דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. ניקוי תיקייתtemp

ניקוי תיקייתtemp

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
39 פוסטים 11 כותבים 840 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משחזר מידע

    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

    (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

    מה רע במחיקת המטמון ?
    מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

    פלורידהפ מנותק
    פלורידהפ מנותק
    פלורידה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

    מה רע במחיקת המטמון ?
    מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

    לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

    חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ משחזר מידע

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

      מה רע במחיקת המטמון ?
      מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

      ב מנותק
      ב מנותק
      בנצי 20
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

      מה רע במחיקת המטמון ?
      מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

      נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יוסי מחשביםי מנותק
        יוסי מחשביםי מנותק
        יוסי מחשבים
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

        פלורידהפ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • ב בנצי 20

          @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

          (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

          מה רע במחיקת המטמון ?
          מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

          נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
          #22

          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

          נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .

          יש הבדל בין מטמון, קוקיס, ססמאות שמורות


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פלורידהפ פלורידה

            @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

            מה רע במחיקת המטמון ?
            מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

            לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

            חבריםח מנותק
            חבריםח מנותק
            חברים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
            #23

            @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

            @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

            מה רע במחיקת המטמון ?
            מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

            לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

            אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

            פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

              תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

              אז תעלה את התוכנה

              S מנותק
              S מנותק
              shloimy
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

              אז תעלה את התוכנה

              חיפשת בפורום?

              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • S shloimy

                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                אז תעלה את התוכנה

                חיפשת בפורום?

                מוטי ברנדמ מנותק
                מוטי ברנדמ מנותק
                מוטי ברנד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @shloimy סליחה לא חיפשתי ואת התוכנה הזאת כבר יש לי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חבריםח חברים

                  @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  מה רע במחיקת המטמון ?
                  מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

                  לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

                  אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

                  פלורידהפ מנותק
                  פלורידהפ מנותק
                  פלורידה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @חברים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין.

                  פרש לאלול
                  905c8697-ae4f-409d-b703-1257560bc198-תמונה.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                    אז תעלה את התוכנה

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנצי 20
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                    אז תעלה את התוכנה

                    גירסה ניידת
                    Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                    יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                      אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                      פלורידהפ מנותק
                      פלורידהפ מנותק
                      פלורידה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
                      #28

                      @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                      אז תעלה את התוכנה

                      גירסה ניידת
                      Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                      בעברית?

                      יוסי מחשביםי ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בנצי 20

                        @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                        אז תעלה את התוכנה

                        גירסה ניידת
                        Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשבים
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                        אז תעלה את התוכנה

                        גירסה ניידת

                        קיים בפורום:
                        https://mitmachim.top/post/46718

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פלורידהפ פלורידה

                          @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                          אז תעלה את התוכנה

                          גירסה ניידת
                          Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                          בעברית?

                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשביםי מנותק
                          יוסי מחשבים
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          בעברית?

                          לא

                          ב פישלפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                            @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            בעברית?

                            לא

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנצי 20
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פלורידהפ פלורידה

                              @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                              אז תעלה את התוכנה

                              גירסה ניידת
                              Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                              בעברית?

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנצי 20
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                              אז תעלה את התוכנה

                              גירסה ניידת
                              Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                              בעברית?

                              שלי כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                אז תעלה את התוכנה

                                גירסה ניידת

                                קיים בפורום:
                                https://mitmachim.top/post/46718

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנצי 20
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                אז תעלה את התוכנה

                                גירסה ניידת

                                קיים בפורום:
                                https://mitmachim.top/post/46718

                                זה multilingual שכולל עברית, וגם מתעדכן לגירסה החדשה ביותר .

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                  אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שובי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                  אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                  חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                                  אביב לויןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שובי

                                    @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                    חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                                    אביב לויןא מנותק
                                    אביב לויןא מנותק
                                    אביב לוין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אביב לויןא אביב לוין

                                      @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שובי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                      חסום! תודה בכל זאת!

                                      פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שובי

                                        @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                        @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                        חסום! תודה בכל זאת!

                                        פישלפ מנותק
                                        פישלפ מנותק
                                        פישל
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פישל
                                        #37

                                        @שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                        @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                        @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                        חסום! תודה בכל זאת!

                                        https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
                                        מFILECR

                                        פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • פישלפ פישל

                                          @שובי אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                          @אביב-לוין אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                          @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                          חסום! תודה בכל זאת!

                                          https://send.magicode.me/send-file/file/bf3e7538206e92d6289ad4400e2e5d3976fa0851/view
                                          מFILECR

                                          פלורידהפ מנותק
                                          פלורידהפ מנותק
                                          פלורידה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @פישל עברית?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר