דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
40 פוסטים 5 כותבים 772 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משחזר מידע

    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

    כרגע הוא דיסק של סרגיי

    Secure boot על on או off?
    מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

    A מנותק
    A מנותק
    aiib
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

    כרגע הוא דיסק של סרגיי

    Secure boot על on או off?

    ENABLED

    מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

    ASUS X205TA

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A aiib

      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      כרגע הוא דיסק של סרגיי

      Secure boot על on או off?

      ENABLED

      מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

      ASUS X205TA

      מ מנותק
      מ מנותק
      משחזר מידע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      ENABLED

      מה קורה אם הופך לdisable?
      מה רואה בלחיצה על boot menu key?


      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

      Hex editor חינמי

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משחזר מידע

        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        ENABLED

        מה קורה אם הופך לdisable?
        מה רואה בלחיצה על boot menu key?

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        ENABLED

        מה קורה אם הופך לdisable?

        לא עוזר

        מה רואה בלחיצה על boot menu key?

        מה זה? איפה זה?

        מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          ENABLED

          מה קורה אם הופך לdisable?

          לא עוזר

          מה רואה בלחיצה על boot menu key?

          מה זה? איפה זה?

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          לא עוזר

          ב Advanced

          תגדיר USB Controller ל EHCI


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            ENABLED

            מה קורה אם הופך לdisable?

            לא עוזר

            מה רואה בלחיצה על boot menu key?

            מה זה? איפה זה?

            מ מנותק
            מ מנותק
            משחזר מידע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            מה זה?

            אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot


            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

            Hex editor חינמי

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              @aiib
              כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?

              אמור להיות. אבל יש בעיה במחיצות של המחשב או משהו סגנון.

              • אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול

              אני החלפתי את זה בניסיון להעלות את הדיסק שלי ראשון.

              • ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה
                38308ab1-7284-4889-a195-deb754c82af5-image.png

              לא מצאת כזה דבר אולי?
              55c0906f-913a-4623-b7ff-ad366e18863e-image.png

              לא...

              ישראל 142י מנותק
              ישראל 142י מנותק
              ישראל 142
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
              #27

              @aiib
              אתה צריך למצוא באיזה מקום את המילים האלו Boot Mode

              e4371c69-e8f7-4e59-b81e-62a644b8f484-image.png

              או שהכונן לא מוגדר ככונן אתחול

              טכנאי מחשבים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ משחזר מידע

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                לא עוזר

                ב Advanced

                תגדיר USB Controller ל EHCI

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                לא עוזר

                ב Advanced

                תגדיר USB Controller ל EHCI

                זה כבר מוגדר על זה

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ משחזר מידע

                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  מה זה?

                  אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  מה זה?

                  אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                  הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    לא עוזר

                    ב Advanced

                    תגדיר USB Controller ל EHCI

                    זה כבר מוגדר על זה

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משחזר מידע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?


                    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                    Hex editor חינמי

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?

                      0e4cdf24-9a89-4e32-b529-6b74addf927e-image.png

                      8900c0dc-6296-425d-b1a6-3b7a59ad5f9c-image.png

                      432f89d6-81ec-4776-aa2c-32bddaa0f4e6-image.png

                      beaf657a-100e-4677-9603-cc3ba294e8d3-image.png

                      f727bce9-9484-45fc-93c2-8f5a7e38d885-image.png

                      9ed166bc-6717-4461-9cec-89930540ab99-image.png

                      ישראל 142י מנותק
                      ישראל 142י מנותק
                      ישראל 142
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @aiib
                      זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                      d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                      טכנאי מחשבים

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משחזר מידע

                        @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                        כלומר?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aiib

                          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          מה זה?

                          אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                          הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משחזר מידע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          יש סיבה שזה יעזור?

                          לא בהכרח
                          אבל לפעמים אפשר לראות שדיסק מסויים לא מופיע ברשימה
                          ואז לנסות להבין למה


                          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                          Hex editor חינמי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A aiib

                            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                            @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                            כלומר?

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משחזר מידע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                            כלומר?

                            MBR


                            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                            Hex editor חינמי

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ישראל 142י ישראל 142

                              @aiib
                              זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                              d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #35

                              @ישראל-142 ראשי

                              ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משחזר מידע

                                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                כלומר?

                                MBR

                                A מנותק
                                A מנותק
                                aiib
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #36

                                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                כלומר?

                                MBR

                                לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A aiib

                                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  כלומר?

                                  MBR

                                  לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משחזר מידע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #37

                                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  מה הכוונה?

                                  כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                  נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy


                                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                  Hex editor חינמי

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ משחזר מידע

                                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    מה הכוונה?

                                    כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                    נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    מה הכוונה?

                                    כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                    נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy

                                    סרגיי זה UEFI/GPT? ?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A aiib

                                      @ישראל-142 ראשי

                                      ישראל 142י מנותק
                                      ישראל 142י מנותק
                                      ישראל 142
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                                      #39

                                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      @ישראל-142 ראשי

                                      אם זה עמוד הראשי אז התפריט בוט שלך מאוד מצומצם

                                      כאן בתמונה זה מאוד דומה לשלך אבל עם יותר אפשרויות

                                      081dfc8e-24b2-422f-b45f-568a4cd88bfe-image.png

                                      טכנאי מחשבים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משחזר מידע

                                        @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משחזר מידע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
                                        #40

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        סרגיי זה UEFI/GPT? ?

                                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        הSandisk הוא מערכת הפעלה?

                                        כרגע הוא בטוח UEFI
                                        נסה לצרוב עם Rufus איזה HirensBootCD ישן כMBR
                                        ולבדוק מה קורה


                                        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                        Hex editor חינמי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר