דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
40 פוסטים 5 כותבים 772 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משחזר מידע

    @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

    A מנותק
    A מנותק
    aiib
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

    @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

    כרגע הוא דיסק של סרגיי [בתקווה שהצלחתי להגדיר את זה נכון...]- עשיתי זאת בעקבות המלצתך...

    אבל ניסיתי גם ווינדוס 11 [אולי בגלל שהמחשב לא תומך בווינדוס 11 הוא לא מוצא אותו?]

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A aiib

      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

      כרגע הוא דיסק של סרגיי [בתקווה שהצלחתי להגדיר את זה נכון...]- עשיתי זאת בעקבות המלצתך...

      אבל ניסיתי גם ווינדוס 11 [אולי בגלל שהמחשב לא תומך בווינדוס 11 הוא לא מוצא אותו?]

      מ מנותק
      מ מנותק
      משחזר מידע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
      #21

      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      כרגע הוא דיסק של סרגיי

      Secure boot על on או off?
      מחשב נייח או נייד ?(דגם?)


      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

      Hex editor חינמי

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משחזר מידע

        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        כרגע הוא דיסק של סרגיי

        Secure boot על on או off?
        מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        כרגע הוא דיסק של סרגיי

        Secure boot על on או off?

        ENABLED

        מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

        ASUS X205TA

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          כרגע הוא דיסק של סרגיי

          Secure boot על on או off?

          ENABLED

          מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

          ASUS X205TA

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          ENABLED

          מה קורה אם הופך לdisable?
          מה רואה בלחיצה על boot menu key?


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משחזר מידע

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            ENABLED

            מה קורה אם הופך לdisable?
            מה רואה בלחיצה על boot menu key?

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            ENABLED

            מה קורה אם הופך לdisable?

            לא עוזר

            מה רואה בלחיצה על boot menu key?

            מה זה? איפה זה?

            מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              ENABLED

              מה קורה אם הופך לdisable?

              לא עוזר

              מה רואה בלחיצה על boot menu key?

              מה זה? איפה זה?

              מ מנותק
              מ מנותק
              משחזר מידע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              לא עוזר

              ב Advanced

              תגדיר USB Controller ל EHCI


              הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

              Hex editor חינמי

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                ENABLED

                מה קורה אם הופך לdisable?

                לא עוזר

                מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                מה זה? איפה זה?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                מה זה?

                אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot


                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  @aiib
                  כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?

                  אמור להיות. אבל יש בעיה במחיצות של המחשב או משהו סגנון.

                  • אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול

                  אני החלפתי את זה בניסיון להעלות את הדיסק שלי ראשון.

                  • ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה
                    38308ab1-7284-4889-a195-deb754c82af5-image.png

                  לא מצאת כזה דבר אולי?
                  55c0906f-913a-4623-b7ff-ad366e18863e-image.png

                  לא...

                  ישראל 142י מנותק
                  ישראל 142י מנותק
                  ישראל 142
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                  #27

                  @aiib
                  אתה צריך למצוא באיזה מקום את המילים האלו Boot Mode

                  e4371c69-e8f7-4e59-b81e-62a644b8f484-image.png

                  או שהכונן לא מוגדר ככונן אתחול

                  טכנאי מחשבים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משחזר מידע

                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    לא עוזר

                    ב Advanced

                    תגדיר USB Controller ל EHCI

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    לא עוזר

                    ב Advanced

                    תגדיר USB Controller ל EHCI

                    זה כבר מוגדר על זה

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משחזר מידע

                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      מה זה?

                      אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      מה זה?

                      אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                      הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        לא עוזר

                        ב Advanced

                        תגדיר USB Controller ל EHCI

                        זה כבר מוגדר על זה

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משחזר מידע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?


                        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                        Hex editor חינמי

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aiib

                          @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?

                          0e4cdf24-9a89-4e32-b529-6b74addf927e-image.png

                          8900c0dc-6296-425d-b1a6-3b7a59ad5f9c-image.png

                          432f89d6-81ec-4776-aa2c-32bddaa0f4e6-image.png

                          beaf657a-100e-4677-9603-cc3ba294e8d3-image.png

                          f727bce9-9484-45fc-93c2-8f5a7e38d885-image.png

                          9ed166bc-6717-4461-9cec-89930540ab99-image.png

                          ישראל 142י מנותק
                          ישראל 142י מנותק
                          ישראל 142
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31

                          @aiib
                          זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                          d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                          טכנאי מחשבים

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משחזר מידע

                            @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                            @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                            כלומר?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A aiib

                              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                              מה זה?

                              אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                              הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משחזר מידע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                              יש סיבה שזה יעזור?

                              לא בהכרח
                              אבל לפעמים אפשר לראות שדיסק מסויים לא מופיע ברשימה
                              ואז לנסות להבין למה


                              הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                              Hex editor חינמי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A aiib

                                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                                כלומר?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משחזר מידע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #34

                                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                כלומר?

                                MBR


                                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                Hex editor חינמי

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישראל 142י ישראל 142

                                  @aiib
                                  זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                                  d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #35

                                  @ישראל-142 ראשי

                                  ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ משחזר מידע

                                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    כלומר?

                                    MBR

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #36

                                    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    כלומר?

                                    MBR

                                    לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A aiib

                                      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      כלומר?

                                      MBR

                                      לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משחזר מידע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #37

                                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      מה הכוונה?

                                      כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                      נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy


                                      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                      Hex editor חינמי

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משחזר מידע

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        מה הכוונה?

                                        כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                        נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        aiib
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #38

                                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        מה הכוונה?

                                        כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                        נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy

                                        סרגיי זה UEFI/GPT? ?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A aiib

                                          @ישראל-142 ראשי

                                          ישראל 142י מנותק
                                          ישראל 142י מנותק
                                          ישראל 142
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                                          #39

                                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          @ישראל-142 ראשי

                                          אם זה עמוד הראשי אז התפריט בוט שלך מאוד מצומצם

                                          כאן בתמונה זה מאוד דומה לשלך אבל עם יותר אפשרויות

                                          081dfc8e-24b2-422f-b45f-568a4cd88bfe-image.png

                                          טכנאי מחשבים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר