בירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!)
-
@ישראליק כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (?):
@NH-LOCAL אצלי באדג' יש שגיאה
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיח@מתכנת-חובב כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיחכתבתי 'היי', ולשבריר שניה הוצגה תשובתו ואז העמוד כולו הפך לבן, עם הכיתוב 'שגיאה'.
ניסיתי לשחזר את השגיאה אבל כעת עובד -
@מתכנת-חובב כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
אתה בטוח ששאלת שאלה תקינה (שלא הוא או נטפרי חסמו)
אם כן - תנסה רענון קשיחכתבתי 'היי', ולשבריר שניה הוצגה תשובתו ואז העמוד כולו הפך לבן, עם הכיתוב 'שגיאה'.
ניסיתי לשחזר את השגיאה אבל כעת עובד -
@ישראליק כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
כתבתי 'היי', ולשבריר שניה הוצגה תשובתו ואז העמוד כולו הפך לבן, עם הכיתוב 'שגיאה'.
בעייה שנגרמת בגלל תרגום גוגל כפי הנראה. קרה גם לי.
-
@חועגבכסככעח מחכים שהוא יסיים לכתוב את התשובה (והנושא במקרה שזה שאלה ראשונה בצ'אט) ורק אז מתרגמים
-
@פקז כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@חועגבכסככעח ואחרי שביטלת את התרגום זה עבד?
ניסיתי הרגע וזה לא עובד כלומר זה עדיין לפעמיםם נקטע -
@פקז כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@חועגבכסככעח למרות שזה לא מתרגם?
לא זה מתרגם אני חושב במערכת
-
משהו יודע אם אפשר להכניס לקונוסול פקודה להפוך את האתר ל RTL?
ולא כמו שהוא עכשיו LTR דבר שגורם לשיבושים בפסיקים ותווים באנגלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות