להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@elch נכון, אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...
-
@יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה
@elch זה בדיוק מה שאני צריך...
בכל מקרה אין לי זמן לחכות.
אני רוצה למסור את המכשיר לגמח.
בודק כרגע את האפליקצייה בגירסתה הישנה שטענו שאין את הבעיה הזו. -
להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
לגירסה 0.4.6 - לחצו כאןהאופציה הראשונה איזה גירסא זה?
אבל אני לא רוצה שיוכלו להיכנס לגוגל פליי בכלל, יש שם תמונות לא צנועות וכו'...
זה לענ"ד הבעיה הבאה מצוי גם ברכבים חשמליים שחייבים אפליקציות טעינה ופז מצריך חשבון גוגל
יש 2 פתרונות א. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
אופציה ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדוא. הדרך הפשוטה השהיית אפליקציות משהים את החשבון גוגל והאפליקציה ממשיכה לעבוד ברקע
אופציהאיך עושים את זה?
כי כרגע יש לי שנייה אופציות באייבלוק - חסימה והשבתה.ב. במקום שיש VPN לבחור מסלול כשר להשאיר את החנות גוגל על המסך ולהחריג את פנגו או ילו וכדומה
גם שיכנסו לחנות לא יראו כלום אלא כאילו אין אינטרנט במכשיר אבל האפליקציות יעבדואין לי מושג ירוק בתחום. האם להפעיל במכשיר את "חסימת אינטרנט (VPN)" ואת חסימת הגדרות VPN?
אני רוצה לשים בפנים סים רגיל - לא כשר. -
@יאיר-דניאל הבנתי שבעידכון הקרוב הוא מתכנן לעשות השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית אגב יש את האופציה הזאת כבר לחסימה של @tripleu בקישור הזה
השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית
אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר@יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
@צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש
-
אני רוצה להתקין ABLOQ ולא הבנתי אם הדפדפנים הפנימיים נחסמים או לא. אם הם לא נחסמים מה לעשות - רק להתקין אפליקציות ערוכות? או שיש איזה רשימה של אפליקציות בלי דפדפן פנימי?
-
השעיית אפליקציות שזה אומר שהאפליקציה פועלת ברקע רק אי אפשר להיכנס אליה והיא גם לא מופיעה בדף הבית
אתה בטוח שזה לא מופיע בדף הבית?
כי אצל @אפרים-ד יש את זה אבל זה נשאר על דף הבית בצבע בהיר@יוסי-מחשבים כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
@צבי-דורש-ציון נראה לי זה:
https://pango.en.uptodown.com/android/download/1051617317זה גירסה מאד ישננה, אבל אה"נ אפשר לחפש
@צבי-דורש-ציון יכול להיות אבל תכלס' אי אפשר להיכנס לזה אז זה פותר את הבעיה
-
ניסיתי להבין ולא הצלחתי - הורדתי את השרשור לAI והוא לא מצא לי פתרון.
איך אני יכול להשתמש באפליקציית פנגו - היא דורשת שיהיה במכשיר את אפליקציית גוגל פליי מותקנת ופעילה, ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.
אני חוסם את המכשיר לגמח וויז - אני רוצה לשים סים רגיל שאינו כשר, מה אפשר לעשות?
תודה רבה!
-
============== אני לא לוקח אחריות על שימוש באפליקציה כלל!! ==============
.
הצהרת יעוד האפליקציה
האפליקציה היא לא אפליקצית סינון כלל!!!
האפליקציה היא כלי ניהול וחסימה למכשירי אנדרואיד, עם יכולות לחסימה וסינון, ואינה מיועדת לסינון כלל!
ולכן אין לה מסלולים, לוגו מיוחד, סימן מים, וכל מה שיש בסינון רגיל!!שרשור עדכונים לאפליקציה:
לחץ כאן למעבר לשרשור עדכונים
אתר Abloq
לחץ כאן למעבר לאתר.
דיווח על באגים
לחץ כאן לדיווח על באג.
יש לדווח אחד אאחד, כל אחד בטיקט אחר!
פרטי האפליקצייה
בגרסה החדשה צריך לשמור שינוים עם כפתור השמירה בצד ימין למטה, ואז להזין סיסמה.
האפליקציה החדשה מאפשרת הוספת חסימות חדשות בקוד המקור לתהליך קל ויעיל.גרסת האנדרואיד הנתמכת היא מאנדרואיד 5.1,
וכל חסימה תעבוד לפי גרסת האנדרואיד שלך.אשמח אם תבדקו ותתנו משוב.
.
יעוד האפליקציה: חסימת פונקציות מסוימות במכשירי אנדרואיד.
.
.
.
.
צילומי מסך: (ספויילר)





יכולות האפליקציה:
(משתנה לפי גרסת האנדרואיד שבמכשירך)
- חסימת אפשרויות למפתחים
- חסימת בלוטוס
- חסימת התקנות ממקור לא ידוע (APK)
- חסימת WIFI
- חסימת אפשרות הוספת משתמשים
- חסימת המצלמה
- חסימת אפשרות צילום מסך
- חסימת העברת קבצם דרך USB
- חסימת המיקרופון
- חסימת מיקום המכשיר (GPS)
- חסימת אפשרות שיתוף קבצים דרך בלוטוס
- חסימת גלישה סלולרית
- חסימת אפשרות פתיחת נקודה חמה
- חסימת חנות גוגל פליי
- חסימת איפוס המכשיר
- חסימת שיחות יוצאות
- חסימת SMS
- חסימת מצב בטוח
- חסימת התקנת אפליקציות (מכל מקור)
- חסימת הסרת משתמשים
- חסימת שינוי חשבונות
- חסימת הסרת פרופיל עבודה
- חסימת החלפת משתמשים
- חסימת שינוי תמונת פרופיל
- חסימת הפעלת מצב טיסה
- חסימת שינוי הגדרות סלולר
- חסימת איפוס הגדרות רשת
- חסימת שיתוף ב-NFC
- חסימת גלישה בנדידה
- חסימת הגדרת Private DNS
- חסימת שינוי עוצמת שמע
- חסימת שינוי טפט
- השבתת שורת הסטטוס
- חסימת מילוי אוטומטי
- חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
- חסימת ניהול אפליקציות
- חסימת הסרת התקנה של אפליקציות
- חסימת מדיה חיצונית
- השבתת מסך הנעילה
- חסימת שינוי הגדרות מיקום
- חסימת התקנת אישורי אבטחה
- חסימת הדפסה
- חסימת הגדרות שידור סלולרי
- חסימת לכידת תוכן מסך
- חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
- חסימת הגדרות VPN
יכולות מיוחדות:
מצב קיוסק.
חסימת המכשיר למספר אפליקציות שנבחרו מראש, כך שרק אליהם ניתן לגשת.
חסימת אפליקציות לפי בחירה.
אפשרות לחסום איזה אפליקציה שתירצו במכשיר!
רציתם להחזיר את האפליקציה? פשוט תבטלו בשבילה את החסימה!לכל מי שחוסם כל אפליקציה שבאה לו לא טוב בעין...
אין לחסום אפליקציות רגישות כמו:
הגדרות.
מסך הבית.
מתקין החבילה
כל מיני אפליקציות מערכת מוזרות כמו FAILD וכו' (מה FAILD עושה בכלל?)זה כנראה יהרוס לכם את המכשיר!!!
אני עובד על חסימה מיוחדת לאפליקציות האלה.
חסימת האינטרנט לגמרי.
משתמש בVPN וירטואלי כדי לחסום את האינטרנט לגמרי.
עדכון אפליקציות קיימות ללא צורך בסיסמת החסימה.
אפשרות לעדכון אפליקציות מותקנות באופן מאובטח, במכשירים בהם מופעלת ההגנה של התקנת אפליקציות, ללא צורך בסיסמה כלל.(דרך כפתור ההתקנה בצד שמאל למטה במסך הבית של האפליקציה)
חסימת שיחות לגמרי.
חוסם את כל השיחות הנכנסות והיוצאות באמצעות האפליקציה של @מישהו12 .
מומלץ להפעיל עם חסימת שינוים באפליקציות, למניעת עקיפה עם עוד אפליקציה.
חסימת יצירת קוד למכשיר.
חוסם את אפשרות ליצירת קוד למכשיר.
(זה קצת קומבינה איך שעשיתי את זה, ואני מזה מציע לכם להסתכל בקוד המקור כדי לראות איך זה עובד... אבל אני לא הולך להגיד כאן.)
הגנת FRP.
מונע איפוס קשיח למכשיר.
התקנה:
שימו לב! ההתקנה הכי נוחה היא דרך תוכנת ההתקנה, או אתר ההתקנה (בטא).
להורדת האפליקציה - לחצו כאן.
לגירסה 0.4.6 - לחצו כאןקרדיט ענק ל @cfopuser על תוכנת ההתקנה, ואתר ההתקנה המדהימים שהוא פיתח בשבילנו!
לפוסט על אתר ההתקנה (מומלץ): לחצו כאן
לפוסט על תוכנת ההתקנה: לחצו כאן
גיטהאב: https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM
למי שרוצה זו הפקודה לADB
adb shell dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver(דורש אפשרויות למפתחים פתוח, וUSB Debugging פועל!)
.
.
.
.
.יומן שינויים:
- זמין בשרשור העדכונים, כאן.
באגים ידועים:
.
.
.
מצאת באג? אשמח לשמוע עליו...האפליקציה נוצרה באמצעות AI.
@iosi-poli
0.תודה ענקית!!!!!
1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה... -
@iosi-poli
0.תודה ענקית!!!!!
1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד?
בטח שאפשר - תלחץ בצד ימין למעלה שיציג לך את אפליקציות מסך הבית.
אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
אז פשוט תשבית/תחסום את כל מה שאתה רוצה, ותחסום התקנת אפליקציות
-
@iosi-poli
0.תודה ענקית!!!!!
1.האם אפשר לחסום גם עוד אפליקציות - כמו אפליקציות גוגל, גלריה, הודעות, חנות ועוד? לא מצאתי אותם באפליקציות לסינון, אני רציתי שיהיה אפשרות שאוכל להיות במסך הרגיל אבל לא יהיה לי שם כלום וכלום חוץ מווייז ועוד כמה דברים ספציפיים
2.הגדרתי מצב קיוסק והגדרתי שיהיה שם פנס, אבל אפשר רק להפעיל אותו ולא לכבות...
3.האם אפשר שיהיה גם את שורת המצב למעלה במצב קיוסק?
4.אפשר לעדכן אפליקציות ממצב קיוסק?
5.למה אי אפשר לכבות את המכשיר במצב קיוסק? זה סתם יגמור לי את הבטריה...@שמואל-ש. 1. כן בתפריט שם בצד שמאל למטה אפשר לבחור לחסום הכל.
2. דווח בעבר.
5. תסתכל למעלה הוא הסביר שכנית זה לא היה אפשרי.
אבל נראה לי שהוא אמור לטפל במצב קיוסק בעדכון הבא, הוא כעת אומר שזה לא מושלם ולא להשתמש בזה. -
ברגע שאני משבית אותה, אז קופץ בפנגו שגיאה.
השגיאה קופצת גם כשעשית רק חומת אש על גוגל פליי?
@elch לא הבנתי את השאלה - בכ"א, ברק שאני משבית את גוגל פליי, ומפעיל את פנגו קובץ שגיאה באנגלית שאין אפליקציית גוגל פליי במכשיר.
שאלה לא קשורה - אם אני מפעיל VPN איך אני מחריג מזה וויז ופנגו?
-
@elch לא הבנתי את השאלה - בכ"א, ברק שאני משבית את גוגל פליי, ומפעיל את פנגו קובץ שגיאה באנגלית שאין אפליקציית גוגל פליי במכשיר.
שאלה לא קשורה - אם אני מפעיל VPN איך אני מחריג מזה וויז ופנגו?
@יאיר-דניאל יש אופציה לעשות חומת אש לאפליקציות שזה אומר שאין לאפליקציה גישה לאינטרנט אבל מבחינת המכשיר האפליקציה מותקנת כרגיל אצלי אפליקציות שדרשו גוגל פליי מותקנת לא עשו שגיאה כשעשיתי את החומת אש
-
@יאיר-דניאל יש אופציה לעשות חומת אש לאפליקציות שזה אומר שאין לאפליקציה גישה לאינטרנט אבל מבחינת המכשיר האפליקציה מותקנת כרגיל אצלי אפליקציות שדרשו גוגל פליי מותקנת לא עשו שגיאה כשעשיתי את החומת אש
@elch איפה אני מגדיר את זה?
-
@elch איפה אני מגדיר את זה?
@יאיר-דניאל למטה באיזור של ההגדרות של מצב קיוסק וערוץ עידכון
-
@יאיר-דניאל למטה באיזור של ההגדרות של מצב קיוסק וערוץ עידכון
-
אני רוצה להתקין ABLOQ ולא הבנתי אם הדפדפנים הפנימיים נחסמים או לא. אם הם לא נחסמים מה לעשות - רק להתקין אפליקציות ערוכות? או שיש איזה רשימה של אפליקציות בלי דפדפן פנימי?
עזרה דחופה לא רוצה להשאר עם טלפון פתוח
-
תודה רבה, עובד מעולה.
אשמח להבהרה לגבי FRP מותאם אישית, אם אני לא מגדיר שם כלום, איזה חשבון גוגל יורשה לבצע איפוס (לעבור את הגנת הFRP)? -
תודה רבה, עובד מעולה.
אשמח להבהרה לגבי FRP מותאם אישית, אם אני לא מגדיר שם כלום, איזה חשבון גוגל יורשה לבצע איפוס (לעבור את הגנת הFRP)?@1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli
מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו
-
עזרה דחופה לא רוצה להשאר עם טלפון פתוח
@לבחור-נכון מה אתה צריך עזרה?
פרט -
@1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli
מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות