דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
28 פוסטים 6 כותבים 944 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M MERS

    @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

    @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

    מה המחירים שלך?
    [סגנון]

    D מנותק
    D מנותק
    DAVID MMOD
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #12

    @MERS מחירים לדוגמא
    850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
    X250 I7 -8 - 250 - 1000
    1000 - X260 I5 -8 -250
    1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
    L380 - I5 -12 -250 - 1400

    משה מזרחימ M א 3 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • א אלי TZA

      אשמח אם מישהו יכול לשתף מנסיון כמה סוללה במצב חדש יכולה להחזיק בעבודה של וורד-בר אילן-pdf ללא אינטרנט במחשבי לנובו סדרה x200 עד x280.
      תודה

      D מנותק
      D מנותק
      DAVID MMOD
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      @אלי-TZA באם 2 הסוללות תקינות (פנימית וחיצונית) אין שום סיבה שלא יחזיק 5-7 שעות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • D DAVID MMOD

        @MERS מחירים לדוגמא
        850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
        X250 I7 -8 - 250 - 1000
        1000 - X260 I5 -8 -250
        1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
        L380 - I5 -12 -250 - 1400

        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

        X270 I7 - 16 - 512

        אפשר מפרט מלא?

        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה מזרחימ משה מזרחי

          @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

          X270 I7 - 16 - 512

          אפשר מפרט מלא?

          D מנותק
          D מנותק
          DAVID MMOD
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @משה-מזרחי מה חסר..??

          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • D DAVID MMOD

            @משה-מזרחי מה חסר..??

            משה מזרחימ מנותק
            משה מזרחימ מנותק
            משה מזרחי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @DAVID-MMOD
            דור מעבד

            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה מזרחימ משה מזרחי

              @DAVID-MMOD
              דור מעבד

              D מנותק
              D מנותק
              DAVID MMOD
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @משה-מזרחי I7 7600U

              משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • D DAVID MMOD

                @משה-מזרחי I7 7600U

                משה מזרחימ מנותק
                משה מזרחימ מנותק
                משה מזרחי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                #18

                @DAVID-MMOD
                שלח לי מייל בבקשה
                בפרופיל

                @DAVID-MMOD שלחתי לך בחזרה...

                הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • D DAVID MMOD

                  @MERS מחירים לדוגמא
                  850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                  X250 I7 -8 - 250 - 1000
                  1000 - X260 I5 -8 -250
                  1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                  L380 - I5 -12 -250 - 1400

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MERS
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                  @MERS מחירים לדוגמא
                  850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                  X250 I7 -8 - 250 - 1000
                  1000 - X260 I5 -8 -250
                  1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                  L380 - I5 -12 -250 - 1400

                  מחירים טובים!
                  לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                  [למי שמחפש!]

                  משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • D DAVID MMOD

                    @MERS מחירים לדוגמא
                    850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                    X250 I7 -8 - 250 - 1000
                    1000 - X260 I5 -8 -250
                    1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                    L380 - I5 -12 -250 - 1400

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אלי TZA
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלי TZA

                      @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                      D מנותק
                      D מנותק
                      DAVID MMOD
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                      #21
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • M MERS

                        @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                        @MERS מחירים לדוגמא
                        850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                        X250 I7 -8 - 250 - 1000
                        1000 - X260 I5 -8 -250
                        1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                        L380 - I5 -12 -250 - 1400

                        מחירים טובים!
                        לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                        [למי שמחפש!]

                        משה מזרחימ מנותק
                        משה מזרחימ מנותק
                        משה מזרחי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        @MERS
                        צודק לגמרי
                        ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                        מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                        בלי שריטות
                        יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                        מחירים ממש טובים
                        והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                        קיצר , ממש ממליץ

                        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • D מנותק
                          D מנותק
                          DAVID MMOD
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                          #23

                          כמה דגמים גודל 14.1 אם מעניין מישהו..
                          ישנם עוד הרבה דגמים

                          HP 840 G2 - I5 5300U - 8 - 256 = 850
                          HP 840 G3 - I5 6300U - 8 -256 = 1000
                          HP 840 G3 - I7 6600U - 16 - 360 = 1300
                          HP 840 G6 - I5 8350U -16 - 256 =1400
                          HP X360 G2 (מסך מגע מתהפך) - I5 7300U 16 -256 = 1400
                          LENOVO T450S - I5 5300U - 8 - 250 = 850 (מסך מגע =1000)
                          LENOVO CARBON X1 - I7 3GEN -8 -256 - מסך מגע = 900(סוללה חדשה)
                          LENOVO T440 - I7 4500U - 12 - 480 = 1000
                          DELL LATITUDE 7490 - I7 8650U - 16 - 256 =1600

                          ניתן ליצור קשר במייל המופיע בפרופיל
                          או 0533124143

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • משה מזרחימ משה מזרחי

                            @MERS
                            צודק לגמרי
                            ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                            מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                            בלי שריטות
                            יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                            מחירים ממש טובים
                            והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                            קיצר , ממש ממליץ

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלי TZA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                            @MERS
                            צודק לגמרי
                            ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                            מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                            בלי שריטות
                            יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                            מחירים ממש טובים
                            והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                            קיצר , ממש ממליץ

                            ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                            משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלי TZA

                              @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                              @MERS
                              צודק לגמרי
                              ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                              מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                              בלי שריטות
                              יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                              מחירים ממש טובים
                              והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                              קיצר , ממש ממליץ

                              ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                              משה מזרחימ מנותק
                              משה מזרחימ מנותק
                              משה מזרחי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #25

                              @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                              איך הסוללה אצלך?

                              אני לא אינדיקציה...
                              בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                              אז עבדתי עם מטען

                              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה מזרחימ משה מזרחי

                                @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                איך הסוללה אצלך?

                                אני לא אינדיקציה...
                                בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                                אז עבדתי עם מטען

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלי TZA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                                אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אלי TZA

                                  @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                                  אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  DAVID MMOD
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                                  #27

                                  @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                  זו התוכנה שאני בודק איתה
                                  אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • D DAVID MMOD

                                    @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                    זו התוכנה שאני בודק איתה
                                    אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלי TZA
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                                    #28

                                    @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                    בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                    זה מציג לך את אותם נתונים מהבקר שכל תוכנה אחרת כמו hwinfo מציגה. אין תוכנה שיכולה לעשות קליברציה עצמאית לסוללה.

                                    b3058354-5d8b-4d99-9c71-750adb428ca9-image.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר