דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. ניקוי תיקייתtemp

ניקוי תיקייתtemp

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
39 פוסטים 11 כותבים 840 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חבריםח חברים

    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

    @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

    מה רע במחיקת המטמון ?
    מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

    לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

    אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

    פלורידהפ מנותק
    פלורידהפ מנותק
    פלורידה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #26

    @חברים אמר בניקוי תיקייתtemp:

    אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין.

    פרש לאלול
    905c8697-ae4f-409d-b703-1257560bc198-תמונה.png

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

      אז תעלה את התוכנה

      ב מנותק
      ב מנותק
      בנצי 20
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #27

      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

      אז תעלה את התוכנה

      גירסה ניידת
      Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

      יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

        אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

        פלורידהפ מנותק
        פלורידהפ מנותק
        פלורידה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
        #28

        @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

        אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

        @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

        תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

        אז תעלה את התוכנה

        גירסה ניידת
        Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

        בעברית?

        יוסי מחשביםי ב 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ב בנצי 20

          @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

          תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

          אז תעלה את התוכנה

          גירסה ניידת
          Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשביםי מנותק
          יוסי מחשבים
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #29

          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

          @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

          תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

          אז תעלה את התוכנה

          גירסה ניידת

          קיים בפורום:
          https://mitmachim.top/post/46718

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פלורידהפ פלורידה

            @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

            אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

            @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

            תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

            אז תעלה את התוכנה

            גירסה ניידת
            Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

            בעברית?

            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשביםי מנותק
            יוסי מחשבים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #30

            @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

            בעברית?

            לא

            ב פישלפ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

              @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

              בעברית?

              לא

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנצי 20
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #31
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פלורידהפ פלורידה

                @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                אז תעלה את התוכנה

                גירסה ניידת
                Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                בעברית?

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנצי 20
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #32

                @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                אז תעלה את התוכנה

                גירסה ניידת
                Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                בעברית?

                שלי כן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                  @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                  אז תעלה את התוכנה

                  גירסה ניידת

                  קיים בפורום:
                  https://mitmachim.top/post/46718

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנצי 20
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #33

                  @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                  אז תעלה את התוכנה

                  גירסה ניידת

                  קיים בפורום:
                  https://mitmachim.top/post/46718

                  זה multilingual שכולל עברית, וגם מתעדכן לגירסה החדשה ביותר .

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                    אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שובי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #34

                    @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                    חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                    אביב לויןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שובי

                      @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                      חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                      אביב לויןא מנותק
                      אביב לויןא מנותק
                      אביב לוין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #35

                      @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אביב לויןא אביב לוין

                        @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שובי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #36

                        @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                        חסום! תודה בכל זאת!

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שובי

                          @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                          חסום! תודה בכל זאת!

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                          #37

                          @שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                          חסום! תודה בכל זאת!

                          https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
                          מFILECR

                          פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פישלפ פישל

                            @שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                            חסום! תודה בכל זאת!

                            https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
                            מFILECR

                            פלורידהפ מנותק
                            פלורידהפ מנותק
                            פלורידה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #38

                            @פישל עברית?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                              @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              בעברית?

                              לא

                              פישלפ מנותק
                              פישלפ מנותק
                              פישל
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #39

                              @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              בעברית?

                              לא

                              עיין לעיל אני רק הבאתי את התוכנה כי ביקשו פה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר