דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. ניקוי תיקייתtemp

ניקוי תיקייתtemp

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
39 פוסטים 11 כותבים 840 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פלורידהפ פלורידה

    @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

    מה רע במחיקת המטמון ?
    מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

    לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

    חבריםח מנותק
    חבריםח מנותק
    חברים
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
    #23

    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

    @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

    מה רע במחיקת המטמון ?
    מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

    לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

    אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

    פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

      אז תעלה את התוכנה

      S מנותק
      S מנותק
      shloimy
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

      אז תעלה את התוכנה

      חיפשת בפורום?

      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • S shloimy

        @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

        אז תעלה את התוכנה

        חיפשת בפורום?

        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @shloimy סליחה לא חיפשתי ואת התוכנה הזאת כבר יש לי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חבריםח חברים

          @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

          @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

          מה רע במחיקת המטמון ?
          מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

          לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

          אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

          פלורידהפ מנותק
          פלורידהפ מנותק
          פלורידה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @חברים אמר בניקוי תיקייתtemp:

          אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין.

          פרש לאלול
          905c8697-ae4f-409d-b703-1257560bc198-תמונה.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

            תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

            אז תעלה את התוכנה

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנצי 20
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

            תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

            אז תעלה את התוכנה

            גירסה ניידת
            Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

            יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

              אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

              פלורידהפ מנותק
              פלורידהפ מנותק
              פלורידה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
              #28

              @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

              אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

              @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

              תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

              אז תעלה את התוכנה

              גירסה ניידת
              Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

              בעברית?

              יוסי מחשביםי ב 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ב בנצי 20

                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                אז תעלה את התוכנה

                גירסה ניידת
                Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                יוסי מחשביםי מנותק
                יוסי מחשביםי מנותק
                יוסי מחשבים
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                אז תעלה את התוכנה

                גירסה ניידת

                קיים בפורום:
                https://mitmachim.top/post/46718

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פלורידהפ פלורידה

                  @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                  @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                  אז תעלה את התוכנה

                  גירסה ניידת
                  Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                  בעברית?

                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשבים
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  בעברית?

                  לא

                  ב פישלפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    בעברית?

                    לא

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנצי 20
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פלורידהפ פלורידה

                      @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                      אז תעלה את התוכנה

                      גירסה ניידת
                      Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                      בעברית?

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנצי 20
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                      אז תעלה את התוכנה

                      גירסה ניידת
                      Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                      בעברית?

                      שלי כן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                        אז תעלה את התוכנה

                        גירסה ניידת

                        קיים בפורום:
                        https://mitmachim.top/post/46718

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנצי 20
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                        אז תעלה את התוכנה

                        גירסה ניידת

                        קיים בפורום:
                        https://mitmachim.top/post/46718

                        זה multilingual שכולל עברית, וגם מתעדכן לגירסה החדשה ביותר .

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                          אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שובי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                          חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                          אביב לויןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שובי

                            @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                            חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                            אביב לויןא מנותק
                            אביב לויןא מנותק
                            אביב לוין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אביב לויןא אביב לוין

                              @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שובי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                              חסום! תודה בכל זאת!

                              פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שובי

                                @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                חסום! תודה בכל זאת!

                                פישלפ מנותק
                                פישלפ מנותק
                                פישל
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                                #37

                                @שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                חסום! תודה בכל זאת!

                                https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
                                מFILECR

                                פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • פישלפ פישל

                                  @שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                  @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                  @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                  חסום! תודה בכל זאת!

                                  https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
                                  מFILECR

                                  פלורידהפ מנותק
                                  פלורידהפ מנותק
                                  פלורידה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @פישל עברית?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    בעברית?

                                    לא

                                    פישלפ מנותק
                                    פישלפ מנותק
                                    פישל
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    בעברית?

                                    לא

                                    עיין לעיל אני רק הבאתי את התוכנה כי ביקשו פה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר