בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
@לא-מבין-במחשבים-0 המחשב כרגע מלא דברים שאני רוצה למחוק
-
@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו' -
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו'@אני-אני-אני שכוייח
-
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו'@אני-אני-אני עשיתי f1 והגעתי לתפריט עשיתי שם התקנה מ usb אבל לא קורה כלום
-
@אני-אני-אני עשיתי f1 והגעתי לתפריט עשיתי שם התקנה מ usb אבל לא קורה כלום
-
@לא-מבין-במחשבים-0
תוכל לפרט את התהליך שעשית עם האונקי לצרוב עליו ווינדוס? -
@לא-מבין-במחשבים-0
תוכל לפרט את התהליך שעשית עם האונקי לצרוב עליו ווינדוס?@אני-אני-אני בדיוק כמו שכתוב במדריך התקנה.
יצירת מדיית התקנה ואח"כ בחירת כונן הבזק וכו' -
@אני-אני-אני בדיוק כמו שכתוב במדריך התקנה.
יצירת מדיית התקנה ואח"כ בחירת כונן הבזק וכו'@לא-מבין-במחשבים-0
הווינדווס שהורדת נצרב ישר לאונקי? -
@אני-אני-אני בדיוק כמו שכתוב במדריך התקנה.
יצירת מדיית התקנה ואח"כ בחירת כונן הבזק וכו'@לא-מבין-במחשבים-0 אני חושב שהבעייה שלי שאני לא מספיק יודע איך עושים את זה דרך האתחול בוט
-
@לא-מבין-במחשבים-0
הווינדווס שהורדת נצרב ישר לאונקי?@אני-אני-אני כן
-
@לא-מבין-במחשבים-0
אז תלחץ F1 ותעלה צילו"מ -
@לא-מבין-במחשבים-0
אז תלחץ F1 ותעלה צילו"מ@אני-אני-אני איך אני אצלם את המסך כשאני במצב של f1 אין איך לצלם
-
@מנדי-מירי אין לי כרגע מצלמה.
אתה לא יכול להסביר לי במילים אני יודע לקרוא אנגלית -
@מנדי-מירי לנובו
-
@מנדי-מירי לנובו
@לא-מבין-במחשבים-0 אני בעצם לא מצליח למצוא איך מגיעים לדיסק און קי כדי להעלות את ההתקנה ממנו
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אני בעצם לא מצליח למצוא איך מגיעים לדיסק און קי כדי להעלות את ההתקנה ממנו
@לא-מבין-במחשבים-0 אגב כאשר אני מוריד את ההתקנה כפי המתואר במדריך של ווינדוס 11 זה נצרב אוטומטית כדיסק התקנה, כי אין שם את ההדרכה לצריבה ע"י רופוס כמו שכתוב במדריך לווינדוס 10
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות