דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.0k פוסטים 185 כותבים 511.1k צפיות 122 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1 1011

    שלום @iosi-poli ,

    אני רוצה להשתמש בA-Block על Samsung Galaxy A07 עם Android 16 One UI 8.0 ויש לי כמה שאלות לפני ההתקנה:

    1. תאימות Android 16
    הREADME מציין תמיכה בSDK 28–34 (Android 9-14 בלבד). האם A-Block עובד על Android 16 (SDK 36)? האם נבדק?

    2. "אי אפשר להסיר התקנה באנדרואיד גבוה" (מופיע בchange-log של 0.4.6)
    מה זה אומר למעשה מבחינתי?

    3. חסימת WebView
    האם A-Block יכולה לחסום גישה עקיפה לאינטרנט מתוך אפליקציות (WebView מוטמע)?

    4. מצב קיוסק - רשימה לבנה של מספר אפליקציות
    האם מצב הקיוסק מאפשר לבחור מספר אפליקציות שיהיו נגישות (ולא אפליקציה אחת בלבד)? ואיך מגדירים את הרשימה הזו בתוך האפליקציה?

    6. האם ניתן להסרה במידת הצורך?

    תודה!

    א מנותק
    א מנותק
    אפרים ד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2928

    @1011 כתב:

    האם ניתן להסרה במידת הצורך?

    כן בטח שאפשר להסיר...

    (הסיבה ש ai כותב שאי אפשר להסיר כי האפשרות הזאת פג תוקף ברשמי באנדרואיד גבוה... אבל כן עובד כרגיל)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I מנותק
      I מנותק
      izhak
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2929

      האם תוכל להוסיף אפשרות בווצאפ לחסום מספרים מסויימים באמצעות סיסמא ולחסום אפשרות לקישור בין הוצאפ שבמחשב לווצאפ שבטלפון ?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2930

        ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

        איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

        אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

        תודה רבה!

        yyrdnyl11@gmail.com

        Y צבי דורש ציוןצ E 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

          ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

          איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

          אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

          תודה רבה!

          Y מנותק
          Y מנותק
          YOLEVI
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2931

          @יאיר-דניאל תתקין פנגו ישן יותר שלא מצריך גוגל פליי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

            איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

            אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

            תודה רבה!

            צבי דורש ציוןצ מנותק
            צבי דורש ציוןצ מנותק
            צבי דורש ציון
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2932

            @יאיר-דניאל זה משהו חדש שפנגו דורש גוגל פליי, אשמח אם למישהו יש את הגירסה האחרונה שלא מצריכה גוגל פליי (גם ככה זה מסובך להיכנס שוב לחשבון...)

            יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

              @יאיר-דניאל זה משהו חדש שפנגו דורש גוגל פליי, אשמח אם למישהו יש את הגירסה האחרונה שלא מצריכה גוגל פליי (גם ככה זה מסובך להיכנס שוב לחשבון...)

              יוסי מחשביםי מנותק
              יוסי מחשביםי מנותק
              יוסי מחשבים
              צוות פיקוח
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2933

              @צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
              https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

                איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

                תודה רבה!

                E מנותק
                E מנותק
                elch
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2934

                @יאיר-דניאל אתה יכול להשאיר את גוגל פליי פעיל ולעשות חסימת התקנת אפליקציות?!

                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E elch

                  @יאיר-דניאל אתה יכול להשאיר את גוגל פליי פעיל ולעשות חסימת התקנת אפליקציות?!

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2935

                  @elch נכון, אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  E תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • iosi poliI iosi poli

                    ============== אני לא לוקח אחריות על שימוש באפליקציה כלל!! ==============

                    .

                    הצהרת יעוד האפליקציה

                    האפליקציה היא לא אפליקצית סינון כלל!!!
                    האפליקציה היא כלי ניהול וחסימה למכשירי אנדרואיד, עם יכולות לחסימה וסינון, ואינה מיועדת לסינון כלל!
                    ולכן אין לה מסלולים, לוגו מיוחד, סימן מים, וכל מה שיש בסינון רגיל!!

                    שרשור עדכונים לאפליקציה:

                    לחץ כאן למעבר לשרשור עדכונים

                    אתר Abloq

                    לחץ כאן למעבר לאתר.

                    דיווח על באגים

                    לחץ כאן לדיווח על באג.

                    יש לדווח אחד אאחד, כל אחד בטיקט אחר!

                    פרטי האפליקצייה

                    בגרסה החדשה צריך לשמור שינוים עם כפתור השמירה בצד ימין למטה, ואז להזין סיסמה.
                    האפליקציה החדשה מאפשרת הוספת חסימות חדשות בקוד המקור לתהליך קל ויעיל.

                    גרסת האנדרואיד הנתמכת היא מאנדרואיד 5.1,
                    וכל חסימה תעבוד לפי גרסת האנדרואיד שלך.

                    אשמח אם תבדקו ותתנו משוב.

                    .

                    יעוד האפליקציה: חסימת פונקציות מסוימות במכשירי אנדרואיד.
                    .
                    .
                    .
                    .
                    צילומי מסך: (ספויילר)


                    a76d3d66-b6a2-47a7-90f5-3ba5f2766058-image.png
                    959e8ab5-34e5-4631-827e-03d4331c0c99-image.png
                    89bd1a18-a341-48b0-9d01-199a1e2db6f7-image.png
                    dd502496-087a-48a6-b21a-6263c349c0d3-image.png
                    d8899141-f3f5-49c2-9d3e-f0b412fad740-image.png

                    יכולות האפליקציה:

                    (משתנה לפי גרסת האנדרואיד שבמכשירך)

                    • חסימת אפשרויות למפתחים
                    • חסימת בלוטוס
                    • חסימת התקנות ממקור לא ידוע (APK)
                    • חסימת WIFI
                    • חסימת אפשרות הוספת משתמשים
                    • חסימת המצלמה
                    • חסימת אפשרות צילום מסך
                    • חסימת העברת קבצם דרך USB
                    • חסימת המיקרופון
                    • חסימת מיקום המכשיר (GPS)
                    • חסימת אפשרות שיתוף קבצים דרך בלוטוס
                    • חסימת גלישה סלולרית
                    • חסימת אפשרות פתיחת נקודה חמה
                    • חסימת חנות גוגל פליי
                    • חסימת איפוס המכשיר
                    • חסימת שיחות יוצאות
                    • חסימת SMS
                    • חסימת מצב בטוח
                    • חסימת התקנת אפליקציות (מכל מקור)
                    • חסימת הסרת משתמשים
                    • חסימת שינוי חשבונות
                    • חסימת הסרת פרופיל עבודה
                    • חסימת החלפת משתמשים
                    • חסימת שינוי תמונת פרופיל
                    • חסימת הפעלת מצב טיסה
                    • חסימת שינוי הגדרות סלולר
                    • חסימת איפוס הגדרות רשת
                    • חסימת שיתוף ב-NFC
                    • חסימת גלישה בנדידה
                    • חסימת הגדרת Private DNS
                    • חסימת שינוי עוצמת שמע
                    • חסימת שינוי טפט
                    • השבתת שורת הסטטוס
                    • חסימת מילוי אוטומטי
                    • חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
                    • חסימת ניהול אפליקציות
                    • חסימת הסרת התקנה של אפליקציות
                    • חסימת מדיה חיצונית
                    • השבתת מסך הנעילה
                    • חסימת שינוי הגדרות מיקום
                    • חסימת התקנת אישורי אבטחה
                    • חסימת הדפסה
                    • חסימת הגדרות שידור סלולרי
                    • חסימת לכידת תוכן מסך
                    • חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
                    • חסימת הגדרות VPN

                    יכולות מיוחדות:

                    מצב קיוסק.

                    חסימת המכשיר למספר אפליקציות שנבחרו מראש, כך שרק אליהם ניתן לגשת.

                    חסימת אפליקציות לפי בחירה.
                    אפשרות לחסום איזה אפליקציה שתירצו במכשיר!
                    רציתם להחזיר את האפליקציה? פשוט תבטלו בשבילה את החסימה!

                    לכל מי שחוסם כל אפליקציה שבאה לו לא טוב בעין...
                    אין לחסום אפליקציות רגישות כמו:
                    הגדרות.
                    מסך הבית.
                    מתקין החבילה
                    כל מיני אפליקציות מערכת מוזרות כמו FAILD וכו' (מה FAILD עושה בכלל?)

                    זה כנראה יהרוס לכם את המכשיר!!!

                    אני עובד על חסימה מיוחדת לאפליקציות האלה.

                    חסימת האינטרנט לגמרי.

                    משתמש בVPN וירטואלי כדי לחסום את האינטרנט לגמרי.

                    עדכון אפליקציות קיימות ללא צורך בסיסמת החסימה.
                    אפשרות לעדכון אפליקציות מותקנות באופן מאובטח, במכשירים בהם מופעלת ההגנה של התקנת אפליקציות, ללא צורך בסיסמה כלל.

                    (דרך כפתור ההתקנה בצד שמאל למטה במסך הבית של האפליקציה)

                    חסימת שיחות לגמרי.

                    חוסם את כל השיחות הנכנסות והיוצאות באמצעות האפליקציה של @מישהו12 .

                    מומלץ להפעיל עם חסימת שינוים באפליקציות, למניעת עקיפה עם עוד אפליקציה.

                    חסימת יצירת קוד למכשיר.

                    חוסם את אפשרות ליצירת קוד למכשיר.

                    (זה קצת קומבינה איך שעשיתי את זה, ואני מזה מציע לכם להסתכל בקוד המקור כדי לראות איך זה עובד... אבל אני לא הולך להגיד כאן.)

                    הגנת FRP.

                    מונע איפוס קשיח למכשיר.

                    התקנה:

                    שימו לב! ההתקנה הכי נוחה היא דרך תוכנת ההתקנה, או אתר ההתקנה (בטא).

                    להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
                    לגירסה 0.4.6 - לחצו כאן

                    קרדיט ענק ל @cfopuser על תוכנת ההתקנה, ואתר ההתקנה המדהימים שהוא פיתח בשבילנו!

                    לפוסט על אתר ההתקנה (מומלץ): לחצו כאן

                    לפוסט על תוכנת ההתקנה: לחצו כאן

                    גיטהאב: https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

                    למי שרוצה זו הפקודה לADB

                    adb shell dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver
                    

                    (דורש אפשרויות למפתחים פתוח, וUSB Debugging פועל!)
                    .
                    .
                    .
                    .
                    .

                    יומן שינויים:

                    • זמין בשרשור העדכונים, כאן.

                    באגים ידועים:

                    .
                    .
                    .
                    מצאת באג? אשמח לשמוע עליו...

                    האפליקציה נוצרה באמצעות AI.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחוות טרמפיסטים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2936

                    @iosi-poli כתב:

                    להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
                    לגירסה 0.4.6 - לחצו כאן

                    האופציה הראשונה איזה גירסא זה?

                    @יאיר-דניאל כתב:

                    אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...

                    זה לענ"ד הבעיה הבאה מצוי גם ברכבים חשמליים שחייבים אפליקציות טעינה ופז מצריך חשבון גוגל
                    יש 2 פתרונות א. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
                    אופציה ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
                    גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדו

                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      @elch נכון, אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...

                      E מנותק
                      E מנותק
                      elch
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2937

                      @יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה

                      יאיר דניאלי צבי דורש ציוןצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • E elch

                        @יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2938

                        @elch זה בדיוק מה שאני צריך...
                        בכל מקרה אין לי זמן לחכות.
                        אני רוצה למסור את המכשיר לגמח.
                        בודק כרגע את האפליקצייה בגירסתה הישנה שטענו שאין את הבעיה הזו.

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אחוות טרמפיסטים

                          @iosi-poli כתב:

                          להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
                          לגירסה 0.4.6 - לחצו כאן

                          האופציה הראשונה איזה גירסא זה?

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...

                          זה לענ"ד הבעיה הבאה מצוי גם ברכבים חשמליים שחייבים אפליקציות טעינה ופז מצריך חשבון גוגל
                          יש 2 פתרונות א. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
                          אופציה ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
                          גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדו

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2939

                          @אחוות-טרמפיסטים כתב:

                          א. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
                          אופציה

                          איך עושים את זה?
                          כי כרגע יש לי שנייה אופציות באייבלוק - חסימה והשבתה.

                          @אחוות-טרמפיסטים כתב:

                          ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
                          גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדו

                          אין לי מושג ירוק בתחום. האם להפעיל במכשיר את "חסימת אינטרנט (VPN)" ואת חסימת הגדרות VPN?
                          אני רוצה לשים בפנים סים רגיל - לא כשר.

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E elch

                            @יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה

                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                            צבי דורש ציוןצ מנותק
                            צבי דורש ציון
                            כתב נערך לאחרונה על ידי צבי דורש ציון
                            #2940

                            @elch כתב:

                            השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית

                            אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
                            כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר

                            @יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                            @צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
                            https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317

                            זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל מנותק
                              ל מנותק
                              לבחור נכון
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #2941

                              אני רוצה להתקין ABLOQ ולא הבנתי אם הדפדפנים הפנימיים נחסמים או לא. אם הם לא נחסמים מה לעשות - רק להתקין אפליקציות ערוכות? או שיש איזה רשימה של אפליקציות בלי דפדפן פנימי?

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                                @elch כתב:

                                השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית

                                אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
                                כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר

                                @יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                                @צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
                                https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317

                                זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש

                                E מנותק
                                E מנותק
                                elch
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2942

                                @צבי-דורש-ציון יכול להיות אבל תכלס' אי אפשר להיכנס לזה אז זה פותר את הבעיה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                  ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.

                                  איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                                  אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?

                                  תודה רבה!

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  elch
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2943

                                  @יאיר-דניאל כתב:

                                  ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                                  השגיאה קופצת גם כשעשית רק חומת אש על גוגל פליי?

                                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • iosi poliI iosi poli

                                    ============== אני לא לוקח אחריות על שימוש באפליקציה כלל!! ==============

                                    .

                                    הצהרת יעוד האפליקציה

                                    האפליקציה היא לא אפליקצית סינון כלל!!!
                                    האפליקציה היא כלי ניהול וחסימה למכשירי אנדרואיד, עם יכולות לחסימה וסינון, ואינה מיועדת לסינון כלל!
                                    ולכן אין לה מסלולים, לוגו מיוחד, סימן מים, וכל מה שיש בסינון רגיל!!

                                    שרשור עדכונים לאפליקציה:

                                    לחץ כאן למעבר לשרשור עדכונים

                                    אתר Abloq

                                    לחץ כאן למעבר לאתר.

                                    דיווח על באגים

                                    לחץ כאן לדיווח על באג.

                                    יש לדווח אחד אאחד, כל אחד בטיקט אחר!

                                    פרטי האפליקצייה

                                    בגרסה החדשה צריך לשמור שינוים עם כפתור השמירה בצד ימין למטה, ואז להזין סיסמה.
                                    האפליקציה החדשה מאפשרת הוספת חסימות חדשות בקוד המקור לתהליך קל ויעיל.

                                    גרסת האנדרואיד הנתמכת היא מאנדרואיד 5.1,
                                    וכל חסימה תעבוד לפי גרסת האנדרואיד שלך.

                                    אשמח אם תבדקו ותתנו משוב.

                                    .

                                    יעוד האפליקציה: חסימת פונקציות מסוימות במכשירי אנדרואיד.
                                    .
                                    .
                                    .
                                    .
                                    צילומי מסך: (ספויילר)


                                    a76d3d66-b6a2-47a7-90f5-3ba5f2766058-image.png
                                    959e8ab5-34e5-4631-827e-03d4331c0c99-image.png
                                    89bd1a18-a341-48b0-9d01-199a1e2db6f7-image.png
                                    dd502496-087a-48a6-b21a-6263c349c0d3-image.png
                                    d8899141-f3f5-49c2-9d3e-f0b412fad740-image.png

                                    יכולות האפליקציה:

                                    (משתנה לפי גרסת האנדרואיד שבמכשירך)

                                    • חסימת אפשרויות למפתחים
                                    • חסימת בלוטוס
                                    • חסימת התקנות ממקור לא ידוע (APK)
                                    • חסימת WIFI
                                    • חסימת אפשרות הוספת משתמשים
                                    • חסימת המצלמה
                                    • חסימת אפשרות צילום מסך
                                    • חסימת העברת קבצם דרך USB
                                    • חסימת המיקרופון
                                    • חסימת מיקום המכשיר (GPS)
                                    • חסימת אפשרות שיתוף קבצים דרך בלוטוס
                                    • חסימת גלישה סלולרית
                                    • חסימת אפשרות פתיחת נקודה חמה
                                    • חסימת חנות גוגל פליי
                                    • חסימת איפוס המכשיר
                                    • חסימת שיחות יוצאות
                                    • חסימת SMS
                                    • חסימת מצב בטוח
                                    • חסימת התקנת אפליקציות (מכל מקור)
                                    • חסימת הסרת משתמשים
                                    • חסימת שינוי חשבונות
                                    • חסימת הסרת פרופיל עבודה
                                    • חסימת החלפת משתמשים
                                    • חסימת שינוי תמונת פרופיל
                                    • חסימת הפעלת מצב טיסה
                                    • חסימת שינוי הגדרות סלולר
                                    • חסימת איפוס הגדרות רשת
                                    • חסימת שיתוף ב-NFC
                                    • חסימת גלישה בנדידה
                                    • חסימת הגדרת Private DNS
                                    • חסימת שינוי עוצמת שמע
                                    • חסימת שינוי טפט
                                    • השבתת שורת הסטטוס
                                    • חסימת מילוי אוטומטי
                                    • חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
                                    • חסימת ניהול אפליקציות
                                    • חסימת הסרת התקנה של אפליקציות
                                    • חסימת מדיה חיצונית
                                    • השבתת מסך הנעילה
                                    • חסימת שינוי הגדרות מיקום
                                    • חסימת התקנת אישורי אבטחה
                                    • חסימת הדפסה
                                    • חסימת הגדרות שידור סלולרי
                                    • חסימת לכידת תוכן מסך
                                    • חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
                                    • חסימת הגדרות VPN

                                    יכולות מיוחדות:

                                    מצב קיוסק.

                                    חסימת המכשיר למספר אפליקציות שנבחרו מראש, כך שרק אליהם ניתן לגשת.

                                    חסימת אפליקציות לפי בחירה.
                                    אפשרות לחסום איזה אפליקציה שתירצו במכשיר!
                                    רציתם להחזיר את האפליקציה? פשוט תבטלו בשבילה את החסימה!

                                    לכל מי שחוסם כל אפליקציה שבאה לו לא טוב בעין...
                                    אין לחסום אפליקציות רגישות כמו:
                                    הגדרות.
                                    מסך הבית.
                                    מתקין החבילה
                                    כל מיני אפליקציות מערכת מוזרות כמו FAILD וכו' (מה FAILD עושה בכלל?)

                                    זה כנראה יהרוס לכם את המכשיר!!!

                                    אני עובד על חסימה מיוחדת לאפליקציות האלה.

                                    חסימת האינטרנט לגמרי.

                                    משתמש בVPN וירטואלי כדי לחסום את האינטרנט לגמרי.

                                    עדכון אפליקציות קיימות ללא צורך בסיסמת החסימה.
                                    אפשרות לעדכון אפליקציות מותקנות באופן מאובטח, במכשירים בהם מופעלת ההגנה של התקנת אפליקציות, ללא צורך בסיסמה כלל.

                                    (דרך כפתור ההתקנה בצד שמאל למטה במסך הבית של האפליקציה)

                                    חסימת שיחות לגמרי.

                                    חוסם את כל השיחות הנכנסות והיוצאות באמצעות האפליקציה של @מישהו12 .

                                    מומלץ להפעיל עם חסימת שינוים באפליקציות, למניעת עקיפה עם עוד אפליקציה.

                                    חסימת יצירת קוד למכשיר.

                                    חוסם את אפשרות ליצירת קוד למכשיר.

                                    (זה קצת קומבינה איך שעשיתי את זה, ואני מזה מציע לכם להסתכל בקוד המקור כדי לראות איך זה עובד... אבל אני לא הולך להגיד כאן.)

                                    הגנת FRP.

                                    מונע איפוס קשיח למכשיר.

                                    התקנה:

                                    שימו לב! ההתקנה הכי נוחה היא דרך תוכנת ההתקנה, או אתר ההתקנה (בטא).

                                    להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
                                    לגירסה 0.4.6 - לחצו כאן

                                    קרדיט ענק ל @cfopuser על תוכנת ההתקנה, ואתר ההתקנה המדהימים שהוא פיתח בשבילנו!

                                    לפוסט על אתר ההתקנה (מומלץ): לחצו כאן

                                    לפוסט על תוכנת ההתקנה: לחצו כאן

                                    גיטהאב: https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

                                    למי שרוצה זו הפקודה לADB

                                    adb shell dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver
                                    

                                    (דורש אפשרויות למפתחים פתוח, וUSB Debugging פועל!)
                                    .
                                    .
                                    .
                                    .
                                    .

                                    יומן שינויים:

                                    • זמין בשרשור העדכונים, כאן.

                                    באגים ידועים:

                                    .
                                    .
                                    .
                                    מצאת באג? אשמח לשמוע עליו...

                                    האפליקציה נוצרה באמצעות AI.

                                    שמואל ש.ש מנותק
                                    שמואל ש.ש מנותק
                                    שמואל ש.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.
                                    #2944

                                    @iosi-poli
                                    0.תודה ענקית!!!!!
                                    1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
                                    2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
                                    3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
                                    4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
                                    5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...

                                    הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                    כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                    יאיר דניאלי יוסי מחשביםי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                      @iosi-poli
                                      0.תודה ענקית!!!!!
                                      1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
                                      2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
                                      3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
                                      4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
                                      5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2945

                                      @שמואל-ש. כתב:

                                      1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד?

                                      בטח שאפשר - תלחץ בצד ימין למעלה שיציג לך את אפליקציות מסך הבית.

                                      @שמואל-ש. כתב:

                                      אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים

                                      אז פשוט תשבית/תחסום את כל מה שאתה רוצה, ותחסום התקנת אפליקציות

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🙏
                                      1
                                      • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                        @iosi-poli
                                        0.תודה ענקית!!!!!
                                        1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
                                        2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
                                        3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
                                        4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
                                        5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...

                                        יוסי מחשביםי מנותק
                                        יוסי מחשביםי מנותק
                                        יוסי מחשבים
                                        צוות פיקוח
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2946

                                        @שמואל-ש. 1. כן בתפריט שם בצד שמאל למטה אפשר לבחור לחסום הכל.
                                        2. דווח בעבר.
                                        5. תסתכל למעלה הוא הסביר שכנית זה לא היה אפשרי.
                                        אבל נראה לי שהוא אמור לטפל במצב קיוסק בעדכון הבא, הוא כעת אומר שזה לא מושלם ולא להשתמש בזה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • E elch

                                          @יאיר-דניאל כתב:

                                          ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.

                                          השגיאה קופצת גם כשעשית רק חומת אש על גוגל פליי?

                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                          #2947

                                          @elch לא הבנתי את השאלה - בכ"א, ברק שאני משבית את גוגל פליי, ומפעיל את פנגו קובץ שגיאה באנגלית שאין אפליקציית גוגל פליי במכשיר.

                                          שאלה לא קשורה - אם אני מפעיל VPN איך אני מחריג מזה וויז ופנגו?

                                          yyrdnyl11@gmail.com

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר