דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
28 פוסטים 6 כותבים 944 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלי TZA

    אשמח אם מישהו יכול לשתף מנסיון כמה סוללה במצב חדש יכולה להחזיק בעבודה של וורד-בר אילן-pdf ללא אינטרנט במחשבי לנובו סדרה x200 עד x280.
    תודה

    D מנותק
    D מנותק
    DAVID MMOD
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @אלי-TZA באם 2 הסוללות תקינות (פנימית וחיצונית) אין שום סיבה שלא יחזיק 5-7 שעות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • D DAVID MMOD

      @MERS מחירים לדוגמא
      850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
      X250 I7 -8 - 250 - 1000
      1000 - X260 I5 -8 -250
      1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
      L380 - I5 -12 -250 - 1400

      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחימ מנותק
      משה מזרחי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

      X270 I7 - 16 - 512

      אפשר מפרט מלא?

      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

      D תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משה מזרחימ משה מזרחי

        @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

        X270 I7 - 16 - 512

        אפשר מפרט מלא?

        D מנותק
        D מנותק
        DAVID MMOD
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @משה-מזרחי מה חסר..??

        משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • D DAVID MMOD

          @משה-מזרחי מה חסר..??

          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @DAVID-MMOD
          דור מעבד

          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

          D תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • משה מזרחימ משה מזרחי

            @DAVID-MMOD
            דור מעבד

            D מנותק
            D מנותק
            DAVID MMOD
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @משה-מזרחי I7 7600U

            משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • D DAVID MMOD

              @משה-מזרחי I7 7600U

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
              #18

              @DAVID-MMOD
              שלח לי מייל בבקשה
              בפרופיל

              @DAVID-MMOD שלחתי לך בחזרה...

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DAVID MMOD

                @MERS מחירים לדוגמא
                850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                X250 I7 -8 - 250 - 1000
                1000 - X260 I5 -8 -250
                1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                L380 - I5 -12 -250 - 1400

                M מנותק
                M מנותק
                MERS
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                @MERS מחירים לדוגמא
                850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                X250 I7 -8 - 250 - 1000
                1000 - X260 I5 -8 -250
                1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                L380 - I5 -12 -250 - 1400

                מחירים טובים!
                לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                [למי שמחפש!]

                משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • D DAVID MMOD

                  @MERS מחירים לדוגמא
                  850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                  X250 I7 -8 - 250 - 1000
                  1000 - X260 I5 -8 -250
                  1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                  L380 - I5 -12 -250 - 1400

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלי TZA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלי TZA

                    @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                    D מנותק
                    D מנותק
                    DAVID MMOD
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                    #21
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M MERS

                      @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                      @MERS מחירים לדוגמא
                      850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                      X250 I7 -8 - 250 - 1000
                      1000 - X260 I5 -8 -250
                      1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                      L380 - I5 -12 -250 - 1400

                      מחירים טובים!
                      לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                      [למי שמחפש!]

                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @MERS
                      צודק לגמרי
                      ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                      מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                      בלי שריטות
                      יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                      מחירים ממש טובים
                      והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                      קיצר , ממש ממליץ

                      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • D מנותק
                        D מנותק
                        DAVID MMOD
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                        #23

                        כמה דגמים גודל 14.1 אם מעניין מישהו..
                        ישנם עוד הרבה דגמים

                        HP 840 G2 - I5 5300U - 8 - 256 = 850
                        HP 840 G3 - I5 6300U - 8 -256 = 1000
                        HP 840 G3 - I7 6600U - 16 - 360 = 1300
                        HP 840 G6 - I5 8350U -16 - 256 =1400
                        HP X360 G2 (מסך מגע מתהפך) - I5 7300U 16 -256 = 1400
                        LENOVO T450S - I5 5300U - 8 - 250 = 850 (מסך מגע =1000)
                        LENOVO CARBON X1 - I7 3GEN -8 -256 - מסך מגע = 900(סוללה חדשה)
                        LENOVO T440 - I7 4500U - 12 - 480 = 1000
                        DELL LATITUDE 7490 - I7 8650U - 16 - 256 =1600

                        ניתן ליצור קשר במייל המופיע בפרופיל
                        או 0533124143

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • משה מזרחימ משה מזרחי

                          @MERS
                          צודק לגמרי
                          ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                          מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                          בלי שריטות
                          יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                          מחירים ממש טובים
                          והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                          קיצר , ממש ממליץ

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלי TZA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                          @MERS
                          צודק לגמרי
                          ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                          מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                          בלי שריטות
                          יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                          מחירים ממש טובים
                          והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                          קיצר , ממש ממליץ

                          ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                          משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אלי TZA

                            @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                            @MERS
                            צודק לגמרי
                            ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                            מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                            בלי שריטות
                            יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                            מחירים ממש טובים
                            והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                            קיצר , ממש ממליץ

                            ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחימ מנותק
                            משה מזרחי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                            איך הסוללה אצלך?

                            אני לא אינדיקציה...
                            בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                            אז עבדתי עם מטען

                            הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משה מזרחימ משה מזרחי

                              @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                              איך הסוללה אצלך?

                              אני לא אינדיקציה...
                              בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                              אז עבדתי עם מטען

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אלי TZA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                              אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                              D תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אלי TZA

                                @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                                אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                                D מנותק
                                D מנותק
                                DAVID MMOD
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                                #27

                                @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                זו התוכנה שאני בודק איתה
                                אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • D DAVID MMOD

                                  @אלי-TZA בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                  זו התוכנה שאני בודק איתה
                                  אם כי היא לא תחליף לבדיקה פיזית שהסוללה עובדת בגלל שבעיות בבקר הסוללה היא לא מזהה

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אלי TZA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
                                  #28

                                  @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                  בודקים עם זהbatteryinfoview.zip

                                  זה מציג לך את אותם נתונים מהבקר שכל תוכנה אחרת כמו hwinfo מציגה. אין תוכנה שיכולה לעשות קליברציה עצמאית לסוללה.

                                  b3058354-5d8b-4d99-9c71-750adb428ca9-image.png

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר