דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. PHP
  5. עזרה הדדית - PHP
  6. באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

באג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - PHP
36 פוסטים 3 כותבים 3.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא-מתייאשל לא-מתייאש

    @ivrפון
    וה username גם כן נכון ?

    I מנותק
    I מנותק
    ivrפון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
    #4

    @לא-מתייאש ברור
    אני אתן אותו?

    לא-מתייאשל I 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • I ivrפון

      @לא-מתייאש ברור
      אני אתן אותו?

      לא-מתייאשל מנותק
      לא-מתייאשל מנותק
      לא-מתייאש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

      @לא-מתייאש איפה?
      תצטט

      $username = "xxxx"; 
      
      

      אתה גם צריך לבדוק את הUSERNAME

      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • I ivrפון

        @לא-מתייאש ברור
        אני אתן אותו?

        I מנותק
        I מנותק
        ivrפון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

        אני אתן אותו?

        ?

        לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • I ivrפון

          @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

          אני אתן אותו?

          ?

          לא-מתייאשל מנותק
          לא-מתייאשל מנותק
          לא-מתייאש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @ivrפון לא צריך

          https://eliegambache.kdroidfilter.com/

          I תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לא-מתייאשל לא-מתייאש

            @ivrפון לא צריך

            I מנותק
            I מנותק
            ivrפון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

            לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • I ivrפון

              @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

              לא-מתייאשל מנותק
              לא-מתייאשל מנותק
              לא-מתייאש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

              @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

              קראתי יותר טוב את השגיאה, הבעייה היא שלא נתת את ההרשאה לUSER לערוך את המאגר נתונים

              https://eliegambache.kdroidfilter.com/

              I 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                קראתי יותר טוב את השגיאה, הבעייה היא שלא נתת את ההרשאה לUSER לערוך את המאגר נתונים

                I מנותק
                I מנותק
                ivrפון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @לא-מתייאש איך נותנים הראשה?

                לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I ivrפון

                  @לא-מתייאש איך נותנים הראשה?

                  לא-מתייאשל מנותק
                  לא-מתייאשל מנותק
                  לא-מתייאש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @ivrפון יש לך גישה לMYSQL ?

                  https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                    @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                    @לא-מתייאש זה פעם ראשונה שאני עובד אם דאטה בייס

                    קראתי יותר טוב את השגיאה, הבעייה היא שלא נתת את ההרשאה לUSER לערוך את המאגר נתונים

                    I מנותק
                    I מנותק
                    ivrפון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @לא-מתייאש אני משתמש בphpmyadmin

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                      @ivrפון יש לך גישה לMYSQL ?

                      I מנותק
                      I מנותק
                      ivrפון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ivrפון
                      #13

                      @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                      phpadmin.png

                      לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I ivrפון

                        @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                        phpadmin.png

                        לא-מתייאשל מנותק
                        לא-מתייאשל מנותק
                        לא-מתייאש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                        #14

                        @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                        @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                        אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
                        d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

                        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                          @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                          @לא-מתייאש כן אבל הסתבכתי לעבוד איתו לכן השתמשתי בphpmyadmin

                          אמור להיות ,תפריט User Accounts, שמה תוכל לתת את ההרשאה
                          d46f049a-7a9e-4f0f-b95f-4619722b5fd1-image.png

                          I מנותק
                          I מנותק
                          ivrפון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

                          לא-מתייאשל 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • I ivrפון

                            @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

                            לא-מתייאשל מנותק
                            לא-מתייאשל מנותק
                            לא-מתייאש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @ivrפון
                            9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

                            https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                              @ivrפון
                              9b862e17-7089-4af6-aeb9-df5ccd3fa6da-image.png

                              I מנותק
                              I מנותק
                              ivrפון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @לא-מתייאש אין את זה אצלי
                              צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • I ivrפון

                                @לא-מתייאש הממשק אצלי מוגדר בעברית איך קוראים לזה בעברית?

                                לא-מתייאשל מנותק
                                לא-מתייאשל מנותק
                                לא-מתייאש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @ivrפון
                                תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
                                3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

                                https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                  @ivrפון
                                  תלחץ על השם משתמש ותפעיל הרשאות גלובליות
                                  3a120120-e117-427d-a4a3-d1f05b3cae64-image.png

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  ivrפון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                                  צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                                  לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I ivrפון

                                    @לא-מתייאש אין לחצתי על זה והגעתי ל
                                    צילום מסך 2024-09-11 214359.png

                                    לא-מתייאשל מנותק
                                    לא-מתייאשל מנותק
                                    לא-מתייאש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא-מתייאש
                                    #20

                                    @ivrפון
                                    טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                                    GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                                    FLUSH PRIVILEGES;
                                    
                                    

                                    אח"כ תלחץ על ביצוע
                                    כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                                    אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                                    https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                    I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                      @ivrפון
                                      טוב תנסה להריץ פקודה כזאת בתפריט SQL

                                      GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'username'@'%' IDENTIFIED BY 'password';
                                      FLUSH PRIVILEGES;
                                      
                                      

                                      אח"כ תלחץ על ביצוע
                                      כמובן תשנה עם שם משתמש וסיסמה שלך

                                      אבל לדעתי אתה קודם כל צריך ללמוד מה זה מאגר נתונים, זה הרבה יותר פשוט להתחיל עם SQLITE לדעתי

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      ivrפון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @לא-מתייאש

                                      #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                                      
                                      לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • I ivrפון

                                        @לא-מתייאש

                                        #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                                        
                                        לא-מתייאשל מנותק
                                        לא-מתייאשל מנותק
                                        לא-מתייאש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                        @לא-מתייאש

                                        #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                                        

                                        תנסה להחליף את הסיסמה :

                                        ALTER USER 'xxxxx'@'127.0.0.1' IDENTIFIED BY 'new_password';
                                        FLUSH PRIVILEGES;
                                        

                                        https://eliegambache.kdroidfilter.com/

                                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • לא-מתייאשל לא-מתייאש

                                          @ivrפון כתב בבאג | באג בקוד PHP לשמירת נתונים בדאטה בייס:

                                          @לא-מתייאש

                                          #1045 - Access denied for user 'xxxxx'@'127.0.0.1' (using password: YES)
                                          

                                          תנסה להחליף את הסיסמה :

                                          ALTER USER 'xxxxx'@'127.0.0.1' IDENTIFIED BY 'new_password';
                                          FLUSH PRIVILEGES;
                                          
                                          I מנותק
                                          I מנותק
                                          ivrפון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @לא-מתייאש עוד לא הרצתי את מה שהבאת אבל גילתי שהסיסמה שהייתה לי לא הייתה נכונה החלפתי בפקודה הקודמת לסיסמה הנכונה וזה התשובה

                                          GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'שם משתמש	'@'%' IDENTIFIED BY 'סיסמה נכונה';
                                          
                                          לא-מתייאשל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר