דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

בקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
40 פוסטים 5 כותבים 772 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A aiib

    @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

    אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?

    0e4cdf24-9a89-4e32-b529-6b74addf927e-image.png

    8900c0dc-6296-425d-b1a6-3b7a59ad5f9c-image.png

    432f89d6-81ec-4776-aa2c-32bddaa0f4e6-image.png

    beaf657a-100e-4677-9603-cc3ba294e8d3-image.png

    f727bce9-9484-45fc-93c2-8f5a7e38d885-image.png

    9ed166bc-6717-4461-9cec-89930540ab99-image.png

    מ מנותק
    מ מנותק
    משחזר מידע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?


    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

    Hex editor חינמי

    A מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ משחזר מידע

      @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

      @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

      כרגע הוא דיסק של סרגיי [בתקווה שהצלחתי להגדיר את זה נכון...]- עשיתי זאת בעקבות המלצתך...

      אבל ניסיתי גם ווינדוס 11 [אולי בגלל שהמחשב לא תומך בווינדוס 11 הוא לא מוצא אותו?]

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A aiib

        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        @aiib הSandisk הוא מערכת הפעלה?

        כרגע הוא דיסק של סרגיי [בתקווה שהצלחתי להגדיר את זה נכון...]- עשיתי זאת בעקבות המלצתך...

        אבל ניסיתי גם ווינדוס 11 [אולי בגלל שהמחשב לא תומך בווינדוס 11 הוא לא מוצא אותו?]

        מ מנותק
        מ מנותק
        משחזר מידע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
        #21

        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

        כרגע הוא דיסק של סרגיי

        Secure boot על on או off?
        מחשב נייח או נייד ?(דגם?)


        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

        Hex editor חינמי

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ משחזר מידע

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          כרגע הוא דיסק של סרגיי

          Secure boot על on או off?
          מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

          A מנותק
          A מנותק
          aiib
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

          כרגע הוא דיסק של סרגיי

          Secure boot על on או off?

          ENABLED

          מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

          ASUS X205TA

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            כרגע הוא דיסק של סרגיי

            Secure boot על on או off?

            ENABLED

            מחשב נייח או נייד ?(דגם?)

            ASUS X205TA

            מ מנותק
            מ מנותק
            משחזר מידע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

            ENABLED

            מה קורה אם הופך לdisable?
            מה רואה בלחיצה על boot menu key?


            הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

            Hex editor חינמי

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ משחזר מידע

              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              ENABLED

              מה קורה אם הופך לdisable?
              מה רואה בלחיצה על boot menu key?

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

              ENABLED

              מה קורה אם הופך לdisable?

              לא עוזר

              מה רואה בלחיצה על boot menu key?

              מה זה? איפה זה?

              מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                ENABLED

                מה קורה אם הופך לdisable?

                לא עוזר

                מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                מה זה? איפה זה?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                לא עוזר

                ב Advanced

                תגדיר USB Controller ל EHCI


                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  ENABLED

                  מה קורה אם הופך לdisable?

                  לא עוזר

                  מה רואה בלחיצה על boot menu key?

                  מה זה? איפה זה?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משחזר מידע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                  מה זה?

                  אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot


                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                  Hex editor חינמי

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                    @aiib
                    כרגע יש מערכת הפעלה קודמת במחשב?

                    אמור להיות. אבל יש בעיה במחיצות של המחשב או משהו סגנון.

                    • אם כן זה נראה כאילו הכונן חיצוני לא מוגדר ככונן אתחול

                    אני החלפתי את זה בניסיון להעלות את הדיסק שלי ראשון.

                    • ואם אין שאריות של מערכת הפעלה, אז תנסה לבחור את זה
                      38308ab1-7284-4889-a195-deb754c82af5-image.png

                    לא מצאת כזה דבר אולי?
                    55c0906f-913a-4623-b7ff-ad366e18863e-image.png

                    לא...

                    ישראל 142י מנותק
                    ישראל 142י מנותק
                    ישראל 142
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                    #27

                    @aiib
                    אתה צריך למצוא באיזה מקום את המילים האלו Boot Mode

                    e4371c69-e8f7-4e59-b81e-62a644b8f484-image.png

                    או שהכונן לא מוגדר ככונן אתחול

                    טכנאי מחשבים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משחזר מידע

                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      לא עוזר

                      ב Advanced

                      תגדיר USB Controller ל EHCI

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                      לא עוזר

                      ב Advanced

                      תגדיר USB Controller ל EHCI

                      זה כבר מוגדר על זה

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משחזר מידע

                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        מה זה?

                        אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                        מה זה?

                        אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                        הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A aiib

                          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                          לא עוזר

                          ב Advanced

                          תגדיר USB Controller ל EHCI

                          זה כבר מוגדר על זה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משחזר מידע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?


                          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                          Hex editor חינמי

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A aiib

                            @ישראל-142 כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                            אתה יכול אולי להעלות תמונה של כל המסך של Boot Manager?

                            0e4cdf24-9a89-4e32-b529-6b74addf927e-image.png

                            8900c0dc-6296-425d-b1a6-3b7a59ad5f9c-image.png

                            432f89d6-81ec-4776-aa2c-32bddaa0f4e6-image.png

                            beaf657a-100e-4677-9603-cc3ba294e8d3-image.png

                            f727bce9-9484-45fc-93c2-8f5a7e38d885-image.png

                            9ed166bc-6717-4461-9cec-89930540ab99-image.png

                            ישראל 142י מנותק
                            ישראל 142י מנותק
                            ישראל 142
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @aiib
                            זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                            d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                            טכנאי מחשבים

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משחזר מידע

                              @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                              @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                              כלומר?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A aiib

                                @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                מה זה?

                                אחד מלחצני הF להעלות תפריט מאיזה דיסק להעלות boot

                                הגדרתי שהסנדיסק יעלה ראשון וזה לא עזר. יש סיבה שזה יעזור?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משחזר מידע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                יש סיבה שזה יעזור?

                                לא בהכרח
                                אבל לפעמים אפשר לראות שדיסק מסויים לא מופיע ברשימה
                                ואז לנסות להבין למה


                                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                Hex editor חינמי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A aiib

                                  @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  @aiib ניסית דיסק טכנאים בlegacy ?

                                  כלומר?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משחזר מידע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                  כלומר?

                                  MBR


                                  הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                  Hex editor חינמי

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ישראל 142י ישראל 142

                                    @aiib
                                    זה העמוד הראשי של הבוט או עמוד משני?

                                    d01ac951-6522-4a87-9a35-4a3dd5e7db3a-image.png

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @ישראל-142 ראשי

                                    ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משחזר מידע

                                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      כלומר?

                                      MBR

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                      כלומר?

                                      MBR

                                      לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • A aiib

                                        @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        כלומר?

                                        MBR

                                        לא עזר לי להבין... מה הכוונה?

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משחזר מידע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                        מה הכוונה?

                                        כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                        נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy


                                        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                                        Hex editor חינמי

                                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ משחזר מידע

                                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          מה הכוונה?

                                          כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                          נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy

                                          A מנותק
                                          A מנותק
                                          aiib
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          @aiib כתב בבקשת מידע | איפוס מחשב דרך הביוס:

                                          מה הכוונה?

                                          כרגע אתה משתמש עם דיסק טכנאים UEFI/GPT
                                          נסה דיסק טכנאים MBR/Legacy

                                          סרגיי זה UEFI/GPT? ?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר