בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@לא-מבין-במחשבים-0 במדריך ששלחתי לך למעלה רשום איך לפרוץ...
@שניאור-שמח אגב כדי לעשות התקנה שקטה צריך לפרמט נכון?
-
@שניאור-שמח אגב כדי לעשות התקנה שקטה צריך לפרמט נכון?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
התקנה שקטה
התקנה נקיה
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
צריך לפרמט נכון?
זה קורה אוטומטי בתהליך
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
התקנה שקטה
התקנה נקיה
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
צריך לפרמט נכון?
זה קורה אוטומטי בתהליך
@אני-אני-אני זה מפרמט לגמרי?
-
@אני-אני-אני זה מפרמט לגמרי?
@לא-מבין-במחשבים-0
הכל בכל מכל כל (אלא א"כ אתה מתקין את הווינדוס על כונן / מחיצה שונים) -
@לא-מבין-במחשבים-0
הכל בכל מכל כל (אלא א"כ אתה מתקין את הווינדוס על כונן / מחיצה שונים)@אני-אני-אני אבל המלצת לשמור את הדרייברים, זה גם נמחק?
-
@אני-אני-אני אבל המלצת לשמור את הדרייברים, זה גם נמחק?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
אבל המלצת לשמור את הדרייברים,
אני? היכן?
לא צריך לשמור זה יתעדכן לבד -
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
אבל המלצת לשמור את הדרייברים,
אני? היכן?
לא צריך לשמור זה יתעדכן לבד@אני-אני-אני אני מודה לך מאוד אתה עוזר לי המון.
תודה רבה -
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
אבל המלצת לשמור את הדרייברים,
אני? היכן?
לא צריך לשמור זה יתעדכן לבד@אני-אני-אני עשיתי לפי כל מה שכתוב במדריך אבל זה לא מאתחל את המחשב (לא מפרמט אלא מתחיל מחדש)
-
@אני-אני-אני עשיתי לפי כל מה שכתוב במדריך אבל זה לא מאתחל את המחשב (לא מפרמט אלא מתחיל מחדש)
@לא-מבין-במחשבים-0 באיזה שלב?
-
@לא-מבין-במחשבים-0 באיזה שלב?
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
-
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
בחרת אותו בתפריט האתחול?
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@שניאור-שמח הורדתי את הווינדוס לאון קי וזה לא מאתחל את המחשב
בחרת אותו בתפריט האתחול?
@שניאור-שמח מה זה אומר?
-
@שניאור-שמח מה זה אומר?
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
-
@שניאור-שמח מה זה אומר?
-
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
תלוי מה הוא מוגדר בביוס
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@לא-מבין-במחשבים-0 זה לא אמור לעשות אתחול באופן אוטומטי?
תלוי מה הוא מוגדר בביוס
@שניאור-שמח אם אני מפעיל מחדש ולוחץ כמה פעמים על f2 (יש לי לנובו) ואז בוחר את האון קי שלי, זה יעשה פירמוט באופן אוטומטי?
-
@שניאור-שמח אם אני מפעיל מחדש ולוחץ כמה פעמים על f2 (יש לי לנובו) ואז בוחר את האון קי שלי, זה יעשה פירמוט באופן אוטומטי?
@לא-מבין-במחשבים-0
אתה צריך לכבות את המחשב לחבר את האונקי ללחוץ על F2 כשאתה מפעיל ואז לבחור את האונקי משם יתחיל לך כבר הגדרות ההתקנה -
@לא-מבין-במחשבים-0
אתה צריך לכבות את המחשב לחבר את האונקי ללחוץ על F2 כשאתה מפעיל ואז לבחור את האונקי משם יתחיל לך כבר הגדרות ההתקנה@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
-
@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
@לא-מבין-במחשבים-0 המחשב כרגע מלא דברים שאני רוצה למחוק
-
@אני-אני-אני וזה יהיה מפורמט לחלוטין?
@לא-מבין-במחשבים-0
כללללללל מה שיש במחשב כולל הכל ימחק כולל תוכנות כולל קבצים וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות