את פנגו קובץ שגיאה באנגלית שאין אפליקציית גוגל פליי במכשיר.

                      שאלה לא קשורה - אם אני מפעיל VPN איך אני מחריג מזה וויז ופנגו?

                      yyrdnyl11@gmail.com

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @elch לא הבנתי את השאלה - בכ"א, ברק שאני משבית את גוגל פליי, ומפעיל את פנגו קובץ שגיאה באנגלית שאין אפליקציית גוגל פליי במכשיר.

                        שאלה לא קשורה - אם אני מפעיל VPN איך אני מחריג מזה וויז ופנגו?

                        E מנותק
                        E מנותק
                        elch
                        כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                        #2948

                        @יאיר-דניאל יש אופציה לעשות חומת אש לאפליקציות שזה אומר שאין לאפליקציה גישה לאינטרנט אבל מבחינת המכשיר האפליקציה מותקנת כרגיל אצלי אפליקציות שדרשו גוגל פליי מותקנת לא עשו שגיאה כשעשיתי את החומת אש

                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • E elch

                          @יאיר-דניאל יש אופציה לעשות חומת אש לאפליקציות שזה אומר שאין לאפליקציה גישה לאינטרנט אבל מבחינת המכשיר האפליקציה מותקנת כרגיל אצלי אפליקציות שדרשו גוגל פליי מותקנת לא עשו שגיאה כשעשיתי את החומת אש

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2949

                          @elch איפה אני מגדיר את זה?

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @elch איפה אני מגדיר את זה?

                            E מנותק
                            E מנותק
                            elch
                            כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                            #2950

                            @יאיר-דניאל למטה באיזור של ההגדרות של מצב קיוסק וערוץ עידכון

                            יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            1
                            • E elch

                              @יאיר-דניאל למטה באיזור של ההגדרות של מצב קיוסק וערוץ עידכון

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #2951

                              @elch תודה.
                              בכל מקרה הגירסה הישנה של פנגו לא דורשת גוגל פליי מותקן.

                              מה לגבי זה?

                              יאיר-דניאל כתב:

                              שאלה לא קשורה - אם אני מפעיל VPN איך אני מחריג מזה וויז ופנגו?

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🤔
                              0
                              • ל לבחור נכון

                                אני רוצה להתקין ABLOQ ולא הבנתי אם הדפדפנים הפנימיים נחסמים או לא. אם הם לא נחסמים מה לעשות - רק להתקין אפליקציות ערוכות? או שיש איזה רשימה של אפליקציות בלי דפדפן פנימי?

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לבחור נכון
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2952

                                עזרה דחופה לא רוצה להשאר עם טלפון פתוח

                                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 1 מחובר
                                  1 מחובר
                                  1011
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2953

                                  @iosi-poli

                                  תודה רבה, עובד מעולה.
                                  אשמח להבהרה לגבי FRP מותאם אישית, אם אני לא מגדיר שם כלום, איזה חשבון גוגל יורשה לבצע איפוס (לעבור את הגנת הFRP)?

                                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 1 1011

                                    @iosi-poli

                                    תודה רבה, עובד מעולה.
                                    אשמח להבהרה לגבי FRP מותאם אישית, אם אני לא מגדיר שם כלום, איזה חשבון גוגל יורשה לבצע איפוס (לעבור את הגנת הFRP)?

                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2954

                                    @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

                                    מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

                                    yyrdnyl11@gmail.com

                                    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ל לבחור נכון

                                      עזרה דחופה לא רוצה להשאר עם טלפון פתוח

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2955

                                      @לבחור-נכון מה אתה צריך עזרה?
                                      פרט

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                        @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

                                        מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

                                        1 מחובר
                                        1 מחובר
                                        1011
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2956

                                        @יאיר-דניאל כתב:

                                        @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

                                        מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

                                        ואיך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

                                        1 יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 1 1011

                                          @יאיר-דניאל כתב:

                                          @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

                                          מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

                                          ואיך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

                                          1 מחובר
                                          1 מחובר
                                          1011
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2957

                                          שאלה נוספת, איך אפשר לגרום לאפליקציות להתעדכן אוטומטית או אני חוסם את גוגל פליי? יש זה טריק?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר