דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. PHP
  5. עזרה הדדית - PHP
  6. באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - PHP
36 פוסטים 3 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • I ivrפון

    @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

    phpadmin.png

    לא-מתייאשל מנותק
    לא-מתייאשל מנותק
    לא-מתייאש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
    #14

    @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

    @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

    אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
    d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

    https://eliegambache.kdroidfilter.com/

    I תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • לא-מתייאשל לא-מתייאש

      @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

      @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

      אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
      d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

      I מנותק
      I מנותק
      ivrפון
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

      לא-מתייאשל 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • I ivrפון

        @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

        לא-מתייאשל מנותק
        לא-מתייאשל מנותק
        לא-מתייאש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @ivrפון
        9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

        I תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

          @ivrפון
          9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

          I מנותק
          I מנותק
          ivrפון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @לא-מתייאש אין את זה אצלי
          צילום מסך 2024-09-11 214359.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • I ivrפון

            @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

            לא-מתייאשל מנותק
            לא-מתייאשל מנותק
            לא-מתייאש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #18

            @ivrפון
            תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
            3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

            https://eliegambache.kdroidfilter.com/

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • לא-מתייאשל לא-מתייאש

              @ivrפון
              תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
              3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

              I מנותק
              I מנותק
              ivrפון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #19

              @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
              צילום מסך 2024-09-11 214359.png

              לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I ivrפון

                @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                לא-מתייאשל מנותק
                לא-מתייאשל מנותק
                לא-מתייאש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                #20

                @ivrפון
                טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                FLUSH PRIVILEGES;
                
                

                אח"כ תלחץ על ביצוע
                כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                  @ivrפון
                  טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                  GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                  FLUSH PRIVILEGES;
                  
                  

                  אח"כ תלחץ על ביצוע
                  כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                  אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                  I מנותק
                  I מנותק
                  ivrפון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  @לא-מתייאש

                  #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                  
                  לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I ivrפון

                    @לא-מתייאש

                    #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                    
                    לא-מתייאשל מנותק
                    לא-מתייאשל מנותק
                    לא-מתייאש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #22

                    @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                    @לא-מתייאש

                    #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                    

                    תנסה להחליף את הסיסמה :

                    ALTER USER 'xxxxx'@'127.0.0.1' IDENTIFIED BY 'new_password';
                    FLUSH PRIVILEGES;
                    

                    https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                      @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                      @לא-מתייאש

                      #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                      

                      תנסה להחליף את הסיסמה :

                      ALTER USER 'xxxxx'@'127.0.0.1' IDENTIFIED BY 'new_password';
                      FLUSH PRIVILEGES;
                      
                      I מנותק
                      I מנותק
                      ivrפון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                      GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                      
                      לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I ivrפון

                        @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                        GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                        
                        לא-מתייאשל מנותק
                        לא-מתייאשל מנותק
                        לא-מתייאש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                        @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                        GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                        

                        עכשיו תנסה להריץ את הסקריפט PHP שלך

                        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                          @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                          @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                          GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                          

                          עכשיו תנסה להריץ את הסקריפט PHP שלך

                          I מנותק
                          I מנותק
                          ivrפון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #25

                          @לא-מתייאש

                          Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                          
                          לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • I ivrפון

                            @לא-מתייאש

                            Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                            
                            לא-מתייאשל מנותק
                            לא-מתייאשל מנותק
                            לא-מתייאש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #26

                            @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                            @לא-מתייאש

                            Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                            

                            הרצת את

                            FLUSH PRIVILEGES;
                            

                            ?

                            https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                              @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                              @לא-מתייאש

                              Fatal error: Uncaught mysqli_sql_exception: Access denied for user 'שם משתמש'@'2a02:4780:27:1234::79' (using password: YES) in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php:9 Stack trace: #0 /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php(9): mysqli->__construct() #1 {main} thrown in /home/u962737683/domains/matconim.online/public_html/ai/sas.php on line 9
                              

                              הרצת את

                              FLUSH PRIVILEGES;
                              

                              ?

                              I מנותק
                              I מנותק
                              ivrפון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #27

                              @לא-מתייאש
                              הדבקתי את שתיהם ביחד
                              לא טוב?

                              לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • I ivrפון

                                @לא-מתייאש
                                הדבקתי את שתיהם ביחד
                                לא טוב?

                                לא-מתייאשל מנותק
                                לא-מתייאשל מנותק
                                לא-מתייאש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #28

                                @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                @לא-מתייאש
                                הדבקתי את שתיהם ביחד
                                לא טוב?

                                איזה סוג שרת יש לך ?

                                https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                  @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                  @לא-מתייאש
                                  הדבקתי את שתיהם ביחד
                                  לא טוב?

                                  איזה סוג שרת יש לך ?

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  ivrפון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #29

                                  @לא-מתייאש זה איחסון אתרים של הוסטינגר אבל יש גישת SSH ויש להם 3 מאגרי מידע

                                  לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I ivrפון

                                    @לא-מתייאש זה איחסון אתרים של הוסטינגר אבל יש גישת SSH ויש להם 3 מאגרי מידע

                                    לא-מתייאשל מנותק
                                    לא-מתייאשל מנותק
                                    לא-מתייאש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                                    #30

                                    @ivrפון אין לי כ"כ זמן עכשיו, צריך להיות משהו שלא הגדרת נכון, מחר אוליי ב"ה, יהיה יותר מהיר שאני אשלוט לך על המחשב

                                    https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • לא-מתייאשל מנותק
                                      לא-מתייאשל מנותק
                                      לא-מתייאש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                                      #31

                                      @ivrפון
                                      תוריד את זה על מחשב : https://www.beekeeperstudio.io/
                                      ותנסה להתחבר ישיר למאגר נתונים, יהיה יותר קל לי ככה, אם אתה בנטפרי, צריך שהם יפתחו לך את הגישה למאגר נתונים

                                      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                      I 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                        @ivrפון
                                        תוריד את זה על מחשב : https://www.beekeeperstudio.io/
                                        ותנסה להתחבר ישיר למאגר נתונים, יהיה יותר קל לי ככה, אם אתה בנטפרי, צריך שהם יפתחו לך את הגישה למאגר נתונים

                                        I מנותק
                                        I מנותק
                                        ivrפון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #32

                                        @לא-מתייאש אני בנתיב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                          @ivrפון
                                          תוריד את זה על מחשב : https://www.beekeeperstudio.io/
                                          ותנסה להתחבר ישיר למאגר נתונים, יהיה יותר קל לי ככה, אם אתה בנטפרי, צריך שהם יפתחו לך את הגישה למאגר נתונים

                                          I מנותק
                                          I מנותק
                                          ivrפון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #33

                                          @לא-מתייאש התקנתי וכלל לא הבנתי על מה ללחוץ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר