דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
40 פוסטים 5 כותבים 772 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישראל 142י ישראל 142

    @aiib
    כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?

    • אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול
    • ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה
      38308ab1-7284-4889-a195-deb754c82af5-image.png

    לא מצאת כזה דבר אולי?
    55c0906f-913a-4623-b7ff-ad366e18863e-image.png

    A מנותק
    A מנותק
    aiib
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #18

    @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

    @aiib
    כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?

    אמור להיות. אבל יש בעיה במחיצות של המחשב או משהו סגנון.

    • אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול

    אני החלפתי את זה בניסיון להעלות את הדיסק שלי ראשון.

    • ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה
      38308ab1-7284-4889-a195-deb754c82af5-image.png

    לא מצאת כזה דבר אולי?
    55c0906f-913a-4623-b7ff-ad366e18863e-image.png

    לא...

    ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A aiib

      @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?

      0e4cdf24-9a89-4e32-b529-6b74addf927e-image.png

      8900c0dc-6296-425d-b1a6-3b7a59ad5f9c-image.png

      432f89d6-81ec-4776-aa2c-32bddaa0f4e6-image.png

      beaf657a-100e-4677-9603-cc3ba294e8d3-image.png

      f727bce9-9484-45fc-93c2-8f5a7e38d885-image.png

      9ed166bc-6717-4461-9cec-89930540ab99-image.png

      מ מנותק
      מ מנותק
      משחזר מידע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #19

      @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?


      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

      Hex editor חינמי

      A מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ משחזר מידע

        @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

        כרגע הוא דיסק של סרגיי [בתקווה שהצלחתי להגדיר את זה נכון...]- עשיתי זאת בעקבות המלצתך...

        אבל ניסיתי גם ווינדוס 11 [אולי בגלל שהמחשב לא תומך בווינדוס 11 הוא לא מוצא אותו?]

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

          כרגע הוא דיסק של סרגיי [בתקווה שהצלחתי להגדיר את זה נכון...]- עשיתי זאת בעקבות המלצתך...

          אבל ניסיתי גם ווינדוס 11 [אולי בגלל שהמחשב לא תומך בווינדוס 11 הוא לא מוצא אותו?]

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
          #21

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          כרגע הוא דיסק של סרגיי

          Secure boot על on או off?
          מחשב נייח או נייד ?(דגם?)


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משחזר מידע

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            כרגע הוא דיסק של סרגיי

            Secure boot על on או off?
            מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            כרגע הוא דיסק של סרגיי

            Secure boot על on או off?

            ENABLED

            מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

            ASUS X205TA

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              כרגע הוא דיסק של סרגיי

              Secure boot על on או off?

              ENABLED

              מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

              ASUS X205TA

              מ מנותק
              מ מנותק
              משחזר מידע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              ENABLED

              מה קורה אם הופך לdisable?
              מה רואה בלחיצה על boot menu key?


              הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

              Hex editor חינמי

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ משחזר מידע

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                ENABLED

                מה קורה אם הופך לdisable?
                מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                ENABLED

                מה קורה אם הופך לdisable?

                לא עוזר

                מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                מה זה? איפה זה?

                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  ENABLED

                  מה קורה אם הופך לdisable?

                  לא עוזר

                  מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                  מה זה? איפה זה?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משחזר מידע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  לא עוזר

                  ב Advanced

                  תגדיר USB Controller ל EHCI


                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                  Hex editor חינמי

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    ENABLED

                    מה קורה אם הופך לdisable?

                    לא עוזר

                    מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                    מה זה? איפה זה?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משחזר מידע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    מה זה?

                    אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot


                    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                    Hex editor חינמי

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      @aiib
                      כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?

                      אמור להיות. אבל יש בעיה במחיצות של המחשב או משהו סגנון.

                      • אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול

                      אני החלפתי את זה בניסיון להעלות את הדיסק שלי ראשון.

                      • ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה
                        38308ab1-7284-4889-a195-deb754c82af5-image.png

                      לא מצאת כזה דבר אולי?
                      55c0906f-913a-4623-b7ff-ad366e18863e-image.png

                      לא...

                      ישראל 142י מנותק
                      ישראל 142י מנותק
                      ישראל 142
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                      #27

                      @aiib
                      אתה צריך למצוא באיזה מקום את המילים האלו Boot Mode

                      e4371c69-e8f7-4e59-b81e-62a644b8f484-image.png

                      או שהכונן לא מוגדר ככונן אתחול

                      טכנאי מחשבים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משחזר מידע

                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        לא עוזר

                        ב Advanced

                        תגדיר USB Controller ל EHCI

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        לא עוזר

                        ב Advanced

                        תגדיר USB Controller ל EHCI

                        זה כבר מוגדר על זה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ משחזר מידע

                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          מה זה?

                          אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                          A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          מה זה?

                          אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                          הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A aiib

                            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                            לא עוזר

                            ב Advanced

                            תגדיר USB Controller ל EHCI

                            זה כבר מוגדר על זה

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משחזר מידע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #30

                            @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?


                            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                            Hex editor חינמי

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A aiib

                              @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                              אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?

                              0e4cdf24-9a89-4e32-b529-6b74addf927e-image.png

                              8900c0dc-6296-425d-b1a6-3b7a59ad5f9c-image.png

                              432f89d6-81ec-4776-aa2c-32bddaa0f4e6-image.png

                              beaf657a-100e-4677-9603-cc3ba294e8d3-image.png

                              f727bce9-9484-45fc-93c2-8f5a7e38d885-image.png

                              9ed166bc-6717-4461-9cec-89930540ab99-image.png

                              ישראל 142י מנותק
                              ישראל 142י מנותק
                              ישראל 142
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              @aiib
                              זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                              d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                              טכנאי מחשבים

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משחזר מידע

                                @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                                A מנותק
                                A מנותק
                                aiib
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                                כלומר?

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A aiib

                                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  מה זה?

                                  אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                                  הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משחזר מידע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  יש סיבה שזה יעזור?

                                  לא בהכרח
                                  אבל לפעמים אפשר לראות שדיסק מסויים לא מופיע ברשימה
                                  ואז לנסות להבין למה


                                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                  Hex editor חינמי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A aiib

                                    @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                                    כלומר?

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משחזר מידע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                    כלומר?

                                    MBR


                                    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                    Hex editor חינמי

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ישראל 142י ישראל 142

                                      @aiib
                                      זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                                      d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @ישראל-142 ראשי

                                      ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משחזר מידע

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        כלומר?

                                        MBR

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        aiib
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #36

                                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        כלומר?

                                        MBR

                                        לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A aiib

                                          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          כלומר?

                                          MBR

                                          לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          משחזר מידע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #37

                                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          מה הכוונה?

                                          כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                          נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy


                                          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                          Hex editor חינמי

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר