ניקוי תיקייתtemp
-
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
-
@משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
(עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).
מה רע במחיקת המטמון ?
מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיותנכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .
יש הבדל בין מטמון, קוקיס, ססמאות שמורות
-
@משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:
מה רע במחיקת המטמון ?
מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיותלדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.
@פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:
@משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:
מה רע במחיקת המטמון ?
מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיותלדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.
אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין.

-
-
-
@פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:
@משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:
מה רע במחיקת המטמון ?
מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיותלדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.
אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין.

-
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe -
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exeבעברית?
-
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
קיים בפורום:
https://mitmachim.top/post/46718 -
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exeבעברית?
-
-
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exeבעברית?
@פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exeבעברית?
שלי כן
-
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
קיים בפורום:
https://mitmachim.top/post/46718@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
@מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:
@בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:
תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת
אז תעלה את התוכנה
גירסה ניידת
קיים בפורום:
https://mitmachim.top/post/46718זה multilingual שכולל עברית, וגם מתעדכן לגירסה החדשה ביותר .
-
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!
-
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean
חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!
-
-
@שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:
@אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:
חסום! תודה בכל זאת!
https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
מFILECR -
@שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:
@אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:
חסום! תודה בכל זאת!
https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
מFILECR -
@יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:
@פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:
בעברית?
לא
עיין לעיל אני רק הבאתי את התוכנה כי ביקשו פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
