בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@לא-מבין-במחשבים-0
אז תלחץ F1 ותעלה צילו"מ@אני-אני-אני איך אני אצלם את המסך כשאני במצב של f1 אין איך לצלם
-
@מנדי-מירי אין לי כרגע מצלמה.
אתה לא יכול להסביר לי במילים אני יודע לקרוא אנגלית -
@מנדי-מירי לנובו
-
@מנדי-מירי לנובו
@לא-מבין-במחשבים-0 אני בעצם לא מצליח למצוא איך מגיעים לדיסק און קי כדי להעלות את ההתקנה ממנו
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אני בעצם לא מצליח למצוא איך מגיעים לדיסק און קי כדי להעלות את ההתקנה ממנו
@לא-מבין-במחשבים-0 אגב כאשר אני מוריד את ההתקנה כפי המתואר במדריך של ווינדוס 11 זה נצרב אוטומטית כדיסק התקנה, כי אין שם את ההדרכה לצריבה ע"י רופוס כמו שכתוב במדריך לווינדוס 10
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אגב כאשר אני מוריד את ההתקנה כפי המתואר במדריך של ווינדוס 11 זה נצרב אוטומטית כדיסק התקנה, כי אין שם את ההדרכה לצריבה ע"י רופוס כמו שכתוב במדריך לווינדוס 10
@לא-מבין-במחשבים-0 אני מחשב נייח
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אני מחשב נייח
@לא-מבין-במחשבים-0 האם נכנסת לביוס
-
כאשר אתה מוריד את WIN הם נותנים לך את 2 האופציות של ההתקנה
1 לשדרג את המחשב
2 לשדרג מחשב אחר
וצריך לבחור לשדרג מחשב אחר
ואז יש לך עוד 2 אופציות
1 לקובץ ISO
2 לצרוב אותו על הכונן
וצריך לצרוב אותו על כונן ולבחור את הכונן שאתה רוצה@מנדי-מירי אז מה לבחור מבין שתי האופציות?
-
אתה צריך לבחור את האופציה של שדרוג מחשב אחר
ואז לצרוב אותו על הכונן ולבחור את הכונן הרצוי@מנדי-מירי כך עשיתי
-
@מנדי-מירי כאשר אני מעלה אני לא מוצא את הבוט
-
@מנדי-מירי חייב להפעיל מחדש כדי להגיע לביוס?
-
@מנדי-מירי חייב להפעיל מחדש כדי להגיע לביוס?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות