דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
28 פוסטים 6 כותבים 944 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D DAVID MMOD

    @משה-מזרחי מה חסר..??

    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @DAVID-MMOD
    דור מעבד

    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

    D תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משה מזרחימ משה מזרחי

      @DAVID-MMOD
      דור מעבד

      D מנותק
      D מנותק
      DAVID MMOD
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @משה-מזרחי I7 7600U

      משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • D DAVID MMOD

        @משה-מזרחי I7 7600U

        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
        #18

        @DAVID-MMOD
        שלח לי מייל בבקשה
        בפרופיל

        @DAVID-MMOD שלחתי לך בחזרה...

        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D DAVID MMOD

          @MERS מחירים לדוגמא
          850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
          X250 I7 -8 - 250 - 1000
          1000 - X260 I5 -8 -250
          1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
          L380 - I5 -12 -250 - 1400

          M מנותק
          M מנותק
          MERS
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

          @MERS מחירים לדוגמא
          850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
          X250 I7 -8 - 250 - 1000
          1000 - X260 I5 -8 -250
          1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
          L380 - I5 -12 -250 - 1400

          מחירים טובים!
          לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
          [למי שמחפש!]

          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • D DAVID MMOD

            @MERS מחירים לדוגמא
            850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
            X250 I7 -8 - 250 - 1000
            1000 - X260 I5 -8 -250
            1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
            L380 - I5 -12 -250 - 1400

            א מנותק
            א מנותק
            אלי TZA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלי TZA

              @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

              D מנותק
              D מנותק
              DAVID MMOD
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
              #21
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • M MERS

                @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                @MERS מחירים לדוגמא
                850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                X250 I7 -8 - 250 - 1000
                1000 - X260 I5 -8 -250
                1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                L380 - I5 -12 -250 - 1400

                מחירים טובים!
                לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                [למי שמחפש!]

                משה מזרחימ מנותק
                משה מזרחימ מנותק
                משה מזרחי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @MERS
                צודק לגמרי
                ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                בלי שריטות
                יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                מחירים ממש טובים
                והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                קיצר , ממש ממליץ

                הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • D מנותק
                  D מנותק
                  DAVID MMOD
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                  #23

                  כמה דגמים גודל 14.1 אם מעניין מישהו..
                  ישנם עוד הרבה דגמים

                  HP 840 G2 - I5 5300U - 8 - 256 = 850
                  HP 840 G3 - I5 6300U - 8 -256 = 1000
                  HP 840 G3 - I7 6600U - 16 - 360 = 1300
                  HP 840 G6 - I5 8350U -16 - 256 =1400
                  HP X360 G2 (מסך מגע מתהפך) - I5 7300U 16 -256 = 1400
                  LENOVO T450S - I5 5300U - 8 - 250 = 850 (מסך מגע =1000)
                  LENOVO CARBON X1 - I7 3GEN -8 -256 - מסך מגע = 900(סוללה חדשה)
                  LENOVO T440 - I7 4500U - 12 - 480 = 1000
                  DELL LATITUDE 7490 - I7 8650U - 16 - 256 =1600

                  ניתן ליצור קשר במייל המופיע בפרופיל
                  או 0533124143

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                    @MERS
                    צודק לגמרי
                    ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                    מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                    בלי שריטות
                    יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                    מחירים ממש טובים
                    והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                    קיצר , ממש ממליץ

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלי TZA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                    @MERS
                    צודק לגמרי
                    ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                    מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                    בלי שריטות
                    יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                    מחירים ממש טובים
                    והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                    קיצר , ממש ממליץ

                    ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלי TZA

                      @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                      @MERS
                      צודק לגמרי
                      ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                      מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                      בלי שריטות
                      יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                      מחירים ממש טובים
                      והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                      קיצר , ממש ממליץ

                      ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                      איך הסוללה אצלך?

                      אני לא אינדיקציה...
                      בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                      אז עבדתי עם מטען

                      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה מזרחימ משה מזרחי

                        @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                        איך הסוללה אצלך?

                        אני לא אינדיקציה...
                        בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                        אז עבדתי עם מטען

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלי TZA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                        אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלי TZA

                          @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                          אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                          D מנותק
                          D מנותק
                          DAVID MMOD
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                          #27

                          @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                          זו התוכנה שאני בודק איתה
                          אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • D DAVID MMOD

                            @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                            זו התוכנה שאני בודק איתה
                            אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלי TZA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                            #28

                            @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                            בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                            זה מציג לך את אותם נתונים מהבקר שכל תוכנה אחרת כמו hwinfo מציגה. אין תוכנה שיכולה לעשות קליברציה עצמאית לסוללה.

                            b3058354-5d8b-4d99-9c71-750adb428ca9-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר