בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
ENABLED
מה קורה אם הופך לdisable?
לא עוזר
מה רואה בלחיצה על boot menu key?
מה זה? איפה זה?
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
ENABLED
מה קורה אם הופך לdisable?
לא עוזר
מה רואה בלחיצה על boot menu key?
מה זה? איפה זה?
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה זה?
אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot
-
@ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib
כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?אמור להיות. אבל יש בעיה במחיצות של המחשב או משהו סגנון.
- אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול
אני החלפתי את זה בניסיון להעלות את הדיסק שלי ראשון.
- ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה

לא מצאת כזה דבר אולי?

לא...
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
לא עוזר
ב Advanced
תגדיר USB Controller ל EHCI
זה כבר מוגדר על זה
-
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה זה?
אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה זה?
אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot
הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
לא עוזר
ב Advanced
תגדיר USB Controller ל EHCI
זה כבר מוגדר על זה
@aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?
-
@ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?






-
@aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה זה?
אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot
הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
יש סיבה שזה יעזור?
לא בהכרח
אבל לפעמים אפשר לראות שדיסק מסויים לא מופיע ברשימה
ואז לנסות להבין למה -
-
@ישראל-142 ראשי
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
כלומר?
MBR
לא עזר לי להבין... מה הכוונה?
-
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
כלומר?
MBR
לא עזר לי להבין... מה הכוונה?
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה הכוונה?
כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy -
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה הכוונה?
כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
מה הכוונה?
כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
נסה דיסק טכנאים MBR/Legacyסרגיי זה UEFI/GPT? ?
-
@ישראל-142 ראשי
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
@ישראל-142 ראשי
אם זה עמוד הראשי אז התפריט בוט שלך מאוד מצומצם
כאן בתמונה זה מאוד דומה לשלך אבל עם יותר אפשרויות

-
@aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?
@aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
סרגיי זה UEFI/GPT? ?
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:
הSandisk הוא מערכת הפעלה?
כרגע הוא בטוח UEFI
נסה לצרוב עם Rufus איזה HirensBootCD ישן כMBR
ולבדוק מה קורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
