דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
875 פוסטים 107 כותבים 67.2k צפיות 74 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 31576863 3157686

    לכול מי שרצה מצורף האוזניות 5 פרו מקס כמובן שזה מחיר יקר ומוכר לא כ"כ אמין אבל סתם בשביל מי שהתעניין

    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #746

    @3157686 סקירה קצר מג'מיני בסופיילר - לא מצויין האפשרות לחיוג בדיבור, כך שאינני יודע האם זה בעמת קיים.

    אוזניות ה-Anker Soundcore Liberty 5 Pro Max הן אוזניות הדגל החדשות של אנקר, המציגות קפיצת מדרגה טכנולוגית מעניינת ביחס לדגמים קודמים כמו סדרת ה-P או ה-Liberty 4. מדובר בדגם שזוכה לפופולריות רבה, במיוחד בקרב מי שנוהג להזמין ציוד אודיו מתקדם דרך פלטפורמות בינלאומיות כמו אליאקספרס.

    הנה סקירה מקיפה של הפיצ'רים והיכולות שלהן:

    מארז חכם עם מסך מגע
    במקום מארז טעינה רגיל, ה-Pro Max מגיעות עם מסך מגע מובנה מסוג AMOLED על המכסה. דרך המסך הזה תוכלו לשלוט בסינון הרעשים, לעבור בין פרופילי שמע (EQ), לשלוט במוזיקה ולהפעיל הקלטות – הכול ללא צורך להוציא את הטלפון מהכיס, בדומה לממשק של שעון חכם.

    הקלטה ותמלול מבוסס AI (AI Note-Taker)
    זהו כנראה הפיצ'ר הבולט ביותר בדגם הזה. האוזניות והמארז כוללים יכולת להקליט פגישות ושיחות (גם כאשר אין חיבור רשת זמין). האפליקציה של Soundcore יודעת לסנכרן את ההקלטות ולספק תמלול שלהן לצד סיכום נקודות עיקריות באמצעות בינה מלאכותית. החברה מדגישה שמערכת זו עומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים כדי לשמור על פרטיות ההקלטות.

    סינון רעשים אקטיבי (ANC) ואטימות
    מערכת ביטול הרעשים היא מסוג Adaptive ANC 4.0, הנעזרת ב-8 חיישנים ובשבב ייעודי כדי לנתח רעשי סביבה בזמן אמת. המערכת מסננת ביעילות רעשים קבועים כמו מנועים של אוטובוסים או רכבות, כמו גם המולת משרד. האוזניות מגיעות עם מבנה אובלי וסנפירי סיליקון לאחיזה יציבה באוזן.

    איכות שמע וקיום שיחות
    האוזניות מצוידות בדרייברים בקוטר 9.2 מ"מ העשויים מדיאפרגמת צמר-נייר ייחודית. הן תומכות בקידוד האודיו האיכותי LDAC, שמעביר פי 3 יותר נתונים לאיכות Hi-Res אלחוטית גבוהה. טכנולוגיית HearID 5.0 מאפשרת לבצע בדיקת שמיעה באפליקציה ולהתאים אישית את תדר הסאונד במיוחד עבורכם. לביצוע שיחות טלפון, יש מערך של לא פחות מ-10 חיישנים ומערכת בינה מלאכותית כדי לבודד את הקול שלכם מרעשי הרקע ולהבטיח שמע צלול גם ברחוב רועש.

    סוללה ועמידות למים
    זמן הסוללה עומד על כ-6.5 שעות האזנה רצופות כאשר סינון הרעשים (ANC) פועל, ועד 28 שעות בסך הכול עם מארז הטעינה. ללא סינון רעשים תוכלו לקבל עד 12 שעות מהאוזניות ו-50 שעות מהמארז. בנוסף, טעינה זריזה של 5 דקות בלבד תספק כ-4 שעות של ניגון מוזיקה.
    יתרון חשוב למחפשי אוזניות בלוטוס אלחוטיות לשימוש מגוון: יש להן תקן עמידות במים וזיעה IP55, כך שהן מתאימות בהחלט לפעילות גופנית, ריצה בחוץ או לשימוש בסביבה לחה.

    yyrdnyl11@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H מנותק
      H מנותק
      hthrjbbhv
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #747

      שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H hthrjbbhv

        שתי שאלות האם הם נגד מים ואיך החיבור שלהם עם פלאפון כשר

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #748

        @hthrjbbhv אילו אוזניות?
        דובר פה על כמה סוגים

        yyrdnyl11@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 31576863 3157686

          @משה-הישראלי כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

          מה הסדר של העדיפויות באוזניות
          החל מ4 NC /ופרו / 5 רגיל / ופרו / וכו'

          אני יעשה פה קצת סדר בבלגן
          לגבי ה5 פרו והמקס כל המידע הקיים פה הוא ממה שכתוב באתר שלהם ומסרטונים שונים ברשת האוזניות עדיין לא הגיעו לארץ
          מה שנשאר זה ה4 הרגיל והפרו וה5
          ה4 פרו הוא הטוב מכולם בהרבה מאוד פרמטרים (יש פרמטרים מסוימים שעדיף את הרגיל...)
          לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

          י מנותק
          י מנותק
          ידידים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #749

          @3157686 כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

          לגבי ה4 הרגיל וה5 יש על זה הרבה דעות מה שבכול אופן שה4 הרגיל הרבה יותר זול

          תוכל לפרט יותר על ליברטי 5 מול 4 רגיל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            ממוחשב
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #750

            יש למישהו מושג מה הסיפור שכשאני שומע בווליום גבוה בליברטי 4 פרו שגם מי שנמצא לידי שומע, ואם יש דרך לסדר את זה

            זה לא קשור לאיטום רעשים משום כיוון

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M מנותק
              M מנותק
              mnir
              כתב נערך לאחרונה על ידי mnir
              #751

              מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
              כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
              מצורף קישור טקסט קישור

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M mnir

                מצאתי את הפרו 5 עכשיו במחיר הכי זול כולל משלוח לארץ
                כמובן עם קופן של החנות במחיר 470 ש"ח
                מצורף קישור טקסט קישור

                M מנותק
                M מנותק
                mnir
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #752

                לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                תודה

                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M mnir

                  לא לוקח אחריות על המוכר וכו וכן האם זה מקורי
                  שמישהוא יבדוק לעומק ויפרסם
                  תודה

                  K מנותק
                  K מנותק
                  kktao
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #753

                  @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • K kktao

                    @mnir התמונה של האוזניות בצע שחור נראית שמה מאד מוזר כאילו עשו לה שינוי באיזה תוכנת גרפיקה AI

                    M מנותק
                    M מנותק
                    mnir
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #754

                    @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                    2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M mnir

                      @kktao דווקא התמונה נראה בדיוק כמו המקורי
                      2 התמונות זה כלום השאלה האם הוא מקורי וכן האם המוכר אמין

                      K מנותק
                      K מנותק
                      kktao
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #755

                      @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                      הוא כאילו נפתח באמצע

                      בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • C מנותק
                        C מנותק
                        chadasot
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #756

                        כאן זה יותר זול

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • H מנותק
                          H מנותק
                          hthrjbbhv
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #757

                          מה עם פה מקס

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • K kktao

                            @mnir הקייס מאוד מוזר בשחור
                            הוא כאילו נפתח באמצע

                            בכל הסרטונים רואים שהקייס נפתח בהחלקה כלפי מעלה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי.מ.
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #758

                            @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א ארי.מ.

                              @kktao אתה צודק לגמרי הפתיחה היא בהחלקה ולא כמו בתמונה לכאורה זה ברור שזה זיוף עם עיצוב בAI

                              M מנותק
                              M מנותק
                              mnir
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #759

                              @ארי.מ. תבדוק על הצבע שחור ולא צבעים אחרים
                              ששם הוא כן כמו שצריך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C chadasot

                                כאן זה יותר זול

                                M מנותק
                                M מנותק
                                mnir
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #760

                                @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                                31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M mnir

                                  @chadasot זה אותו קישור ממה שהבאתי לפי זה

                                  31576863 מחובר
                                  31576863 מחובר
                                  3157686
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #761

                                  @mnir
                                  פה זה יותר זול

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • 31576863 3157686

                                    @משה-ש.
                                    והפרו במחיר 213 עם קופונים
                                    זה האוזניות
                                    קופון ILSS3
                                    יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                                    31576863 מחובר
                                    31576863 מחובר
                                    3157686
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                    #762

                                    כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                    והפרו במחיר 213 עם קופונים
                                    זה האוזניות
                                    קופון ILSS3
                                    יש להיזדרז עם הקופונים כי אין הרבה קופונים במלאי

                                    חברים שימו לב בנוסף לזה יש אפשרות להנחה נוספת עם הקופון הבא
                                    יש להוסיף את הקופון ALIBUY606 ותכבלו הנחה נוספת בנוסף להנחה אם הקופון הראשון
                                    יוצא בערך 190 ש"ח

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הרן
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי הרן
                                      #763

                                      אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                      בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                      עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                      מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                      בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                      איזה דגמים זה גם טוב?
                                      P20 יש רק כחול

                                      יאיר דניאלי 31576863 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הרן

                                        אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                        בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                        עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                        מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                        בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                        איזה דגמים זה גם טוב?
                                        P20 יש רק כחול

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                        #764

                                        @הרן זה תלוי בדגמים.
                                        מדגם P30 ומעלה - מסדרת P לפחות. ועד לליברטי 4 NC (- ומסתמא גם למעלה בקודש, פשוט אין לי אותם אז אינני יודע) אין אפשרות להדליק את האוזנייה בלחיצה ארוכה.
                                        מה שכן - שים לב!
                                        יש אפשרות להגדיר באפליקציה אחרי כמה זמן שהיא לא מחוברת היא תכבה, 10 דקות חצי שעה וכן הלאה. ויש גם אפשרות שישאר דלוק תמיד.

                                        לגבי P40 - א"א דרך האוזניה, אפשר להגדיר באפליקצייה

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ה הרן

                                          אני לוקח רק אוזניה אחת עלי ללא הקופסא
                                          בכל הדגמים שהיה לי עד היום אם האוזניות נכבו הייתי מפעיל אותם בהחלקה על האוזניה
                                          עכשיו קניתי דגם P40i והוא נדלק רק דרך הקופסא מה שמצריך אותי לקחת עלי את הקופסא.
                                          מברר לגבי הדגם הזה ליברטי 4 האם יש להדליק אותה דרך האוזניה או רק דרך הקופסא?
                                          בעיני זה מגבלה משמעותית.
                                          איזה דגמים זה גם טוב?
                                          P20 יש רק כחול

                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאלי מנותק
                                          יאיר דניאל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #765

                                          @הרן כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                          P20 יש רק כחול

                                          בכללי יש אותו בשחור כחול לבן ואולי עוד צבע, אבל הדיבורית שלו לא משהו.
                                          וזה לא כזה חסרון - כי אתה יכול להשאיר מחובר למכשיר, או להגדיר שלא יכבה בכלל - אלו אוזניות שמחזיקות הרבה זמן -ז זה יכול להחזיק לך לא בשיחה להערכתי כמעט יום שלם

                                          yyrdnyl11@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר