דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

בירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
28 פוסטים 6 כותבים 944 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלי TZA

    מכירים סוחר שמוכר אותם במחיר טוב?
    מבחינתי שיגיע בלי דיסק זיכרון וכו

    א מנותק
    א מנותק
    אור יוסף
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @אלי-TZA תראה פה

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אור יוסף

      @אלי-TZA תראה פה

      א מנותק
      א מנותק
      אלי TZA
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי TZA
      #8

      @אור-יוסף תודה. אבל ₪1350 למחשב עם core2duo 4gb ודיסק hdd זה לדעתך מחיר טוב? זה מחיר מופקע למחשב עתיק שלא שדרגו בו כלום.
      ביד 2 המחירים שליש מזה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אלי TZA

        מכירים סוחר שמוכר אותם במחיר טוב?
        מבחינתי שיגיע בלי דיסק זיכרון וכו

        D מנותק
        D מנותק
        DAVID MMOD
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • D DAVID MMOD

          @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

          M מנותק
          M מנותק
          MERS
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

          @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

          מה המחירים שלך?
          [סגנון]

          D 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • M MERS

            @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

            @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

            מה המחירים שלך?
            [סגנון]

            D מנותק
            D מנותק
            DAVID MMOD
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MERS

              @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

              @אלי-TZA אני מוכר אותם במחיר טוב מאוד 0533124143

              מה המחירים שלך?
              [סגנון]

              D מנותק
              D מנותק
              DAVID MMOD
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @MERS מחירים לדוגמא
              850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
              X250 I7 -8 - 250 - 1000
              1000 - X260 I5 -8 -250
              1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
              L380 - I5 -12 -250 - 1400

              משה מזרחימ M א 3 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • א אלי TZA

                אשמח אם מישהו יכול לשתף מנסיון כמה סוללה במצב חדש יכולה להחזיק בעבודה של וורד-בר אילן-pdf ללא אינטרנט במחשבי לנובו סדרה x200 עד x280.
                תודה

                D מנותק
                D מנותק
                DAVID MMOD
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @אלי-TZA באם 2 הסוללות תקינות (פנימית וחיצונית) אין שום סיבה שלא יחזיק 5-7 שעות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • D DAVID MMOD

                  @MERS מחירים לדוגמא
                  850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                  X250 I7 -8 - 250 - 1000
                  1000 - X260 I5 -8 -250
                  1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                  L380 - I5 -12 -250 - 1400

                  משה מזרחימ מנותק
                  משה מזרחימ מנותק
                  משה מזרחי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                  X270 I7 - 16 - 512

                  אפשר מפרט מלא?

                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                    @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                    X270 I7 - 16 - 512

                    אפשר מפרט מלא?

                    D מנותק
                    D מנותק
                    DAVID MMOD
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @משה-מזרחי מה חסר..??

                    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • D DAVID MMOD

                      @משה-מזרחי מה חסר..??

                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחימ מנותק
                      משה מזרחי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @DAVID-MMOD
                      דור מעבד

                      הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                      D תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה מזרחימ משה מזרחי

                        @DAVID-MMOD
                        דור מעבד

                        D מנותק
                        D מנותק
                        DAVID MMOD
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @משה-מזרחי I7 7600U

                        משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • D DAVID MMOD

                          @משה-מזרחי I7 7600U

                          משה מזרחימ מנותק
                          משה מזרחימ מנותק
                          משה מזרחי
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה מזרחי
                          #18

                          @DAVID-MMOD
                          שלח לי מייל בבקשה
                          בפרופיל

                          @DAVID-MMOD שלחתי לך בחזרה...

                          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • D DAVID MMOD

                            @MERS מחירים לדוגמא
                            850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                            X250 I7 -8 - 250 - 1000
                            1000 - X260 I5 -8 -250
                            1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                            L380 - I5 -12 -250 - 1400

                            M מנותק
                            M מנותק
                            MERS
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                            @MERS מחירים לדוגמא
                            850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                            X250 I7 -8 - 250 - 1000
                            1000 - X260 I5 -8 -250
                            1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                            L380 - I5 -12 -250 - 1400

                            מחירים טובים!
                            לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                            [למי שמחפש!]

                            משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • D DAVID MMOD

                              @MERS מחירים לדוגמא
                              850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                              X250 I7 -8 - 250 - 1000
                              1000 - X260 I5 -8 -250
                              1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                              L380 - I5 -12 -250 - 1400

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אלי TZA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                              D תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אלי TZA

                                @DAVID-MMOD איך אני פונה אליך? אין מייל בפרופיל ואתה עדיין לא מורשה לצ'אט

                                D מנותק
                                D מנותק
                                DAVID MMOD
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                                #21
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • M MERS

                                  @DAVID-MMOD כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                  @MERS מחירים לדוגמא
                                  850 ש''ח - X250 I5 - 8 - 250
                                  X250 I7 -8 - 250 - 1000
                                  1000 - X260 I5 -8 -250
                                  1400 ש''ח - X270 I7 - 16 - 512
                                  L380 - I5 -12 -250 - 1400

                                  מחירים טובים!
                                  לא מכיר אותו משום צומת ולא בדקתי את המחשבים אבל סקאלת המחיר בסדר גמור!!!
                                  [למי שמחפש!]

                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחימ מנותק
                                  משה מזרחי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @MERS
                                  צודק לגמרי
                                  ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                  מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                  בלי שריטות
                                  יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                  מחירים ממש טובים
                                  והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                  קיצר , ממש ממליץ

                                  הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • D מנותק
                                    D מנותק
                                    DAVID MMOD
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                                    #23

                                    כמה דגמים גודל 14.1 אם מעניין מישהו..
                                    ישנם עוד הרבה דגמים

                                    HP 840 G2 - I5 5300U - 8 - 256 = 850
                                    HP 840 G3 - I5 6300U - 8 -256 = 1000
                                    HP 840 G3 - I7 6600U - 16 - 360 = 1300
                                    HP 840 G6 - I5 8350U -16 - 256 =1400
                                    HP X360 G2 (מסך מגע מתהפך) - I5 7300U 16 -256 = 1400
                                    LENOVO T450S - I5 5300U - 8 - 250 = 850 (מסך מגע =1000)
                                    LENOVO CARBON X1 - I7 3GEN -8 -256 - מסך מגע = 900(סוללה חדשה)
                                    LENOVO T440 - I7 4500U - 12 - 480 = 1000
                                    DELL LATITUDE 7490 - I7 8650U - 16 - 256 =1600

                                    ניתן ליצור קשר במייל המופיע בפרופיל
                                    או 0533124143

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • משה מזרחימ משה מזרחי

                                      @MERS
                                      צודק לגמרי
                                      ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                      מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                      בלי שריטות
                                      יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                      מחירים ממש טובים
                                      והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                      קיצר , ממש ממליץ

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלי TZA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                      @MERS
                                      צודק לגמרי
                                      ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                      מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                      בלי שריטות
                                      יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                      מחירים ממש טובים
                                      והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                      קיצר , ממש ממליץ

                                      ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                                      משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אלי TZA

                                        @משה-מזרחי כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                        @MERS
                                        צודק לגמרי
                                        ואני מוסיף , בתור אחד שקנה ממנו
                                        מחשב אומנם דור 8 , אבל נראה כאילו יצא עכשיו מהמפעל
                                        בלי שריטות
                                        יש לו מבחר גדול של מחשבים , מפרטים שונים
                                        מחירים ממש טובים
                                        והכי חשוב - שירות (תאמינו לי ששגעתי אותם)

                                        קיצר , ממש ממליץ

                                        ובהקשר לנושא השרשור המקורי, איך הסוללה אצלך?

                                        משה מזרחימ מנותק
                                        משה מזרחימ מנותק
                                        משה מזרחי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                        איך הסוללה אצלך?

                                        אני לא אינדיקציה...
                                        בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                                        אז עבדתי עם מטען

                                        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • משה מזרחימ משה מזרחי

                                          @אלי-TZA כתב בבירור | לנובו x200-x280 כמה הסוללה יכולה להחזיק?:

                                          איך הסוללה אצלך?

                                          אני לא אינדיקציה...
                                          בנתיים היייתי צריך לדחוס את התוכנות החדשות של ירון , אז הייתי צריך את המעבד על מקסימום + אמולטור ברקע ...
                                          אז עבדתי עם מטען

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלי TZA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @משה-מזרחי לא מבקש נתון מדוייק. מה ההתרשמות הכללית שלך מהסוללה?
                                          אגב hwinfo נותן אחוז בלאי סוללה. מעניין כמה הנתון הזה אמיתי

                                          D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר