בירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!)
-
@פקז כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@חועגבכסככעח ואחרי שביטלת את התרגום זה עבד?
ניסיתי הרגע וזה לא עובד כלומר זה עדיין לפעמיםם נקטע -
@פקז כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@חועגבכסככעח למרות שזה לא מתרגם?
לא זה מתרגם אני חושב במערכת
-
משהו יודע אם אפשר להכניס לקונוסול פקודה להפוך את האתר ל RTL?
ולא כמו שהוא עכשיו LTR דבר שגורם לשיבושים בפסיקים ותווים באנגלית -
@NH-LOCAL כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@מויטיו תשתמש באדג' - הכי טוב למטרה הזו. כשמבצעים תרגום הוא הופך את התצוגה אוטומטית
אני לא מבצע תרגום אבל כותב לו בעברית ובכל אופן זה קיים
-
@NH-LOCAL כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@מויטיו תשתמש באדג' - הכי טוב למטרה הזו. כשמבצעים תרגום הוא הופך את התצוגה אוטומטית
אני לא מבצע תרגום אבל כותב לו בעברית ובכל אופן זה קיים
@aiib כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@NH-LOCAL כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
@מויטיו תשתמש באדג' - הכי טוב למטרה הזו. כשמבצעים תרגום הוא הופך את התצוגה אוטומטית
אני לא מבצע תרגום אבל כותב לו בעברית ובכל אופן זה קיים
כבר הסברתי לעיל שזו בעיה מובנית במודל של GPT.
-
משהו יודע אם אפשר להכניס לקונוסול פקודה להפוך את האתר ל RTL?
ולא כמו שהוא עכשיו LTR דבר שגורם לשיבושים בפסיקים ותווים באנגלית@מויטיו כתב בבירור | צ'אט GPT חזר לעבוד בכרום ואדג' למשתמשי נטפרי (!):
משהו יודע אם אפשר להכניס לקונוסול פקודה להפוך את האתר ל RTL?
ולא כמו שהוא עכשיו LTR דבר שגורם לשיבושים בפסיקים ותווים באנגליתתכניס את זה בתוסף של CSS
כגון User JavaScript and CSS או Magic CSS.break-all { direction: rtl !important; } .overflow-y-auto { direction: ltr !important; } .gap-4 { direction: rtl !important; } .items-end { right: -80px; } li::before { right: -50px; }
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות