דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11

בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
26 פוסטים 6 כותבים 677 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משהקפלןמ משהקפלן

    @5050 מהיכן ההתקנה?

    5 מנותק
    5 מנותק
    5050
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @משהקפלן
    עבדתי לפי המדריכים של האתר
    זאת כבר פעם רביעית שאני עושה את זה

    משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 5 5050

      @משהקפלן
      עבדתי לפי המדריכים של האתר
      זאת כבר פעם רביעית שאני עושה את זה

      משהקפלןמ מנותק
      משהקפלןמ מנותק
      משהקפלן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

      @משהקפלן
      עבדתי לפי המדריכים של האתר
      זאת כבר פעם רביעית שאני עושה את זה

      לא שאלתי לפי מה עבדת, אלא מהיכן ההתקנה.
      תקח התקנה של מייקרוסופט ותצרוב עם רופוס

      5 תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משהקפלןמ משהקפלן

        @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

        @משהקפלן
        עבדתי לפי המדריכים של האתר
        זאת כבר פעם רביעית שאני עושה את זה

        לא שאלתי לפי מה עבדת, אלא מהיכן ההתקנה.
        תקח התקנה של מייקרוסופט ותצרוב עם רופוס

        5 מנותק
        5 מנותק
        5050
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @משהקפלן
        זה בדיוק מה שעשיתי
        לקחתי התקנה מהאתר של מייקוסופט צרבתי עם רופוס והתקנתי
        השאלה מה לעשות עכשיו שזה נתקע
        להתקין מחדש ? איך אני מסיר את ההתקנה ?

        דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 5 5050

          @משהקפלן
          זה בדיוק מה שעשיתי
          לקחתי התקנה מהאתר של מייקוסופט צרבתי עם רופוס והתקנתי
          השאלה מה לעשות עכשיו שזה נתקע
          להתקין מחדש ? איך אני מסיר את ההתקנה ?

          דוד משה 1ד מנותק
          דוד משה 1ד מנותק
          דוד משה 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

          להתקין מחדש

          אולי הקובץ ios לא תקין תוריד עוד פעם ותתכין מהתחלה
          עם אתה רוצה התקנה מהירה עם תוכנות בסיסיות תגש ל https://drive.google.com/file/d/15r5ASKerq7B-lKeA8Lm0__aAkgSgQSwc/view?usp=sharing ותקבל הרשאת גישה
          בהצלחה

          5 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד משה 1ד דוד משה 1

            @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

            להתקין מחדש

            אולי הקובץ ios לא תקין תוריד עוד פעם ותתכין מהתחלה
            עם אתה רוצה התקנה מהירה עם תוכנות בסיסיות תגש ל https://drive.google.com/file/d/15r5ASKerq7B-lKeA8Lm0__aAkgSgQSwc/view?usp=sharing ותקבל הרשאת גישה
            בהצלחה

            5 מנותק
            5 מנותק
            5050
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @דוד-משה-1 👍

            5 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 5 5050

              @דוד-משה-1 👍

              5 מנותק
              5 מנותק
              5050
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 5050
              #8

              התקנתי עוד פעם את הווינדוס
              כבר התחלתי להשתמש במחשב
              הכל עבד חלק עד שלפתע עלה החלון הבא
              c2fef718-3b2b-49ab-8cc4-0930658e5e3f-image.png
              כך הוא תקוע ולא זז כלום
              מה אני אמור לעשות ????

              משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 5 5050

                התקנתי עוד פעם את הווינדוס
                כבר התחלתי להשתמש במחשב
                הכל עבד חלק עד שלפתע עלה החלון הבא
                c2fef718-3b2b-49ab-8cc4-0930658e5e3f-image.png
                כך הוא תקוע ולא זז כלום
                מה אני אמור לעשות ????

                משהקפלןמ מנותק
                משהקפלןמ מנותק
                משהקפלן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משהקפלן
                #9

                @5050 להכנס שוב להתקנה, ולפני כן לפרמט את הדיסק קשיח, דהיינו למחוק הכל שישאר רק מחיצה אחת, ואז להתקין שוב

                5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משהקפלןמ משהקפלן

                  @5050 להכנס שוב להתקנה, ולפני כן לפרמט את הדיסק קשיח, דהיינו למחוק הכל שישאר רק מחיצה אחת, ואז להתקין שוב

                  5 מנותק
                  5 מנותק
                  5050
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @משהקפלן
                  אני לא כ"כ מתמצא ..
                  תוכל להדריך אותי איך מוחקים מחיצות במחשב ?
                  אין לי גישה להגדרות של המחשב דרך ווינדוס מכיון שהמחשב תקוע, אז אני אמור לעשות את זה דרך BIOS ?

                  דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 5 5050

                    @משהקפלן
                    אני לא כ"כ מתמצא ..
                    תוכל להדריך אותי איך מוחקים מחיצות במחשב ?
                    אין לי גישה להגדרות של המחשב דרך ווינדוס מכיון שהמחשב תקוע, אז אני אמור לעשות את זה דרך BIOS ?

                    דוד משה 1ד מנותק
                    דוד משה 1ד מנותק
                    דוד משה 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד משה 1
                    #11

                    @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                    איך מוחקים מחיצות במחשב ?

                    כשאתה מתקין את הוינדוס יש אפשרות של מחיקת המחיצות כשבוחרים כונן תמחק את כולם ותתקין אם הסתבכתה
                    תשאל בפורום

                    5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד משה 1ד דוד משה 1

                      @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                      איך מוחקים מחיצות במחשב ?

                      כשאתה מתקין את הוינדוס יש אפשרות של מחיקת המחיצות כשבוחרים כונן תמחק את כולם ותתקין אם הסתבכתה
                      תשאל בפורום

                      5 מנותק
                      5 מנותק
                      5050
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @דוד-משה-1
                      למחוק את הכל או להשאיר מחיצה אחת ?

                      דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 5 5050

                        @דוד-משה-1
                        למחוק את הכל או להשאיר מחיצה אחת ?

                        דוד משה 1ד מנותק
                        דוד משה 1ד מנותק
                        דוד משה 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                        למחוק את הכל

                        כל מה שאתה מצליח
                        לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים

                        5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דוד משה 1ד דוד משה 1

                          @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                          למחוק את הכל

                          כל מה שאתה מצליח
                          לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים

                          5 מנותק
                          5 מנותק
                          5050
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @דוד-משה-1
                          הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                          ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                          אולי רק לאתחל אותו ?
                          תסביר לי בבקשה

                          דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 5 5050

                            @דוד-משה-1
                            הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                            ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                            אולי רק לאתחל אותו ?
                            תסביר לי בבקשה

                            דוד משה 1ד מנותק
                            דוד משה 1ד מנותק
                            דוד משה 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                            הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                            ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                            אולי רק לאתחל אותו ?
                            תסביר לי בבקשה

                            כן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת

                            5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד משה 1ד דוד משה 1

                              @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                              הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
                              ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
                              אולי רק לאתחל אותו ?
                              תסביר לי בבקשה

                              כן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת

                              5 מנותק
                              5 מנותק
                              5050
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר 🤝

                              5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 5 5050

                                @דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר 🤝

                                5 מנותק
                                5 מנותק
                                5050
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #17

                                @5050
                                עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                                אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                                507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                                מה אני אמור לעשות ?????

                                G K 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • 5 5050

                                  @5050
                                  עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                                  אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                                  507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                                  מה אני אמור לעשות ?????

                                  G מנותק
                                  G מנותק
                                  gogo
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי gogo
                                  #18

                                  @5050 למטה הוא מראה 0% אולי הוא באמצע אתחול הספירה מתקדמת או שהוא תקוע על ה-0%?

                                  5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • G gogo

                                    @5050 למטה הוא מראה 0% אולי הוא באמצע אתחול הספירה מתקדמת או שהוא תקוע על ה-0%?

                                    5 מנותק
                                    5 מנותק
                                    5050
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @gogo תקוע

                                    YankyY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 5 5050

                                      @gogo תקוע

                                      YankyY מנותק
                                      YankyY מנותק
                                      Yanky
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @5050
                                      מה המפרט של המחשב?
                                      מעבד, RAM, דיסק קשיח?

                                      עושה רושם שמשהו בביוס לא בסדר

                                      אפשר לפנק בקפה
                                      www.buymeacoffee.com/yankystechR

                                      5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • YankyY Yanky

                                        @5050
                                        מה המפרט של המחשב?
                                        מעבד, RAM, דיסק קשיח?

                                        עושה רושם שמשהו בביוס לא בסדר

                                        5 מנותק
                                        5 מנותק
                                        5050
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @Yanky
                                        מעבד I3-1215U
                                        RAM 8 GB
                                        דיסק קשיח:
                                        15ff9255-7e0f-4a31-8ca5-7426b0a8346d-image.png

                                        5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 5 5050

                                          @Yanky
                                          מעבד I3-1215U
                                          RAM 8 GB
                                          דיסק קשיח:
                                          15ff9255-7e0f-4a31-8ca5-7426b0a8346d-image.png

                                          5 מנותק
                                          5 מנותק
                                          5050
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          אולי אחד המומחים יוכל לעזור לי בבעיה
                                          אולי צריך לשנות משהו בביוס לאתחל אותו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר