דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
875 פוסטים 107 כותבים 67.2k צפיות 74 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H מנותק
    H מנותק
    hthrjbbhv
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #747

    שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H hthrjbbhv

      שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #748

      @hthrjbbhv אילו אוזניות?
      דובר פה על כמה סוגים

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 31576863 3157686

        @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

        מה הסדר של העדיפויות באוזניות
        החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

        אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
        לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
        מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
        ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
        לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

        י מנותק
        י מנותק
        ידידים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #749

        @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

        לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

        תוכל לפרט יותר על ליברטי 5 מול 4 רגיל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          ממוחשב
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #750

          יש למישהו מושג מה הסיפור שכשאני שומע בווליום גבוה בליברטי 4 פרו שגם מי שנמצא לידי שומע, ואם יש דרך לסדר את זה

          זה לא קשור לאיטום רעשים משום כיוון

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M מנותק
            M מנותק
            mnir
            כתב נערך לאחרונה על ידי mnir
            #751

            מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
            כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
            מצורף קישור טקסט קישור

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M mnir

              מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
              כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
              מצורף קישור טקסט קישור

              M מנותק
              M מנותק
              mnir
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #752

              לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
              שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
              תודה

              K תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mnir

                לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                תודה

                K מנותק
                K מנותק
                kktao
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #753

                @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • K kktao

                  @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                  M מנותק
                  M מנותק
                  mnir
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #754

                  @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                  2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M mnir

                    @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                    2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                    K מנותק
                    K מנותק
                    kktao
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #755

                    @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                    הוא כאילו נפתח באמצע

                    בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • C מנותק
                      C מנותק
                      chadasot
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #756

                      כאן זה יותר זול

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • H מנותק
                        H מנותק
                        hthrjbbhv
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #757

                        מה עם פה מקס

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K kktao

                          @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                          הוא כאילו נפתח באמצע

                          בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי.מ.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #758

                          @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א ארי.מ.

                            @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                            M מנותק
                            M מנותק
                            mnir
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #759

                            @ארי.מ. תבדוק על הצבע שחור ולא צבעים אחרים
                            ששם הוא כן כמו שצריך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • C chadasot

                              כאן זה יותר זול

                              M מנותק
                              M מנותק
                              mnir
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #760

                              @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                              31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M mnir

                                @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                                31576863 מחובר
                                31576863 מחובר
                                3157686
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #761

                                @mnir
                                פה זה יותר זול

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 31576863 3157686

                                  @משה-ש.
                                  והפרו במחיר 213 עם קופונים
                                  זה האוזניות
                                  קופון ILSS3
                                  יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                                  31576863 מחובר
                                  31576863 מחובר
                                  3157686
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                  #762

                                  כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                  והפרו במחיר 213 עם קופונים
                                  זה האוזניות
                                  קופון ILSS3
                                  יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                                  חברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
                                  יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
                                  יוצא בערך 190 ש"ח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הרן
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
                                    #763

                                    אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                    בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                    עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                    מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                    בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                    איזה דגמים זה גם טוב?
                                    P20 יש רק כחול

                                    יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה הרן

                                      אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                      בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                      עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                      מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                      בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                      איזה דגמים זה גם טוב?
                                      P20 יש רק כחול

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                      #764

                                      @הרן זה תלוי בדגמים.
                                      מדגם P30 ומעלה - מסדרת P לפחות. ועד לליברטי 4 NC (- ומסתמא גם למעלה בקודש, פשוט אין לי אותם אז אינני יודע) אין אפשרות להדליק את האוזנייה בלחיצה ארוכה.
                                      מה שכן - שים לב!
                                      יש אפשרות להגדיר באפליקציה אחרי כמה זמן שהיא לא מחוברת היא תכבה, 10 דקות חצי שעה וכן הלאה. ויש גם אפשרות שישאר דלוק תמיד.

                                      לגבי P40 - א"א דרך האוזניה, אפשר להגדיר באפליקצייה

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ה הרן

                                        אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                        בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                        עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                        מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                        בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                        איזה דגמים זה גם טוב?
                                        P20 יש רק כחול

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #765

                                        @הרן כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                        P20 יש רק כחול

                                        בכללי יש אותו בשחור כחול לבן ואולי עוד צבע, אבל הדיבורית שלו לא משהו.
                                        וזה לא כזה חסרון - כי אתה יכול להשאיר מחובר למכשיר, או להגדיר שלא יכבה בכלל - אלו אוזניות שמחזיקות הרבה זמן -ז זה יכול להחזיק לך לא בשיחה להערכתי כמעט יום שלם

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה הרן

                                          אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                          בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                          עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                          מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                          בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                          איזה דגמים זה גם טוב?
                                          P20 יש רק כחול

                                          31576863 מחובר
                                          31576863 מחובר
                                          3157686
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                          #766

                                          @הרן
                                          הכן גם לגבי ה4 פרו זה כמו ש @יאיר-דניאל כתב
                                          אבל אני גם לוקח אוזניה אחת עלי ומחבר אותה לטלפון כך שזה לא כ"כ נורא (לי אישית זה לא מפריע בכלל)
                                          אבל אם זה מפריע לך אז אתה מוזמן לחפש אוזניות אחרות שהם לא אנקר

                                          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר