המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים
-
@hthrjbbhv אילו אוזניות?
דובר פה על כמה סוגים -
@משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
מה הסדר של העדיפויות באוזניות
החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול -
מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
מצורף קישור טקסט קישור -
מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
מצורף קישור טקסט קישור -
@mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI
-
@kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין -
-
@mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
הוא כאילו נפתח באמצעבכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה
-
@kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI
-
@משה-ש.
והפרו במחיר 213 עם קופונים
זה האוזניות
קופון ILSS3
יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאיוהפרו במחיר 213 עם קופונים
זה האוזניות
קופון ILSS3
יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאיחברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
יוצא בערך 190 ש"ח -
אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
בעיני זה מגבלה משמעותית.
איזה דגמים זה גם טוב?
P20 יש רק כחול -
אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
בעיני זה מגבלה משמעותית.
איזה דגמים זה גם טוב?
P20 יש רק כחול@הרן זה תלוי בדגמים.
מדגם P30 ומעלה - מסדרת P לפחות. ועד לליברטי 4 NC (- ומסתמא גם למעלה בקודש, פשוט אין לי אותם אז אינני יודע) אין אפשרות להדליק את האוזנייה בלחיצה ארוכה.
מה שכן - שים לב!
יש אפשרות להגדיר באפליקציה אחרי כמה זמן שהיא לא מחוברת היא תכבה, 10 דקות חצי שעה וכן הלאה. ויש גם אפשרות שישאר דלוק תמיד.לגבי P40 - א"א דרך האוזניה, אפשר להגדיר באפליקצייה
-
אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
בעיני זה מגבלה משמעותית.
איזה דגמים זה גם טוב?
P20 יש רק כחול@הרן כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
P20 יש רק כחול
בכללי יש אותו בשחור כחול לבן ואולי עוד צבע, אבל הדיבורית שלו לא משהו.
וזה לא כזה חסרון - כי אתה יכול להשאיר מחובר למכשיר, או להגדיר שלא יכבה בכלל - אלו אוזניות שמחזיקות הרבה זמן -ז זה יכול להחזיק לך לא בשיחה להערכתי כמעט יום שלם -
אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
בעיני זה מגבלה משמעותית.
איזה דגמים זה גם טוב?
P20 יש רק כחול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות