בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11
-
@5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:
למחוק את הכל
כל מה שאתה מצליח
לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים@דוד-משה-1
הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
אולי רק לאתחל אותו ?
תסביר לי בבקשה -
@דוד-משה-1
הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
אולי רק לאתחל אותו ?
תסביר לי בבקשה -
@5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:
הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
אולי רק לאתחל אותו ?
תסביר לי בבקשהכן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת
@דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר

-
@דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר

-
@5050
עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה

מה אני אמור לעשות ????? -
@5050
עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה

מה אני אמור לעשות ????? -
@koby המעבד שלי מתאים לווינדוס 11
אני שוב מעלה את התמונה של המסך התקוע אחרי התקנת ווינדוס

מי יוכל לעזור לי -
@5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:
מי יוכל לעזור לי
תנסה לראות אם בבוט יש יותר מפעמיים וינדוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
