דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11

בעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
26 פוסטים 6 כותבים 677 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 5 5050

    @משהקפלן
    אני לא כ"כ מתמצא ..
    תוכל להדריך אותי איך מוחקים מחיצות במחשב ?
    אין לי גישה להגדרות של המחשב דרך ווינדוס מכיון שהמחשב תקוע, אז אני אמור לעשות את זה דרך BIOS ?

    דוד משה 1ד מנותק
    דוד משה 1ד מנותק
    דוד משה 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד משה 1
    #11

    @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

    איך מוחקים מחיצות במחשב ?

    כשאתה מתקין את הוינדוס יש אפשרות של מחיקת המחיצות כשבוחרים כונן תמחק את כולם ותתקין אם הסתבכתה
    תשאל בפורום

    5 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד משה 1ד דוד משה 1

      @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

      איך מוחקים מחיצות במחשב ?

      כשאתה מתקין את הוינדוס יש אפשרות של מחיקת המחיצות כשבוחרים כונן תמחק את כולם ותתקין אם הסתבכתה
      תשאל בפורום

      5 מנותק
      5 מנותק
      5050
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @דוד-משה-1
      למחוק את הכל או להשאיר מחיצה אחת ?

      דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 5 5050

        @דוד-משה-1
        למחוק את הכל או להשאיר מחיצה אחת ?

        דוד משה 1ד מנותק
        דוד משה 1ד מנותק
        דוד משה 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

        למחוק את הכל

        כל מה שאתה מצליח
        לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים

        5 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד משה 1ד דוד משה 1

          @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

          למחוק את הכל

          כל מה שאתה מצליח
          לפעמים יש מחיצות נעולות אם כן תשאל בפורום אני לא יודע איך פותחים

          5 מנותק
          5 מנותק
          5050
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @דוד-משה-1
          הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
          ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
          אולי רק לאתחל אותו ?
          תסביר לי בבקשה

          דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 5 5050

            @דוד-משה-1
            הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
            ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
            אולי רק לאתחל אותו ?
            תסביר לי בבקשה

            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

            הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
            ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
            אולי רק לאתחל אותו ?
            תסביר לי בבקשה

            כן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת

            5 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד משה 1ד דוד משה 1

              @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

              הכונן הראשי שיש בו 237 ג'יגה גם אותו למחוק ?
              ואז איפה אני מתקין את הווינדוס ?
              אולי רק לאתחל אותו ?
              תסביר לי בבקשה

              כן למחוק הכול ואז אחרי שמחקתה הכול לאתחל את הכונן כך שהוא יהיה מחיצה אחת

              5 מנותק
              5 מנותק
              5050
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר 🤝

              5 תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 5 5050

                @דוד-משה-1 תודה רבה על העזרה, מקווה שאסתדר 🤝

                5 מנותק
                5 מנותק
                5050
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @5050
                עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                מה אני אמור לעשות ?????

                G K 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • 5 5050

                  @5050
                  עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                  אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                  507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                  מה אני אמור לעשות ?????

                  G מנותק
                  G מנותק
                  gogo
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי gogo
                  #18

                  @5050 למטה הוא מראה 0% אולי הוא באמצע אתחול הספירה מתקדמת או שהוא תקוע על ה-0%?

                  5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • G gogo

                    @5050 למטה הוא מראה 0% אולי הוא באמצע אתחול הספירה מתקדמת או שהוא תקוע על ה-0%?

                    5 מנותק
                    5 מנותק
                    5050
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @gogo תקוע

                    YankyY תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 5 5050

                      @gogo תקוע

                      YankyY מנותק
                      YankyY מנותק
                      Yanky
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @5050
                      מה המפרט של המחשב?
                      מעבד, RAM, דיסק קשיח?

                      עושה רושם שמשהו בביוס לא בסדר

                      אפשר לפנק בקפה
                      www.buymeacoffee.com/yankystechR

                      5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • YankyY Yanky

                        @5050
                        מה המפרט של המחשב?
                        מעבד, RAM, דיסק קשיח?

                        עושה רושם שמשהו בביוס לא בסדר

                        5 מנותק
                        5 מנותק
                        5050
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @Yanky
                        מעבד I3-1215U
                        RAM 8 GB
                        דיסק קשיח:
                        15ff9255-7e0f-4a31-8ca5-7426b0a8346d-image.png

                        5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 5 5050

                          @Yanky
                          מעבד I3-1215U
                          RAM 8 GB
                          דיסק קשיח:
                          15ff9255-7e0f-4a31-8ca5-7426b0a8346d-image.png

                          5 מנותק
                          5 מנותק
                          5050
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          אולי אחד המומחים יוכל לעזור לי בבעיה
                          אולי צריך לשנות משהו בביוס לאתחל אותו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 5 5050

                            @5050
                            עשיתי ככל אשר ציויתני, מחקתי את כל הכוננים האפשריים והתקנתי מחדש
                            אחרי שסיימתי את ההתקנה חוזר לי המסך המעצבן הזה
                            507a9274-cf11-4551-9c5d-32f2f75983ab-image.png
                            מה אני אמור לעשות ?????

                            K מנותק
                            K מנותק
                            koby
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @5050 לפי חיפוש הוא אומר לי שהשגיאה זה קצר בין המעבד למערכת שלך.
                            זה מחשב שתומך בווינדוס 11?

                            5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • K koby

                              @5050 לפי חיפוש הוא אומר לי שהשגיאה זה קצר בין המעבד למערכת שלך.
                              זה מחשב שתומך בווינדוס 11?

                              5 מנותק
                              5 מנותק
                              5050
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @koby המעבד שלי מתאים לווינדוס 11
                              אני שוב מעלה את התמונה של המסך התקוע אחרי התקנת ווינדוס
                              d27fb344-f2ee-4886-8810-7ba8dcd945f0-image.png
                              מי יוכל לעזור לי

                              דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • 5 5050

                                @koby המעבד שלי מתאים לווינדוס 11
                                אני שוב מעלה את התמונה של המסך התקוע אחרי התקנת ווינדוס
                                d27fb344-f2ee-4886-8810-7ba8dcd945f0-image.png
                                מי יוכל לעזור לי

                                דוד משה 1ד מנותק
                                דוד משה 1ד מנותק
                                דוד משה 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                                מי יוכל לעזור לי

                                תנסה לראות אם בבוט יש יותר מפעמיים וינדוס

                                5 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד משה 1ד דוד משה 1

                                  @5050 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת ווינדוס 11:

                                  מי יוכל לעזור לי

                                  תנסה לראות אם בבוט יש יותר מפעמיים וינדוס

                                  5 מנותק
                                  5 מנותק
                                  5050
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  לכל הדואגים
                                  התברר שהמחשב היה תקול
                                  כנראה היתה בעיה בביוס
                                  חזרתי לחנות והחליפו לי את המחשב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר