בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@לא-מבין-במחשבים-0 באיזה שלב?
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
-
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
בחרת אותו בתפריט האתחול?
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
בחרת אותו בתפריט האתחול?
@שניאור-שמח מה זה אומר?
-
@שניאור-שמח מה זה אומר?
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
-
@שניאור-שמח מה זה אומר?
-
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
תלוי מה הוא מוגדר בביוס
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
תלוי מה הוא מוגדר בביוס
@שניאור-שמח אם אני מפעיל מחדש ולוחץ כמה פעמים על f2 (יש לי לנובו) ואז בוחר את האון קי שלי, זה יעשה פירמוט באופן אוטומטי?
-
@שניאור-שמח אם אני מפעיל מחדש ולוחץ כמה פעמים על f2 (יש לי לנובו) ואז בוחר את האון קי שלי, זה יעשה פירמוט באופן אוטומטי?
@לא-מבין-במחשבים-0
אתה צריך לכבות את המחשב לחבר את האונקי ללחוץ על F2 כשאתה מפעיל ואז לבחור את האונקי משם יתחיל לך כבר הגדרות ההתקנה -
@לא-מבין-במחשבים-0
אתה צריך לכבות את המחשב לחבר את האונקי ללחוץ על F2 כשאתה מפעיל ואז לבחור את האונקי משם יתחיל לך כבר הגדרות ההתקנה@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
-
@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
@לא-מבין-במחשבים-0 המחשב כרגע מלא דברים שאני רוצה למחוק
-
@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו' -
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו'@אני-אני-אני שכוייח
-
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו'@אני-אני-אני עשיתי f1 והגעתי לתפריט עשיתי שם התקנה מ usb אבל לא קורה כלום
-
@אני-אני-אני עשיתי f1 והגעתי לתפריט עשיתי שם התקנה מ usb אבל לא קורה כלום
-
@לא-מבין-במחשבים-0
תוכל לפרט את התהליך שעשית עם האונקי לצרוב עליו ווינדוס? -
@לא-מבין-במחשבים-0
תוכל לפרט את התהליך שעשית עם האונקי לצרוב עליו ווינדוס?@אני-אני-אני בדיוק כמו שכתוב במדריך התקנה.
יצירת מדיית התקנה ואח"כ בחירת כונן הבזק וכו' -
@אני-אני-אני בדיוק כמו שכתוב במדריך התקנה.
יצירת מדיית התקנה ואח"כ בחירת כונן הבזק וכו'@לא-מבין-במחשבים-0
הווינדווס שהורדת נצרב ישר לאונקי? -
@אני-אני-אני בדיוק כמו שכתוב במדריך התקנה.
יצירת מדיית התקנה ואח"כ בחירת כונן הבזק וכו'@לא-מבין-במחשבים-0 אני חושב שהבעייה שלי שאני לא מספיק יודע איך עושים את זה דרך האתחול בוט
-
@לא-מבין-במחשבים-0
הווינדווס שהורדת נצרב ישר לאונקי?@אני-אני-אני כן
-
@לא-מבין-במחשבים-0
אז תלחץ F1 ותעלה צילו"מ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות