שיתוף | GPT בעברית
-
להוי ידוע יש לצאט GPT גרסא בעברית שעובדת בנטפרי גם בכרום
בפירוש היא יותר מעצבנת אבל יש לה שני מעלות
א' היא מבינה עברית יותר טוב
ב' אין צורך ברישום (בהתחלה הוא מבקש מייל ויש אפשרות לדלג)ואגב יש שם גם עוד כל מיני כלים מעניינים שווה לראות
https://www.chat-gpt-israel.com/t/ -
להוי ידוע יש לצאט GPT גרסא בעברית שעובדת בנטפרי גם בכרום
בפירוש היא יותר מעצבנת אבל יש לה שני מעלות
א' היא מבינה עברית יותר טוב
ב' אין צורך ברישום (בהתחלה הוא מבקש מייל ויש אפשרות לדלג)ואגב יש שם גם עוד כל מיני כלים מעניינים שווה לראות
https://www.chat-gpt-israel.com/t/@כמה-טוב-השם תראה מה הוא כתב לי

-
@כמה-טוב-השם תראה מה הוא כתב לי

@יעקב-חיים-0 יש לי אינטרנט רימון והוא חוסם את הקישור מה עושים?, ויש את זה כקובץ לפלאפון מקשים?
-
@יעקב-חיים-0 יש לי אינטרנט רימון והוא חוסם את הקישור מה עושים?, ויש את זה כקובץ לפלאפון מקשים?
-
@מנחלה יש את צ'אט ג'אקו אבל הוא די זבל
הנה
https://www.geko.co.il/ -
א אלישי העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
@כמה-טוב-השם תראה מה הוא כתב לי

@יעקב-חיים-0 הבנתי שיש איזו בעיה כזו עדיין גם עם GPT, גם באנגלית הוא לא מעודכן...
תנסה chat.openai.com ותשאל אותו מה השעה ("What time is it?") או מיהו שר האוצר כיום ("Who is the Minister of Finance today?") הוא לא ממש על זה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות