דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. PHP
  5. עזרה הדדית - PHP
  6. באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - PHP
36 פוסטים 3 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא-מתייאשל לא-מתייאש

    @ivrפון יש לך גישה לMYSQL ?

    I מנותק
    I מנותק
    ivrפון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
    #13

    @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

    phpadmin.png

    לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I ivrפון

      @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

      phpadmin.png

      לא-מתייאשל מנותק
      לא-מתייאשל מנותק
      לא-מתייאש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
      #14

      @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

      @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

      אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
      d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

      I תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לא-מתייאשל לא-מתייאש

        @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

        @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

        אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
        d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

        I מנותק
        I מנותק
        ivrפון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

        לא-מתייאשל 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • I ivrפון

          @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

          לא-מתייאשל מנותק
          לא-מתייאשל מנותק
          לא-מתייאש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @ivrפון
          9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

          https://eliegambache.kdroidfilter.com/

          I תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • לא-מתייאשל לא-מתייאש

            @ivrפון
            9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

            I מנותק
            I מנותק
            ivrפון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @לא-מתייאש אין את זה אצלי
            צילום מסך 2024-09-11 214359.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • I ivrפון

              @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

              לא-מתייאשל מנותק
              לא-מתייאשל מנותק
              לא-מתייאש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @ivrפון
              תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
              3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

              https://eliegambache.kdroidfilter.com/

              I תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                @ivrפון
                תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
                3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

                I מנותק
                I מנותק
                ivrפון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I ivrפון

                  @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                  צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                  לא-מתייאשל מנותק
                  לא-מתייאשל מנותק
                  לא-מתייאש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                  #20

                  @ivrפון
                  טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                  GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                  FLUSH PRIVILEGES;
                  
                  

                  אח"כ תלחץ על ביצוע
                  כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                  אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                  https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                    @ivrפון
                    טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                    GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                    FLUSH PRIVILEGES;
                    
                    

                    אח"כ תלחץ על ביצוע
                    כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                    אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                    I מנותק
                    I מנותק
                    ivrפון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @לא-מתייאש

                    #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                    
                    לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • I ivrפון

                      @לא-מתייאש

                      #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                      
                      לא-מתייאשל מנותק
                      לא-מתייאשל מנותק
                      לא-מתייאש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                      @לא-מתייאש

                      #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                      

                      תנסה להחליף את הסיסמה :

                      ALTER USER 'xxxxx'@'127.0.0.1' IDENTIFIED BY 'new_password';
                      FLUSH PRIVILEGES;
                      

                      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                        @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                        @לא-מתייאש

                        #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                        

                        תנסה להחליף את הסיסמה :

                        ALTER USER 'xxxxx'@'127.0.0.1' IDENTIFIED BY 'new_password';
                        FLUSH PRIVILEGES;
                        
                        I מנותק
                        I מנותק
                        ivrפון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                        GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                        
                        לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • I ivrפון

                          @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                          GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                          
                          לא-מתייאשל מנותק
                          לא-מתייאשל מנותק
                          לא-מתייאש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                          @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                          GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                          

                          עכשיו תנסה להריץ את הסקריפט PHP שלך

                          https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                            @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                            @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                            GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                            

                            עכשיו תנסה להריץ את הסקריפט PHP שלך

                            I מנותק
                            I מנותק
                            ivrפון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @לא-מתייאש

                            Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                            
                            לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I ivrפון

                              @לא-מתייאש

                              Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                              
                              לא-מתייאשל מנותק
                              לא-מתייאשל מנותק
                              לא-מתייאש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                              @לא-מתייאש

                              Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                              

                              הרצת את

                              FLUSH PRIVILEGES;
                              

                              ?

                              https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                @לא-מתייאש

                                Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                                

                                הרצת את

                                FLUSH PRIVILEGES;
                                

                                ?

                                I מנותק
                                I מנותק
                                ivrפון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @לא-מתייאש
                                הדבקתי את שתיהם ביחד
                                לא טוב?

                                לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • I ivrפון

                                  @לא-מתייאש
                                  הדבקתי את שתיהם ביחד
                                  לא טוב?

                                  לא-מתייאשל מנותק
                                  לא-מתייאשל מנותק
                                  לא-מתייאש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                  @לא-מתייאש
                                  הדבקתי את שתיהם ביחד
                                  לא טוב?

                                  איזה סוג שרת יש לך ?

                                  https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                    @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                    @לא-מתייאש
                                    הדבקתי את שתיהם ביחד
                                    לא טוב?

                                    איזה סוג שרת יש לך ?

                                    I מנותק
                                    I מנותק
                                    ivrפון
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #29

                                    @לא-מתייאש זה איחסון אתרים של הוסטינגר אבל יש גישת SSH ויש להם 3 מאגרי מידע

                                    לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • I ivrפון

                                      @לא-מתייאש זה איחסון אתרים של הוסטינגר אבל יש גישת SSH ויש להם 3 מאגרי מידע

                                      לא-מתייאשל מנותק
                                      לא-מתייאשל מנותק
                                      לא-מתייאש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                                      #30

                                      @ivrפון אין לי כ"כ זמן עכשיו, צריך להיות משהו שלא הגדרת נכון, מחר אוליי ב"ה, יהיה יותר מהיר שאני אשלוט לך על המחשב

                                      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • לא-מתייאשל מנותק
                                        לא-מתייאשל מנותק
                                        לא-מתייאש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                                        #31

                                        @ivrפון
                                        תוריד את זה על מחשב : https://www.beekeeperstudio.io/
                                        ותנסה להתחבר ישיר למאגר נתונים, יהיה יותר קל לי ככה, אם אתה בנטפרי, צריך שהם יפתחו לך את הגישה למאגר נתונים

                                        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                        I 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                          @ivrפון
                                          תוריד את זה על מחשב : https://www.beekeeperstudio.io/
                                          ותנסה להתחבר ישיר למאגר נתונים, יהיה יותר קל לי ככה, אם אתה בנטפרי, צריך שהם יפתחו לך את הגישה למאגר נתונים

                                          I מנותק
                                          I מנותק
                                          ivrפון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @לא-מתייאש אני בנתיב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר