דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11

בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
26 פוסטים 6 כותבים 677 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 5 5050

    @דוד-משה-1 👍

    5 מנותק
    5 מנותק
    5050
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 5050
    #8

    התקנתי עוד פעם את הווינדוס
    כבר התחלתי להשתמש במחשב
    הכל עבד חלק עד שלפתע עלה החלון הבא
    c2fef718-3b2b-49ab-8cc4-0930658e5e3f-image.png
    כך הוא תקוע ולא זז כלום
    מה אני אמור לעשות ????

    משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 5 5050

      התקנתי עוד פעם את הווינדוס
      כבר התחלתי להשתמש במחשב
      הכל עבד חלק עד שלפתע עלה החלון הבא
      c2fef718-3b2b-49ab-8cc4-0930658e5e3f-image.png
      כך הוא תקוע ולא זז כלום
      מה אני אמור לעשות ????

      משהקפלןמ מנותק
      משהקפלןמ מנותק
      משהקפלן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משהקפלן
      #9

      @5050 להכנס שוב להתקנה, ולפני כן לפרמט את הדיסק קשיח, דהיינו למחוק הכל שישאר רק מחיצה אחת, ואז להתקין שוב

      5 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משהקפלןמ משהקפלן

        @5050 להכנס שוב להתקנה, ולפני כן לפרמט את הדיסק קשיח, דהיינו למחוק הכל שישאר רק מחיצה אחת, ואז להתקין שוב

        5 מנותק
        5 מנותק
        5050
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @משהקפלן
        אני לא כ"כ מתמצא ..
        תוכל להדריך אותי איך מוחקים מחיצות במחשב ?
        אין לי גישה להגדרות של המחשב דרך ווינדוס מכיון שהמחשב תקוע, אז אני אמור לעשות את זה דרך BIOS ?

        דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 5 5050

          @משהקפלן
          אני לא כ"כ מתמצא ..
          תוכל להדריך אותי איך מוחקים מחיצות במחשב ?
          אין לי גישה להגדרות של המחשב דרך ווינדוס מכיון שהמחשב תקוע, אז אני אמור לעשות את זה דרך BIOS ?

          דוד משה 1ד מנותק
          דוד משה 1ד מנותק
          דוד משה 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד משה 1
          #11

          @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

          איך מוחקים מחיצות במחשב ?

          כשאתה מתקין את הוינדוס יש אפשרות של מחיקת המחיצות כשבוחרים כונן תמחק את כולם ותתקין אם הסתבכתה
          תשאל בפורום

          5 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד משה 1ד דוד משה 1

            @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

            איך מוחקים מחיצות במחשב ?

            כשאתה מתקין את הוינדוס יש אפשרות של מחיקת המחיצות כשבוחרים כונן תמחק את כולם ותתקין אם הסתבכתה
            תשאל בפורום

            5 מנותק
            5 מנותק
            5050
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @דוד-משה-1
            למחוק את הכל או להשאיר מחיצה אחת ?

            דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 5 5050

              @דוד-משה-1
              למחוק את הכל או להשאיר מחיצה אחת ?

              דוד משה 1ד מנותק
              דוד משה 1ד מנותק
              דוד משה 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

              למחוק את הכל

              כל מה שאתה מצליח
              לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים

              5 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד משה 1ד דוד משה 1

                @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                למחוק את הכל

                כל מה שאתה מצליח
                לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים

                5 מנותק
                5 מנותק
                5050
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @דוד-משה-1
                הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                אולי רק לאתחל אותו ?
                תסביר לי בבקשה

                דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 5 5050

                  @דוד-משה-1
                  הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                  ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                  אולי רק לאתחל אותו ?
                  תסביר לי בבקשה

                  דוד משה 1ד מנותק
                  דוד משה 1ד מנותק
                  דוד משה 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                  הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                  ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                  אולי רק לאתחל אותו ?
                  תסביר לי בבקשה

                  כן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת

                  5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד משה 1ד דוד משה 1

                    @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                    הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                    ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                    אולי רק לאתחל אותו ?
                    תסביר לי בבקשה

                    כן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת

                    5 מנותק
                    5 מנותק
                    5050
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר 🤝

                    5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 5 5050

                      @דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר 🤝

                      5 מנותק
                      5 מנותק
                      5050
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @5050
                      עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                      אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                      507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                      מה אני אמור לעשות ?????

                      G K 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • 5 5050

                        @5050
                        עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                        אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                        507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                        מה אני אמור לעשות ?????

                        G מנותק
                        G מנותק
                        gogo
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי gogo
                        #18

                        @5050 למטה הוא מראה 0% אולי הוא באמצע אתחול הספירה מתקדמת או שהוא תקוע על ה-0%?

                        5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • G gogo

                          @5050 למטה הוא מראה 0% אולי הוא באמצע אתחול הספירה מתקדמת או שהוא תקוע על ה-0%?

                          5 מנותק
                          5 מנותק
                          5050
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @gogo תקוע

                          YankyY תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 5 5050

                            @gogo תקוע

                            YankyY מנותק
                            YankyY מנותק
                            Yanky
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @5050
                            מה המפרט של המחשב?
                            מעבד, RAM, דיסק קשיח?

                            עושה רושם שמשהו בביוס לא בסדר

                            אפשר לפנק בקפה
                            www.buymeacoffee.com/yankystechR

                            5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • YankyY Yanky

                              @5050
                              מה המפרט של המחשב?
                              מעבד, RAM, דיסק קשיח?

                              עושה רושם שמשהו בביוס לא בסדר

                              5 מנותק
                              5 מנותק
                              5050
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @Yanky
                              מעבד I3-1215U
                              RAM 8 GB
                              דיסק קשיח:
                              15ff9255-7e0f-4a31-8ca5-7426b0a8346d-image.png

                              5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 5 5050

                                @Yanky
                                מעבד I3-1215U
                                RAM 8 GB
                                דיסק קשיח:
                                15ff9255-7e0f-4a31-8ca5-7426b0a8346d-image.png

                                5 מנותק
                                5 מנותק
                                5050
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                אולי אחד המומחים יוכל לעזור לי בבעיה
                                אולי צריך לשנות משהו בביוס לאתחל אותו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 5 5050

                                  @5050
                                  עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                                  אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                                  507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                                  מה אני אמור לעשות ?????

                                  K מנותק
                                  K מנותק
                                  koby
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @5050 לפי חיפוש הוא אומר לי שהשגיאה זה קצר בין המעבד למערכת שלך.
                                  זה מחשב שתומך בווינדוס 11?

                                  5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • K koby

                                    @5050 לפי חיפוש הוא אומר לי שהשגיאה זה קצר בין המעבד למערכת שלך.
                                    זה מחשב שתומך בווינדוס 11?

                                    5 מנותק
                                    5 מנותק
                                    5050
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @koby המעבד שלי מתאים לווינדוס 11
                                    אני שוב מעלה את התמונה של המסך התקוע אחרי התקנת ווינדוס
                                    d27fb344-f2ee-4886-8810-7ba8dcd945f0-image.png
                                    מי יוכל לעזור לי

                                    דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 5 5050

                                      @koby המעבד שלי מתאים לווינדוס 11
                                      אני שוב מעלה את התמונה של המסך התקוע אחרי התקנת ווינדוס
                                      d27fb344-f2ee-4886-8810-7ba8dcd945f0-image.png
                                      מי יוכל לעזור לי

                                      דוד משה 1ד מנותק
                                      דוד משה 1ד מנותק
                                      דוד משה 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                                      מי יוכל לעזור לי

                                      תנסה לראות אם בבוט יש יותר מפעמיים וינדוס

                                      5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד משה 1ד דוד משה 1

                                        @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                                        מי יוכל לעזור לי

                                        תנסה לראות אם בבוט יש יותר מפעמיים וינדוס

                                        5 מנותק
                                        5 מנותק
                                        5050
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        לכל הדואגים
                                        התברר שהמחשב היה תקול
                                        כנראה היתה בעיה בביוס
                                        חזרתי לחנות והחליפו לי את המחשב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר