בירור | עדכון לווינדוס 11
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אגב כאשר אני מוריד את ההתקנה כפי המתואר במדריך של ווינדוס 11 זה נצרב אוטומטית כדיסק התקנה, כי אין שם את ההדרכה לצריבה ע"י רופוס כמו שכתוב במדריך לווינדוס 10
@לא-מבין-במחשבים-0 אני מחשב נייח
-
@לא-מבין-במחשבים-0 אני מחשב נייח
@לא-מבין-במחשבים-0 האם נכנסת לביוס
-
כאשר אתה מוריד את WIN הם נותנים לך את 2 האופציות של ההתקנה
1 לשדרג את המחשב
2 לשדרג מחשב אחר
וצריך לבחור לשדרג מחשב אחר
ואז יש לך עוד 2 אופציות
1 לקובץ ISO
2 לצרוב אותו על הכונן
וצריך לצרוב אותו על כונן ולבחור את הכונן שאתה רוצה@מנדי-מירי אז מה לבחור מבין שתי האופציות?
-
אתה צריך לבחור את האופציה של שדרוג מחשב אחר
ואז לצרוב אותו על הכונן ולבחור את הכונן הרצוי@מנדי-מירי כך עשיתי
-
@מנדי-מירי כאשר אני מעלה אני לא מוצא את הבוט
-
@מנדי-מירי חייב להפעיל מחדש כדי להגיע לביוס?
-
@מנדי-מירי חייב להפעיל מחדש כדי להגיע לביוס?
-
@מנדי-מירי עשיתי איפוס דרך הווינדוס והתקנה חדשה זה נראה לי מאוד מוצלח האם זה נכון?
-
@מנדי-מירי עשיתי איפוס דרך הווינדוס והתקנה חדשה זה נראה לי מאוד מוצלח האם זה נכון?
@לא-מבין-במחשבים-0 האם זה עובד לך ?
עם כן אז המון הצלחה !! -
@מנדי-מירי עשיתי איפוס דרך הווינדוס והתקנה חדשה זה נראה לי מאוד מוצלח האם זה נכון?
-
@שניאור-שמח מחקתי את כל הכוננים והווינדוס הותקן מחדש.
זה נחשב התקנה נקייה? -
@שניאור-שמח מחקתי את כל הכוננים והווינדוס הותקן מחדש.
זה נחשב התקנה נקייה? -
@לא-מבין-במחשבים-0
העיקר הצלחת ב"ה
תתחדש! -
@שניאור-שמח מחקתי את כל הכוננים והווינדוס הותקן מחדש.
זה נחשב התקנה נקייה?@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@שניאור-שמח מחקתי את כל הכוננים והווינדוס הותקן מחדש.
זה נחשב התקנה נקייה?כן.
-
@לא-מבין-במחשבים-0 כתב בבירור | עדכון לווינדוס 11:
@שניאור-שמח מחקתי את כל הכוננים והווינדוס הותקן מחדש.
זה נחשב התקנה נקייה?כן.
@י-פל סליחה על הבורות. אם זה כל כל פשוט דרך הווינדוס לנקות את כל המחשב והוא גם מתקין לבד אז למה צריך את השיטה עם הדיסק החיצוני?
-
@לא-מבין-במחשבים-0
העיקר הצלחת ב"ה
תתחדש!@אני-אני-אני @י-פל סליחה על הבורות. אם זה כל כל פשוט דרך הווינדוס לנקות את כל המחשב והוא גם מתקין לבד אז למה צריך את השיטה עם הדיסק החיצוני?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות