דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
2.9k פוסטים 182 כותבים 509.8k צפיות 120 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y מנותק
    Y מנותק
    yaakov3436
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2921

    אני לא מצליח להתחבר לווטסאפ מחדש, הוא לא מצליח לשלוח קוד אימות בשום דרך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 1 מחובר
      1 מחובר
      1011
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2922

      שלום @iosi-poli ,

      אני רוצה להשתמש בA-Block על Samsung Galaxy A07 עם Android 16 One UI 8.0 ויש לי כמה שאלות לפני ההתקנה:

      1. תאימות Android 16
      הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

      2. "אי אפשר להסיר התקנה באנדרואיד גבוה" (מופיע בchange-log של 0.4.6)
      מה זה אומר למעשה מבחינתי?

      3. חסימת WebView
      האם A-Block יכולה לחסום גישה עקיפה לאינטרנט מתוך אפליקציות (WebView מוטמע)?

      4. מצב קיוסק - רשימה לבנה של מספר אפליקציות
      האם מצב הקיוסק מאפשר לבחור מספר אפליקציות שיהיו נגישות (ולא אפליקציה אחת בלבד)? ואיך מגדירים את הרשימה הזו בתוך האפליקציה?

      6. האם ניתן להסרה במידת הצורך?

      תודה!

      M 1 א 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • 1 1011

        שלום @iosi-poli ,

        אני רוצה להשתמש בA-Block על Samsung Galaxy A07 עם Android 16 One UI 8.0 ויש לי כמה שאלות לפני ההתקנה:

        1. תאימות Android 16
        הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

        2. "אי אפשר להסיר התקנה באנדרואיד גבוה" (מופיע בchange-log של 0.4.6)
        מה זה אומר למעשה מבחינתי?

        3. חסימת WebView
        האם A-Block יכולה לחסום גישה עקיפה לאינטרנט מתוך אפליקציות (WebView מוטמע)?

        4. מצב קיוסק - רשימה לבנה של מספר אפליקציות
        האם מצב הקיוסק מאפשר לבחור מספר אפליקציות שיהיו נגישות (ולא אפליקציה אחת בלבד)? ואיך מגדירים את הרשימה הזו בתוך האפליקציה?

        6. האם ניתן להסרה במידת הצורך?

        תודה!

        M מנותק
        M מנותק
        MAKRO
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2923

        @1011 כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

        1. "אי אפשר להסיר התקנה באנדרואיד גבוה" (מופיע בchange-log של 0.4.6)
          מה זה אומר למעשה מבחינתי?

        זה תוקן.
        מה שמופיע שם זה יומן שינויים של תיקונים שנעשו כבר.

        1. מצב קיוסק - רשימה לבנה של מספר אפליקציות
          האם מצב הקיוסק מאפשר לבחור מספר אפליקציות שיהיו נגישות (ולא אפליקציה אחת בלבד)? ואיך מגדירים את הרשימה הזו בתוך האפליקציה?

        כן. ובקלות רבה אין אפילו מה להסביר.

        1. האם ניתן להסרה במידת הצורך?

        כן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • 1 1011

          שלום @iosi-poli ,

          אני רוצה להשתמש בA-Block על Samsung Galaxy A07 עם Android 16 One UI 8.0 ויש לי כמה שאלות לפני ההתקנה:

          1. תאימות Android 16
          הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

          2. "אי אפשר להסיר התקנה באנדרואיד גבוה" (מופיע בchange-log של 0.4.6)
          מה זה אומר למעשה מבחינתי?

          3. חסימת WebView
          האם A-Block יכולה לחסום גישה עקיפה לאינטרנט מתוך אפליקציות (WebView מוטמע)?

          4. מצב קיוסק - רשימה לבנה של מספר אפליקציות
          האם מצב הקיוסק מאפשר לבחור מספר אפליקציות שיהיו נגישות (ולא אפליקציה אחת בלבד)? ואיך מגדירים את הרשימה הזו בתוך האפליקציה?

          6. האם ניתן להסרה במידת הצורך?

          תודה!

          1 מחובר
          1 מחובר
          1011
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2924

          כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

          1. תאימות Android 16
            הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

          @makro תודה על תשובתך.
          אז נשארה לי רק השאלה הזו.

          iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1 1011

            כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

            1. תאימות Android 16
              הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

            @makro תודה על תשובתך.
            אז נשארה לי רק השאלה הזו.

            iosi poliI מנותק
            iosi poliI מנותק
            iosi poli
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2925

            זה מ5.1 עד להכי חדש.
            (הAI הארור, אסור לתת לו לכתוב README 😄 )

            אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • iosi poliI iosi poli

              זה מ5.1 עד להכי חדש.
              (הAI הארור, אסור לתת לו לכתוב README 😄 )

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים100
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2926

              @iosi-poli מתי נזכה לחזות ברידמי של הAI?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                יעקב2
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2927

                למה הוא כותב לי שאני בגירסה 0.4.5?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 1011

                  שלום @iosi-poli ,

                  אני רוצה להשתמש בA-Block על Samsung Galaxy A07 עם Android 16 One UI 8.0 ויש לי כמה שאלות לפני ההתקנה:

                  1. תאימות Android 16
                  הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

                  2. "אי אפשר להסיר התקנה באנדרואיד גבוה" (מופיע בchange-log של 0.4.6)
                  מה זה אומר למעשה מבחינתי?

                  3. חסימת WebView
                  האם A-Block יכולה לחסום גישה עקיפה לאינטרנט מתוך אפליקציות (WebView מוטמע)?

                  4. מצב קיוסק - רשימה לבנה של מספר אפליקציות
                  האם מצב הקיוסק מאפשר לבחור מספר אפליקציות שיהיו נגישות (ולא אפליקציה אחת בלבד)? ואיך מגדירים את הרשימה הזו בתוך האפליקציה?

                  6. האם ניתן להסרה במידת הצורך?

                  תודה!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אפרים ד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2928

                  @1011 כתב:

                  האם ניתן להסרה במידת הצורך?

                  כן בטח שאפשר להסיר...

                  (הסיבה ש ai כותב שאי אפשר להסיר כי האפשרות הזאת פג תוקף ברשמי באנדרואיד גבוה... אבל כן עובד כרגיל)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I מנותק
                    I מנותק
                    izhak
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2929

                    האם תוכל להוסיף אפשרות בווצאפ לחסום מספרים מסויימים באמצעות סיסמא ולחסום אפשרות לקישור בין הוצאפ שבמחשב לווצאפ שבטלפון ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2930

                      ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

                      איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                      אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

                      תודה רבה!

                      Y צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

                        איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                        אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

                        תודה רבה!

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YOLEVI
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2931

                        @יאיר-דניאל תתקין פנגו ישן יותר שלא מצריך גוגל פליי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                          ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

                          איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                          אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

                          תודה רבה!

                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                          צבי דורש ציוןצ מנותק
                          צבי דורש ציון
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2932

                          @יאיר-דניאל זה משהו חדש שפנגו דורש גוגל פליי, אשמח אם למישהו יש את הגירסה האחרונה שלא מצריכה גוגל פליי (גם ככה זה מסובך להיכנס שוב לחשבון...)

                          יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                            @יאיר-דניאל זה משהו חדש שפנגו דורש גוגל פליי, אשמח אם למישהו יש את הגירסה האחרונה שלא מצריכה גוגל פליי (גם ככה זה מסובך להיכנס שוב לחשבון...)

                            יוסי מחשביםי מנותק
                            יוסי מחשביםי מנותק
                            יוסי מחשבים
                            צוות פיקוח
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2933

                            @צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
                            https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר