דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.2k פוסטים 64 כותבים 87.7k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דאנציגד דאנציג

    @צדיק-וטוב-לו-0
    אתה לא מעוניין בתוסף לוורד, או שיש באג בהתקנת התוסף?
    תתקין את התוכנה הרגילה, ותסיר את את V בתוספות COM בכרטיסיית מפתחים בוורד:
    dd1afb77-2687-4574-952c-c66f8913552e-image.jpeg
    כך שזה לא יטען בוורד כלל.

    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
    צדיק וטוב לו 0צ מנותק
    צדיק וטוב לו 0
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1171

    @דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?

    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

      @דאנציג במקרה כזה, זה לא יכביד בכלל על וורד (בפתיחה), נכון?

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1172

      @צדיק-וטוב-לו-0 אכן

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • צדיק וטוב לו 0צ צדיק וטוב לו 0

        שמישהו יעזור לי:
        יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
        צדיק וטוב לו 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי צדיק וטוב לו 0
        #1173

        צדיק-וטוב-לו-0 כתב:

        יש אפשרות של התקנת 'כתבי הקודש' כתוכנה, ללא התקנת התוסף לוורד?

        בבחינת 'עוד הם מדברים ואני אשמע', נענה הרב המחבר @pcinfogmach וכתב לי בפרטי, כי החל בעז"ה מגירסא זו והילך יווצר במקביל קובץ נייד עבור כתבי הקודש (ללא התחייבות וללא אחריות).
        זה כבר נמצא בגיט, זמין לכל הרוצה.

        למעוניינים - הנה הגירסא הנוכחית (נכון לשעת כתיבת הפוסט)
        https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases/download/v8.3.2/KitveiHakodeshPortable-v8.3.2.zip

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ח חד צורבא התייחס לנושא זה
        • ח חד צורבא

          לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
          איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

          ח מנותק
          ח מנותק
          חד צורבא
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1174

          חד-צורבא כתב:

          לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
          איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

          לא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב

          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חד צורבא

            חד-צורבא כתב:

            לכבוד הרב @pcinfogmach שליט"א הOCRלא עובד לי כבר הרבה גירסאות גם לא ב8.3.0 וזכור לי שפעם אחת הוא כן עבד מתי שהוא אבל מזמן אולי יש לך מושג איפה יכולה להיות הבעיה?
            איזה קובץ אחראי על זה אנסה לבדוק אם ישנו

            לא זכיתי למענה אז אני מקפיץ אולי לא שמו לב

            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmachP מנותק
            pcinfogmach
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1175

            @חד-צורבא
            095217a6-7472-438d-9fcb-34dfe3a9fe52-image.jpeg

            גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)

            גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א מחובר
              א מחובר
              אלכסנדר צדש
              כתב נערך לאחרונה על ידי אלכסנדר צדש
              #1176

              כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.

              להלן סיכום חלקי:

              • האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
              • החיפוש נהיה מהר יותר
              • נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
              • בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
                *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
                *נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
                *נוספו הערות אישיות
                *ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות

              ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.

              pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • א אלכסנדר צדש

                כדאי לסכם את רשימת השדרוגים האחרונים שהתווספו בגרסאות האחרונות לתועלת הרבים.

                להלן סיכום חלקי:

                • האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.
                • החיפוש נהיה מהר יותר
                • נוספו תחיליות ודקדוקיות כבררת מחדל
                • בעת פתיחת תוצאות החיפוש התוכנה מזהה את מיקום המדויק של התוצאה ולא רק לתחילת הקטע
                  *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין
                  *נוספה אופציה לבחירת פרשנים על כמה קטעים ע"י לחיצה על מקש Ctrl
                  *נוספו הערות אישיות
                  *ועוד שלל אופציות רבות ומגוונות

                ולא נותר אלא להודות עד בלי די למפתח הת"ח והגאון ומזכה הרבים הרב @pcinfogmach שיזכה לס"ד בכל עניניו ותהיה הברכה שרויה בכל מעשה ידיו.

                pcinfogmachP מנותק
                pcinfogmachP מנותק
                pcinfogmach
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
                #1177

                @אלכסנדר-צדש כתב:

                האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.

                מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                אני לא שיניתי כלום....

                @אלכסנדר-צדש כתב:

                *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין

                בעיקר נועד בשביל זה
                https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html

                גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • pcinfogmachP pcinfogmach

                  @אלכסנדר-צדש כתב:

                  האיתור נהיה מדוייק יותר, אפשר לחפש לפי כותרות בספרים, לדוגמא שבת י"ב ב', רשב"א שבת כ"ג.

                  מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                  אני לא שיניתי כלום....

                  @אלכסנדר-צדש כתב:

                  *נוספה אופציה לפתיחת ספרים של היברובקס גם במצב אופליין

                  בעיקר נועד בשביל זה
                  https://hebrewbooks-2026.github.io/index.html

                  א מחובר
                  א מחובר
                  אלכסנדר צדש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1178

                  @pcinfogmach כתב:

                  מה יש עכשיו שלא היה לפני זה?
                  אני לא שיניתי כלום....

                  אכן רק עכשיו שמתי לב לזה
                  תמיד פתחתי את הספר ועברתי לכותרות דרך תוכן הענינים.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • pcinfogmachP pcinfogmach

                    @חד-צורבא
                    095217a6-7472-438d-9fcb-34dfe3a9fe52-image.jpeg

                    גם תבדוק אם מופיע לך איזושהי שגיאה בקונסול של הדפדפן (F12)

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חד צורבא
                    כתב נערך לאחרונה על ידי חד צורבא
                    #1179

                    @pcinfogmach עכשיו ב"ה זה עובד הבעיה הייתה שהוא היה צריך רשת חבל שמי שאין לו יפסיד !! אין אפשרות לכלול במתקין את מה שהוא צריך ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יהודה זקש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1180

                      57a33f99-b682-4595-9af9-0ec98efae330-image.jpeg
                      מה זה?
                      אני לא מצליח להתקין

                      pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י יהודה זקש

                        57a33f99-b682-4595-9af9-0ec98efae330-image.jpeg
                        מה זה?
                        אני לא מצליח להתקין

                        pcinfogmachP מנותק
                        pcinfogmachP מנותק
                        pcinfogmach
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1181

                        @יהודה-זקש
                        זה באג תתקין גרסה אחת לפני עד שאתקן את זה

                        גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • pcinfogmachP pcinfogmach

                          @יהודה-זקש
                          זה באג תתקין גרסה אחת לפני עד שאתקן את זה

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יהודה זקש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1182

                          @pcinfogmach מאיפה להוריד אותה?

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יהודה זקש

                            @pcinfogmach מאיפה להוריד אותה?

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חד צורבא
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1183

                            @יהודה-זקש
                            https://github.com/KleiKodesh/KleiKodeshProject/releases
                            זה נראה שהוא מחק את הגירסא התקולה היה 8.3.2 ועכשיו כנראה אתה צריך להוריד 8.3.1

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1184

                              @pcinfogmach
                              יש!
                              הגירסה האחרונה מהגיטאב = 8.3.2
                              עובדת לי!

                              4a09c42f-0c37-408c-b2cb-99548cb5139f-image.jpeg

                              תודה רבה!

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר