דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. ניקוי תיקייתtemp

ניקוי תיקייתtemp

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
39 פוסטים 11 כותבים 840 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב בנצי 20

    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

    איך כדאי לעשות ואם בכלל.
    @bbn @בנצי-20 @אביב-לוין וכמובן @שלמה-ווייס

    אם אתה רוצה באמת לעשות ניקוי עומק (בלי לחשוש ש ccleaner ימחק לך תמונות מהחתונה), תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

    מ מנותק
    מ מנותק
    משחזר מידע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

    (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

    מה רע במחיקת המטמון ?
    מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות


    הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

    Hex editor חינמי

    חבריםח פלורידהפ ב 3 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • מ משחזר מידע

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

      מה רע במחיקת המטמון ?
      מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

      חבריםח מנותק
      חבריםח מנותק
      חברים
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
      #17

      @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

      (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

      מה רע במחיקת המטמון ?
      מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

      צודק! 👍

      אם לא מוחקים.
      לפעמים כשמנסים להעלות תמונה לפורום דנן,
      מופיע שגיאה 👈 שגיאה.jpg

      ולא תצליח להעלות תמונות לפורום עד שתעשה אחת מ2 האופציות דלהלן:

      1. ריענון.
      2. ניקוי מטמון.

      עריכה: 👈 מחיקת קוקיז / עוגיות.
      (כפי שהזכרתי כאן).

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ב בנצי 20

        @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

        איך כדאי לעשות ואם בכלל.
        @bbn @בנצי-20 @אביב-לוין וכמובן @שלמה-ווייס

        אם אתה רוצה באמת לעשות ניקוי עומק (בלי לחשוש ש ccleaner ימחק לך תמונות מהחתונה), תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

        תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

        אז תעלה את התוכנה

        S ב 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מ משחזר מידע

          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

          (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

          מה רע במחיקת המטמון ?
          מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

          פלורידהפ מנותק
          פלורידהפ מנותק
          פלורידה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

          מה רע במחיקת המטמון ?
          מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

          לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

          חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משחזר מידע

            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

            (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

            מה רע במחיקת המטמון ?
            מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנצי 20
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

            (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

            מה רע במחיקת המטמון ?
            מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

            נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסי מחשביםי מנותק
              יוסי מחשביםי מנותק
              יוסי מחשבים
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

              פלורידהפ ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • ב בנצי 20

                @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                (עדיין צריך להסיר סימון מהמטמון של הדפדפנים שתופסים הרבה מקום , והתוכנות ניקוי אוהבות למחוק אותם בלי למצמץ).

                מה רע במחיקת המטמון ?
                מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

                נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
                #22

                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                נכון, אבל על הדרך הוא מוחק גם את כל הסיסמאות וההעדפות, והדפים השמורים וכ'ו .

                יש הבדל בין מטמון, קוקיס, ססמאות שמורות


                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פלורידהפ פלורידה

                  @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  מה רע במחיקת המטמון ?
                  מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

                  לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

                  חבריםח מנותק
                  חבריםח מנותק
                  חברים
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                  #23

                  @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

                  מה רע במחיקת המטמון ?
                  מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

                  לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

                  אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

                  פלורידהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                    אז תעלה את התוכנה

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shloimy
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                    אז תעלה את התוכנה

                    חיפשת בפורום?

                    מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • S shloimy

                      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                      אז תעלה את התוכנה

                      חיפשת בפורום?

                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @shloimy סליחה לא חיפשתי ואת התוכנה הזאת כבר יש לי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חבריםח חברים

                        @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        @משחזר-מידע אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        מה רע במחיקת המטמון ?
                        מטמון מפוצץ מידי גורם לאיטיות

                        לדעתי בפיירפוקס הוא רק ממהר את התגובה.

                        אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין. 😉

                        פלורידהפ מנותק
                        פלורידהפ מנותק
                        פלורידה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @חברים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                        אשמח לשמוע מהי דעתו של @CHV בעניין.

                        פרש לאלול
                        905c8697-ae4f-409d-b703-1257560bc198-תמונה.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                          אז תעלה את התוכנה

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנצי 20
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                          תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                          אז תעלה את התוכנה

                          גירסה ניידת
                          Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                          יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                            אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                            פלורידהפ מנותק
                            פלורידהפ מנותק
                            פלורידה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פלורידה
                            #28

                            @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                            תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                            אז תעלה את התוכנה

                            גירסה ניידת
                            Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                            בעברית?

                            יוסי מחשביםי ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ב בנצי 20

                              @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                              אז תעלה את התוכנה

                              גירסה ניידת
                              Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                              יוסי מחשביםי מנותק
                              יוסי מחשביםי מנותק
                              יוסי מחשבים
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                              תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                              אז תעלה את התוכנה

                              גירסה ניידת

                              קיים בפורום:
                              https://mitmachim.top/post/46718

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פלורידהפ פלורידה

                                @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                אז תעלה את התוכנה

                                גירסה ניידת
                                Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                                בעברית?

                                יוסי מחשביםי מנותק
                                יוסי מחשביםי מנותק
                                יוסי מחשבים
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                בעברית?

                                לא

                                ב פישלפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                  @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                  בעברית?

                                  לא

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנצי 20
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פלורידהפ פלורידה

                                    @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                    אז תעלה את התוכנה

                                    גירסה ניידת
                                    Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                                    בעברית?

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנצי 20
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @פלורידה אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                    תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                    אז תעלה את התוכנה

                                    גירסה ניידת
                                    Glary_Utilities_Portable_5.x.x.x_Multilingual_Online.exe

                                    בעברית?

                                    שלי כן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                      אז תעלה את התוכנה

                                      גירסה ניידת

                                      קיים בפורום:
                                      https://mitmachim.top/post/46718

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנצי 20
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      @מוטי-ברנד אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      @בנצי-20 אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                      תשתמש בתוכנה glary utilities ותרווה נחת

                                      אז תעלה את התוכנה

                                      גירסה ניידת

                                      קיים בפורום:
                                      https://mitmachim.top/post/46718

                                      זה multilingual שכולל עברית, וגם מתעדכן לגירסה החדשה ביותר .

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                                        אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שובי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                        אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                        חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                                        אביב לויןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שובי

                                          @יוסי-מחשבים אמר בניקוי תיקייתtemp:

                                          אם כבר בניקוי זבל ממחשב עסקינן, לדעתי התוכנה הטובה והיסודית ביותר לניקוי היא R-Wipe & Clean

                                          חסום לי האתר אתה יכול להעלות בבקשה לכאן את התוכנה? תודה!

                                          אביב לויןא מנותק
                                          אביב לויןא מנותק
                                          אביב לוין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @שובי זה כבד אולי זה פתוח??

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר