דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
28 פוסטים 6 כותבים 944 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D DAVID MMOD

    @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

    M מנותק
    M מנותק
    MERS
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

    @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

    מה המחירים שלך?
    [סגנון]

    D 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • M MERS

      @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

      @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

      מה המחירים שלך?
      [סגנון]

      D מנותק
      D מנותק
      DAVID MMOD
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M MERS

        @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

        @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

        מה המחירים שלך?
        [סגנון]

        D מנותק
        D מנותק
        DAVID MMOD
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @MERS מחירים לדוגמא
        850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
        X250 I7 -8 - 250 - 1000
        1000 - X260 I5 -8 -250
        1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
        L380 - I5 -12 -250 - 1400

        משה מזרחימ M א 3 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • א אלי TZA

          אשמח אם מישהו יכול לשתף מנסיון כמה סוללה במצב חדש יכולה להחזיק בעבודה של וורד-בר אילן-pdf ללא אינטרנט במחשבי לנובו סדרה x200 עד x280.
          תודה

          D מנותק
          D מנותק
          DAVID MMOD
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @אלי-TZA באם 2 הסוללות תקינות (פנימית וחיצונית) אין שום סיבה שלא יחזיק 5-7 שעות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • D DAVID MMOD

            @MERS מחירים לדוגמא
            850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
            X250 I7 -8 - 250 - 1000
            1000 - X260 I5 -8 -250
            1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
            L380 - I5 -12 -250 - 1400

            משה מזרחימ מנותק
            משה מזרחימ מנותק
            משה מזרחי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

            X270 I7 - 16 - 512

            אפשר מפרט מלא?

            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה מזרחימ משה מזרחי

              @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

              X270 I7 - 16 - 512

              אפשר מפרט מלא?

              D מנותק
              D מנותק
              DAVID MMOD
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @משה-מזרחי מה חסר..??

              משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • D DAVID MMOD

                @משה-מזרחי מה חסר..??

                משה מזרחימ מנותק
                משה מזרחימ מנותק
                משה מזרחי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @DAVID-MMOD
                דור מעבד

                הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משה מזרחימ משה מזרחי

                  @DAVID-MMOD
                  דור מעבד

                  D מנותק
                  D מנותק
                  DAVID MMOD
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @משה-מזרחי I7 7600U

                  משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • D DAVID MMOD

                    @משה-מזרחי I7 7600U

                    משה מזרחימ מנותק
                    משה מזרחימ מנותק
                    משה מזרחי
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                    #18

                    @DAVID-MMOD
                    שלח לי מייל בבקשה
                    בפרופיל

                    @DAVID-MMOD שלחתי לך בחזרה...

                    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • D DAVID MMOD

                      @MERS מחירים לדוגמא
                      850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                      X250 I7 -8 - 250 - 1000
                      1000 - X260 I5 -8 -250
                      1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                      L380 - I5 -12 -250 - 1400

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MERS
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                      @MERS מחירים לדוגמא
                      850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                      X250 I7 -8 - 250 - 1000
                      1000 - X260 I5 -8 -250
                      1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                      L380 - I5 -12 -250 - 1400

                      מחירים טובים!
                      לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                      [למי שמחפש!]

                      משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • D DAVID MMOD

                        @MERS מחירים לדוגמא
                        850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                        X250 I7 -8 - 250 - 1000
                        1000 - X260 I5 -8 -250
                        1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                        L380 - I5 -12 -250 - 1400

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלי TZA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלי TZA

                          @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                          D מנותק
                          D מנותק
                          DAVID MMOD
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                          #21
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • M MERS

                            @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                            @MERS מחירים לדוגמא
                            850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                            X250 I7 -8 - 250 - 1000
                            1000 - X260 I5 -8 -250
                            1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                            L380 - I5 -12 -250 - 1400

                            מחירים טובים!
                            לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                            [למי שמחפש!]

                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @MERS
                            צודק לגמרי
                            ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                            מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                            בלי שריטות
                            יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                            מחירים ממש טובים
                            והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                            קיצר , ממש ממליץ

                            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • D מנותק
                              D מנותק
                              DAVID MMOD
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                              #23

                              כמה דגמים גודל 14.1 אם מעניין מישהו..
                              ישנם עוד הרבה דגמים

                              HP 840 G2 - I5 5300U - 8 - 256 = 850
                              HP 840 G3 - I5 6300U - 8 -256 = 1000
                              HP 840 G3 - I7 6600U - 16 - 360 = 1300
                              HP 840 G6 - I5 8350U -16 - 256 =1400
                              HP X360 G2 (מסך מגע מתהפך) - I5 7300U 16 -256 = 1400
                              LENOVO T450S - I5 5300U - 8 - 250 = 850 (מסך מגע =1000)
                              LENOVO CARBON X1 - I7 3GEN -8 -256 - מסך מגע = 900(סוללה חדשה)
                              LENOVO T440 - I7 4500U - 12 - 480 = 1000
                              DELL LATITUDE 7490 - I7 8650U - 16 - 256 =1600

                              ניתן ליצור קשר במייל המופיע בפרופיל
                              או 0533124143

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • משה מזרחימ משה מזרחי

                                @MERS
                                צודק לגמרי
                                ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                בלי שריטות
                                יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                מחירים ממש טובים
                                והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                קיצר , ממש ממליץ

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלי TZA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                @MERS
                                צודק לגמרי
                                ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                בלי שריטות
                                יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                מחירים ממש טובים
                                והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                קיצר , ממש ממליץ

                                ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                                משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אלי TZA

                                  @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                  @MERS
                                  צודק לגמרי
                                  ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                  מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                  בלי שריטות
                                  יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                  מחירים ממש טובים
                                  והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                  קיצר , ממש ממליץ

                                  ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                  איך הסוללה אצלך?

                                  אני לא אינדיקציה...
                                  בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                                  אז עבדתי עם מטען

                                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                                    @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                    איך הסוללה אצלך?

                                    אני לא אינדיקציה...
                                    בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                                    אז עבדתי עם מטען

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלי TZA
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                                    אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אלי TZA

                                      @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                                      אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      DAVID MMOD
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                                      #27

                                      @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                      זו התוכנה שאני בודק איתה
                                      אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • D DAVID MMOD

                                        @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                        זו התוכנה שאני בודק איתה
                                        אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אלי TZA
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                                        #28

                                        @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                        בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                        זה מציג לך את אותם נתונים מהבקר שכל תוכנה אחרת כמו hwinfo מציגה. אין תוכנה שיכולה לעשות קליברציה עצמאית לסוללה.

                                        b3058354-5d8b-4d99-9c71-750adb428ca9-image.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר